مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در حین تهاجم رژیم صهیونی به ایران، شگفتی جان آویخت تا شاهد صحت و صداقت پست‌های آن شود.

محمد احمدی در مصاحبه‌ای با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به معروف بودن خدمت‌رسانی بدون وقفه شرکت ملی پست در سراسر کشور اشاره کرد. آن وقت بود که هشت میلیون مرسوله در مدت ۱۲ روز وارد شبکه پستی و توزیع شد.

او تعداد درخواست‌های وب سرویس کدپستی را ۳۲ هزار و ۴۳۱ مورد اعلام کرد و افزود که در مدت تهاجم رژیم صهیونی، ۱۳۷ هزار و ۹۳۶ گواهی و ژئوگواهی کدپستی صادر شد.

در مورد احراز نشانی، مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد که در مدت ۱۲ روز یاد شده، پستچی‌ها ۱۵ هزار و ۳۸۸ مورد احراز نشانی را انجام دادند.

او تصریح کرد که مرکز تماس شرکت ملی پست با شماره ۱۹۳ در حال پاسخگویی به مشتریان بود. گزارش‌شده‌است که در مدت ۱۲ روز، ۱۰۸ هزار و ۳۰۴ تماس از طریق این شماره پاسخ داده شد. شمار تماس‌های توسط اپراتور و ربات هوشمند نیز ۱۵ هزار و ۹۷۴ و ۹۲ هزار و ۳۶۶ در رکورد ثبت شده‌اند.

همچنین به گفته او، ۹۲.۷۵ درصد پاسخ‌ها با رضایتمندی شهروندان همراه بود.

احمدی در حین مصاحبه، شرکت ملی پست را همراه مردم در عبور از این بحران معرفی کرد و گفت که خدماتی که شرکت ملی پست ارائه می‌دهد هیچگاه متوقف نشده و همه خدمات هماهنگانه با خواست مردم انجام شد.

اهمیت این موضوع چه می‌تواند باشد؟ خدمات شرکت ملی پست در حال حاضر و حتی در زمان بحران، به چه人が سرویس رسانده؟ آیا این شرایط مستلزم خصوصی‌سازی خدمات پست خواهد بود؟

توسط mohtavaclick.ir