**آیفون ۱۷: راز پروموشن به احتمال زیاد بر فروش این گوشی تأثیر میگذارد**
صراحتاً میتوان گفت که سری آیفون ۱۷ از مهمترین nouveauties در دنیای فناوری است. طبق گزارشهای اخیر، تغییرات این گوشیها حتی بیشتر از چیزی است که ما تصور میکنیم. با گذشت دو ماه تا معرفی این گوشیها، بسیاری از characteristic های آن به نمایش گذاشته شدهاند، اما یک نکته مهم هنوز به решج مانده. این موضوع مهم متعلق به فناوری ProMotion است. پیش از این، اپل در سال ۲۰۲۲ از این فناوری در آیفون ۱۴ پرو استفاده کرده بود، اما از آن زمان تاکنون، این فناوری برای مدلهای خاصی از آیفون دیده شده است.
در سه سال گذشته، ProMotion بهطور انحصاری در مدلهای پرو و پرو مکس آیفون استفاده شده است. اگرچه گزارشهایی در مورد گسترش این فناوری به سایر مدلها در سری آیفون ۱۷ منتشر شده است.
ملیسا Stott، روزنامهنگار معتبر حوزهی فناوری، به من گفت که راس یانگ، تحلیلگر معتبر حوزهی display، میگوید تمام مدلهای سری آیفون ۱۷ دارای یک نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. بنابراین، پروموشن باید در تمام مدلها در دسترس باشد.
ملیسا Stott همچنین ادعا کرد که هرچند نرخ نوسازی بالاتر به مدلهای غیر پرو هم خواهد رسید، اما خبری از نرخ نوسازی متغیر نخواهد بود.
حال سوال اینجاست که پروموشن در آیفون ۱۷ چه تأثیر خواهد داشت؟ برخی کاربران معتقدند که این فناوری در تصمیمشان برای خرید آیفون تأثیر خواهد داشت.
ین technology ویژگی ارزشمندی است که میتواند تجربهی بصری آیفون ۱۷ را بهبود بخشد. اما آیا این فناوری میتواند تأثیر زیادی در تصمیم خرید آیفون ۱۷ داشته باشد؟