یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
گروه دوم در سری رقابت‌های خودرویی پدال به سدان‌های خانوادگی اسپرت اختصاص دارد. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هشت خودرو باهم به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها چهار سدان اسپرت شامل کیا استینگر، تویوتا کمری TRD، فولکس‌واگن آرتئون R و فورد فیوژن اسپرت به مرحلهٔ نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین فولکس‌واگن آرتئون R و پژو ۵۰۸ PSE برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین فولکس‌واگن آرتئون R و پژو ۵۰۸ PSE
مجموع آراء: ۱۳۷۷
آراء فولکس‌واگن: ۸۱۸
آراء پژو: ۵۵۹
پیروز دوئل: فولکس‌واگن آرتئون R با کسب ۵۹ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷
پلت‌فرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۳,۵۱۷ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴,۰۰۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۱۴۲ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲۲۶ دستگاه
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی جسورانه، رانندگی بسیار جذاب، پیشرانهٔ پایهٔ ۳۰۰ اسب بخاری، پیشرانهٔ V6 سفارشی که ارزش هزینهٔ اضافی را دارد
نقاط منفی: قیمت گران برای خودرویی با برند کیا، کابین نیاز به کمی زرق‌وبرق دارد، احساس عدم پایداری در جاده‌های پرپیچ‌وخم سریع
چکیده: هرچند استینگر در بین سدان‌های اسپرت لوکس انتخاب ارزشمندی است ولی باید با برخی مشکلات آن مثل فقدان برند لوکس کنار آمد

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸
پلت‌فرم: TNGA تویوتا
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۱۳,۷۹۵ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۸۷,۸۲۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸,۲۲۲ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۲۸۵ دستگاه
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: اضافه کردن شخصیت اسپرت به کمری بدون قربانی کردن ویژگی‌های اساسی یک سدان خانوادگی، بهبود ترمزها، ظاهر تهاجمی، پیشرانهٔ V6 تنفس طبیعی، قیمت مناسب
نقاط منفی: ضرایب بلند گیربکس که مناسب یک خودروی اسپرت نیستند، کم‌فرمانی، سواری خشک که در استفاده‌های روزمره آزاردهنده خواهد بود
چکیده: تویوتا سعی کرده در نسخه TRD حال و هوای اسپرتی را به کمری تزریق کند اما نتیجه خیلی امیدوارکننده نبوده است زیرا این خودرو ویژگی‌های تهاجمی غیرضروری و بیش از اندازه‌ای دارد
کیا استینگر
تویوتا کمری TRD
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Reza Waffen SS
کیا استینگر انتخابمه
NAVID۰۰۹۸
کمری باید بره بمیره که استینگر بخواد باهاش دوئل کنه !
استینگری که با هزارتا شوآف اومد اما تو نون شب فروشش موند !
استینگر باید با سیناد کیش مقایسه بشه !
آرم@ن
میخوان برای جبران نون شب،چرخ هایی که از تویوتا در میره رو بفروشن
راستی تو و باقی سامورایی هارو تو مطلب جی دی پاور نمیبینم چرا؟ :))) رتبه ها سنگین
کیان
خدا بیامرزه استینگر و حلواش هم خورده شده، دیگه چرا نبش قبرش کردی پدال جان ؟!
Carlover
٩١٧+٧١٨٠=٨٠٩٧
خسته نشدی خدایی؟ 🤣 تهش با مطلب کسب عنوان بهترین خودرو سال توسط تلوراید و یا مطلب بیرون زدن چرخ تویوتا همش به فنا رفت🤣
فعلا داریم حلوای لندکروز رو میخوریم که تا ببینیم چی میشه
AMANTE
استینگر به نظر من در کلاس اسپرت های اقتصادی هست و نه لوکس. البته منظورم از اقتصادی داشتن قیمت خوب هست. و در برابر کمری TRD خیلی سر تر هست مگر اینکه دنبال دوام بیشتر باشی که وقتی ماشین اسپرت انتخاب میکنی زیاد نباید دنبال دوام باشی.
Alan.r
از نظر پرفورمنس تقریبا یکسان هستن ولی تویوتا قشنگتره کابین بهتری هم داره ارزون تره ترمز های قوی تری هم داره
پس ۱۰۰ درصد کمری
TML BN
من قطعا به کمری با قدمت رای میدم نه به سدان از راه رسیده با اون داشبورد زشت
AMIR / ARMI
اصلا خودروی اسپورت دیفرانسیل جلو معنی نداره
قطعا خودروی دیفرانسیل عقب انتخاب میکنم حدود ۶۰ درصد وزن کمری جلو هستش
این به معنی بد بودنش نیست ولی جاش اینجا هم نیست
کمری برای افراد مسن تر مناسب نه من جوان
کیان
حرفتون درسته، ولی بیا به مشخصات خودرویی نگاه کنیم ک توازن وزنش اصلا خوب نیست (کمری)، دیفرانسیل جلو هست و کاملا با هدف سدان خانوادگی طراحی شده بوده، همین ماشین ترمزش بهتره، تایم پیستش بهتره، شتاب جانبیش هم بهتره، شما دقت کن درعمل یعنی همون تایم پیست جلوی خودروی دیفرانسیل عقب ک با هدف اسپرت ساخته شده بوده بهتر عمل کرده، اینها دیگه عملی ثابت شده ماشین خانوادگی تویوتا با یه سری تغییرات بسیار جزیی با شاسی خانوادگی از ماشین اسپرت بهتر تایم زده. این چیو نشون میده ؟! بازم بیاییم بگیم تویوتا سادس، آپشن نداره، پیرمردی هست فقط دوام داره ؟!
Carlover
به تغییرات جزئی هم بدن چرخاشون نزنه بیرون خب
وحید اسماعیل نسب
از نظر ظاهر و اصالت تویوتا حرف زیادی برای گفتن داره انتخاب من تویوتا هست
datsun
زمانی که معرفی کردن یه کلیپ تبلیغاتی هم تهیه کردن با یه تست سوری و با قاطعیت میگفتن بهتر از بی ام و و پورشست یادتونه تو همون کلیپ میگفت عملکردش بهتر از رقابی مثل پانامراست یعنی اینقدر توهم زدن بودن که رقیب پانامرا میدونستن این ماشین رو.
آرم@ن
أولًا که اون توی درگ بود،که درست هم بود و تایم درگش از یه سری ماشینا من جمله همین کمری( مخصوص سالمندان) بهتر بود دوما که جای این صحبتا اول رو خودت کار کن بتونی تو بحث خودرویی قدر تر عمل کنی،تو ٣ تا مطلب باهات صحبت کردم سر کره و ژاپن مثل آب خوردن حذف شدی! اگه فن هستی فن قوی باش.دوما که تو مطلب جی دی پاور چرا نیستی؟ :)))
آرم@ن
درضمن این استایلی که جدیدا از شدت باخت در پیش گرفتی رو همون بنده خدا که همه میشناسن چند ساله در پیش گرفته،نتیجش از زمان شروع این نوع استایل تا الان:رسیدن رتبه جهانی فروش کیا هیوندا از ٨ به ۴
کسب جوایز متعدد برترین خودرو سال :)))
محمد
کاش می‌شد فروش کمری تی آر دی رو گذاشت
علی
استینگر حرکت خوبی بود از کیا ولی فراموش شده
کمتر ماشینی میتونه با سلطان کمری دوئل کنه
قاطر فروش
کاش از بین اکورد و مزدا ۶ هم یکیشون تو دوئل بود
اخه کی پژو روادم حساب میکنه اوردینش تو دوئل
اینجا از کمری خوشم نمیاد پس استینگر
Carlover
استینگر عالی 🤌🏻
Ali
محصولات تویوتا روح ندارن
آدم یاد بابا بزرگ می افته که همش دنبال قناعت است:))
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick