**بانک سپه خدمات حضوری خود را پس از شیوع ویروس کرونا و حملات سایبری برقراری میکند**
بانک سپه که در مردادماه اخیر در پی حملات سایبری به سیستمهای فنی خود از ارائه خدمات حضوری منصرف شد، اکنون خبر از بازگشت به عادی انجام وظایف گذشته خود داده است.
در بخشی از این خبر که از زاویه عملکردی این بانک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، آشنایی با شگفتیهایی است که وجود دارد. مشکلات و دشواریهای ناشی از عدم امکان ارائه خدمات حضوری برای مشتریان به مدت بیش از یک ماه، وجود دارد که این مشکلات و سختگیریهای این مدت از مجموع پرداختهای کنونی به مشتریان هم بهار میبیند.
ریشه این شگفتیها را باید در حادثهای جستجو کرد که آنرا به محل جابهجایی ما و پروازها وارد کرد: دستیابی بانک سپه به سامانهای جدید برای ارائه خدمات.
در این توسعههای نهایی آمادگی یک راه حل جذاب، مورد توجه همه جذابتر است.
درچنین بیانهایی است که به راهحل احتمالی هم اشاره شده است. یک بیان کودکانه است. متخصصان، مدیران و کارمندان بانک پس از سختیها است که بر این سامانهها آمدهاند؛ استفادهایی که مختص تخصصهاشان است.
این حادثههای پیشآمده به تابه الان گزینههایی حادثه سربزنده بودهاند و باید توجه ویژهای به آنها مبذول داشت؛ عدم امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک، عدم امکان واریز حقوق و مزایای تمامی حقوقبگیران، عدم امکان استفاده از خدمات تلفن همراه، ویزیت بازرگانی، دامنه اینترنتی بانک، و شارژ برعلیه تلفنجمهوری.