instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
رئیس استودیوهای ایکس باکس مدعی شده است که بتسدا (Bethesda) دیگر از فرهنگ کرانچ یا اصطلاحا فشار کاری رنج نمی‌برد.
به گفته رسانه Kotaku، مت بوتی (Matt Booty) در هفته گذشته در طی یک جلسه شرکتی، یک پرسش و پاسخ برگزار کرد که طی آن به موضوع شرایط کار در بتسدا و شرکت مادر آن یعنی زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) پرداخت. از بوتی خواسته شد تا در مورد گزارش قبلی Kotaku صحبت کند. این رسانه ادعا می‌کرد که در طول ساخت Fallout 76، کرانچ‌های سختی در بتسدا وجود داشت. بوتی در طول جلسه گفت:
چالش بسیاری از این مقالات این است که آن‌ها به عقب نگاه کرده و گاهی اوقات به زمان بسیار دور نگاه می‌کنند.
طبق گزارش‌ها، بوتی ادعا کرد که فرهنگ کرانچ «فقط بخشی از صنعت است» و افزود:
این را برای توجیه آن نمی‌گویم، فقط می‌گویم که بخشی از صنعت گیم است. من به معنای واقعی کلمه در اوایل کارم زیر میز می‌خوابیدم و ما به آن مانند یک نشان افتخار نگاه می‌کردیم.
با این حال، او همچنین مدعی شد که آن روزها گذشته است و اظهار داشت:
از صحبت با رهبران بتسدا می‌دانم که شرایطی نداریم که مردم در آن بغض کنند و این جو قلدری را داشته باشیم… من در این مورد مطمئن هستم.
بر اساس گزارش‌ها، بوتی اضافه کرد که احتمال بحران بدون اینکه او از آن اطلاع داشته باشد، وجود دارد و از کارمندان خواست که فرآیندهای داخلی ایکس باکس، از جمله امکان ارائه بازخورد ناشناس را دنبال کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌گونه مشکلی در روند کاری شرکت بتسدا وجود نداشته باشد. در سال 2019، ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) که در آن زمان کارگردان Ghostwire Tokyo بود، شرکت تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) که متعلق به زنیمکس است را ترک کرد، زیرا فشار زندگی و کاری او بر سلامتش تاثیر منفی می‌گذاشت.
آخرین عناوین بتسدا، Starfield و Redfall، قرار بود اواخر امسال منتشر شوند. با این حال، در بیانیه ای در ماه گذشته، ناشر متعلق به ایکس باکس اعلام کرد که برای توسعه این بازی‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد و آن‌ها را تا سال 2023 به تعویق انداخت.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
معلومه وقتی این همه استویدو میخری بایدم فشار کاری نباشه
یه استویدو پروژش تعویق بیفته حداقل حبالتون راحته اون یکی استودیو پروژش میرسه
هر زمان که بازی بعدی اید سافتور به صورت انحصاری برای ایکس باکس معرفی بشه اون وقت نتایج خرید بتسدا رو می بینید
طبق قانون “پایستگی انرژی” فشار از بین نمیرود بلکه از روی بتزدا برداشته شده و روی هیترایی که چشم دیدن استارفیلد رو ندارن ، (فرو)گذاشته شده
معلومه فشاری روشون نیست ، هر استودیویی رو ایکس باکس میخره پاش رو میندازه رو اون یکی پاش حال می‌کنه البته بجز آبسیدین و پلی گروند.
جالب بدونید تو نسل قبل بتسدا نسل قبل حدود ۱۵ بازی درست حسابی عرضه کرد ,
به طور میانگین هر ساله دوتا بازی خوب زده , الان هم جز مایکروسافت میزنه سال بعد دوتا انحصاری میزنه و یه مسئله اینجا هست چون میخواد انحصاری بزنه قطعا روی کیفیت کار هم خوب کار میکنن
نه میخواستی با اون پولی که مایکرو داره فشار،کاری هم باشه 😂
امیدوارم اولین کاری که بتسدا با پول های مایکی انجام میده این
باشه .
۱_ توسعه و بهتر کردن موتور گرافیکی خود بتسدا و یا ساخت موتور جدید برای بازی سازی .
۲_ افزایش کارمندان که واقعاً برای همچین پروژه های به این بزرگی چون استارفیلد و الدر اسکرولز ۶ نیاز هست .
همینارو انجام بدن عالیه 🤑😎👏.
با اون تریلری که ما از استارفیلد دیدیم یه مقدار فشار روشون بیاری بد نیست
انقدر فشار کاریشون کمه 20 ساله دارن استارفیلد رو میسازن. کاملا هم قابل بازیه. ولی عرضه نمیشه:)
ایشالا تاد خالی بند تا وقتی در قید حیاته بتونه ریمیک نو منز اسکای رو عرضه کنه. ارکین هم بتونه کانتر فانتزی رو قبل از پایان نسل عرضه کنه. فالوت 5 و الدر اسکرولز 6 هم ایشالا نسل 10,11 عرضه میشه سالی یدونه کانسپت ارت هم ازش میذارن میگن بخدا 10 ساله داریم میسازیم
فشار روشون بود هر 15 سال یه سری الدر اکرولز میساختن خوب خدارو شکر فشار روشون نیست رفت هر 50 سال
از تأخیر خوردن دو بازی بزرگشون مشخصه ، تجربه نشون داده استودیوهایی که کرانچ کمتری در اونها وجود داره موفق تر هم هستن “معمولا”
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط mohtavaclick