تولید محتوا

در این سرویس مردان بیشتر روغن سرخ‌کردنی، تخم‌مرغ، هدفون بلوتوثی، خامه و چیپس خریده‌اند. در مجموع ۶۰ درصد کالاهایی که مردان با خرید اعتباری دیجی‌پی خریداری کرده‌اند در دسته کالاهای اساسی قرار داشته است. پد آرایش پاک‌کن، پنیر، روغن سرخ‌کردنی، گوش پاک‌کن و سیب‌زمینی هم کالاهایی بوده که زنان بیشتر خریداری کرده‌اند. ۴۵ درصد کالاهای خریداری‌شده توسط خانم‌ها کالای اساسی و ۲۵ درصد آن در دسته لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

گران‌ترین کالای خریداری‌شده در سرویس خرید اعتباری دیجی‌پی «یخچال و فریزر» به مبلغ ۶۶ میلیون تومان و ارزان‌ترین کالا «کرم آب‌رسان» با ارزش ۵ هزار تومان بوده است.

فقط یک درصد از کاربران دیجی‌پی به شیوه حضوری برای دریافت وام اقدام کرده‌اند

دیجی‌پی علاوه بر ارائه خدمات به‌صورت آنلاین، شیوه حضوری ارائه خدمات را هم دارد که سه شعبه آن در تهران و یک شعبه در کرج فعال است. طبق وعده دیجی‌پی، در سال ۱۴۰۳ شعبه‌هایی در اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز افتتاح و فعال خواهد شد. البته همچنان شیوه آنلاین ارائه خدمات برای کاربران دیجی‌پی محبوب‌تر است؛ به طوری که فقط یک درصد از کاربران از روش حضوری برای دریافت وام استفاده کرده‌اند و ۴ درصد از کل مبلغ وام‌های دریافت‌شده از شیوه حضوری بوده است.

بلک‌فرایدی یعنی روز سوم آذر ماه پردرخواست‌ترین روز برای دیجی‌پی بوده است؛ میزان درخواست وام در این روز نسبت به میانگین سایر روزهای سال ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

دیجی‌پی در کنار اعطای تسهیلات به افراد، برای سازمان‌ها هم تسهیلات در نظر گرفته است. در تسهیلات سازمانی اعتبار تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان با امکان بازپرداخت ۲۴ ماهه به متقاضیان ارائه می‌شود. طبق آمارهای گزارش سالانه دیجی‌پی در سال ۱۴۰۲ سازمان‌های فعال در حوزه خدمات با ۳۶ درصد بیشترین سهم را در میان استفاده‌کنندگان از تسهیلات سازمانی این پلتفرم داشته‌اند.

۷.۵ درصد از کل اعتبارات تخصیص داده‌شده از سوی دیجی‌پی تسهیلات سازمانی بوده است

حوزه مدیریت سرمایه، صنعت و آی‌تی هم سه حوزه دیگری هستند که سازمان‌هایشان بیشترین استفاده را از تسهیلات سازمانی داشته‌اند. از مجموع ۶.۵ همتی که دیجی‌پی در سال ۱۴۰۲ اعتبار تخصیص داده است ۷.۵ درصد به تسهیلات سازمانی مربوط بوده است.

رشد ۹۰ درصدی در میزان صدور بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیک

بیمه تجهیزات الکترونیک یکی دیگر از سرویس‌های دیجی‌پی است که با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، بهینه‌سازی محصول و افزایش قیمت دستگاه‌های الکترونیکی میزان صدور بیمه‌نامه‌ها در این سرویس بیشتر شده است. این سرویس در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن بیش از ۳۲۸ درصد رشد فروش داشته و میزان صدور بیمه‌نامه‌ها هم از مرداد تا دی سال گذشته به نسبت ۶ ماه قبل از آن، ۹۰ درصد رشد کرده است.

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی چه رکوردهایی را ثبت کرد؟

مبلغ کل تراکنش‌هایی که در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در سال ۱۴۰۲ انجام شده ۹.۹ همت بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۵۰ درصدی پیدا کرده است. ۴.۲ همت مبلغ تراکنش‌های کارت‌به‌کارت در این پلتفرم بوده و مبلغ کل جرایم رانندگی که از طریق این سوپراپلیکیشن پرداخت شده هم با یک رشد ۲۰۰ درصدی به بیش از ۳ میلیارد تومان رسیده است.

کاربران دیجی‌پی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ میلیارد تومان شارژ سیم‌کارت و بیشتر از ۲۷ میلیارد تومان بسته اینترنت از این سوپراپلیکیشن خریداری کرده‌اند. مبلغ کل تراکنش‌های پرداخت قبض از طریق این اپلیکیشن هم بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.

source

توسط mohtavaclick.ir