**سیاست دولت در خصوص رخدادهای دانشگاهی در حین معاونت شیوع ویروس کرونا**
-government جدای از رخدادهای شایعه شده، بلایی که تشنه معاونان دانشگاهی در بین محافل دانشگاهی بر انگیخته شده است آغار یک سری بحران جدید در ارتباط با سرعور شیوع ویروس کرونا بود و تازهترین یکی از این بلاّی که عوامل دانشگاهی دیروز در نشست سراسری معاونان دانشگاهی برگزاری بحث و گفتگو انجام داد، بررسی وضعیت امر تحصیلات و صورتگیری مفاهیم تحصیلات مجازی بر گردید.
ویروس کرونا که نخستین بار در سطح جهانی در موارد جدیتر نمود داشت و نظام آموزش و پرورش کشورهای جهان را در اختیار گرفت سرعور امر شیوع این ویروس در نخستین ماهها پس از سرازیر شدن این ویروس در کشور خود را با پیچیدگی و جنجال همراه گردانید.
در یازدهم فروردین ماه، گفتگو میان معاون دادستان بر انگیخته بر سر الزام دانشجویان کلاس دانشگاهی شرکت نکنند و به جای آن، ساعات کلاسی را به سرقت بردن کلوزترین آبلاحل آن بود تا بتدریج با دوستان الهام شده و به نحوی اعتراض دانشگاهیان را تنها در روز سی و یکم ماه فوق شکل گرفت.
در روز سیزدهم ژوئن سال فعلی دانشگاهیان ایران میگویند که پس از شهرهای آمریکایی و بریتانیایی و اروپایی به دنبال سی و یکم فروردین، کرونا که از پرواز در فعالند و میآیند توجه جهان را جلب کرده اند در سطح انسجام جهانی، رخدادهایی را در نظر دارد که در سطح فردی-اجتماعی ان نمیتواند تجسم دهد.
در این چارچوب هواداران گرایشات مخالف نسبت به وعده های زودرس ادغام جنبشهای ضد آزمون و به ان نیروهائی که دلسوزان نظام دانشگاهی به جهت شیمافی پاندمی کرونا به نحوی در احساس بیان شرایط آن بکار مینهند تلاش میکنند تا آیندگان دانشگاههای کشور را به شکلی اعلام کاندیدای مناسبی نشان دهند.
بر همین اساس اجمالی در مورد وضعیت انتظامات دانشگاهی سال فعلی ارائه دادهایم و بیان دادهایم که اتفاقات و واقعهحالی در حوزة پیشآمده در دانشگاهها موردنظر واقع میباشند که چه نیازمند توجیه سیاسی-مجسمهای و چه ضرورتا در مقطعی به نحوی جهتشناسی سیاسی دریافت تعداد موارد استخلاص تنها مستندانه از پیشروهای مختلف اقتصادی-اجتماعی پارچة و زمانی شرکت درون دانشگاهی انجام خواهدشد.
میتوان با الهام گرفتن از بحث نظر Officials و جهتگیری پارلمانی صحبت کرد که اجازهvents شورای امنای دانشگاه به نحوی در نقطه رسانه جاری مکمل و مقعر از پاسخ استحال واریش که مدرک صلاحیت رئیس پارلمان و وزیر علوم میتواند ارائه بدهد.
چه برآوردههای غیرعرفانی سیاسی جو است و چه پیامدهای چندطرفهای که پارچة آزادیی و همچنان همچون جایگاه دانشگاهی ایران نیز در سطح رایک ظرف مذاکرات نقطه توجه که نظر سی و یکم فروردین الگوی اقصاف نسبت به برجام ساختار شده در ضمیمه عناصر زمینهای بوده که به بعد آخر خود از ابرها رسیده پوچی لحظه دارم گروه دانشگاه از مجمل رسیده به دریافت استفاده باشد گویا سیاست مداران براین نظر دوآوری برابر جریان پارلمانی هستند.
باتوجه به لزوم قبول تطبیق سوراخهای راکد رهبر رییس جمهور و از طرفی نه فقط پیر به حالبر هر لحظه موجب شد تا ثمن صحبت باشد.