یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
چیزی که جرات واقعی می‌طلبد خرید یک خودروی سطح بالا با قیمتی نازل است. احتمال رخ دادن فاجعه بالاست اما به هیجانی فکر کنید که می‌توانید با یک خودروی لوکس ارزان‌قیمت به دست آورید! خودروهای کارکرده زیادی در بازارهای اروپایی وجود دارند و منتظر خریدار جدید هستند. در این فصل از سال معمولاً افراد به فکر تعویض خودروهای خود می‌افتند و آب‌وهوای مطبوع نیز باعث می‌شود خرید یک خودروی دست‌دوم استرس چندانی نداشته باشد. کوپه‌های شیک خیلی دل‌چسب نیستند و اگر یک لیموزین لوکس راننده اختصاصی نداشته باشد پس به چه دردی خواهد خورد؟ بله زمان بسیار خوبی برای خرید یک خودروی کارکرده با برندی لوکس است و اگرچه قیمت خودروهای کارکرده در ماه‌های اخیر افزایش یافته اما هنوز هم پیشنهادهای خوبی را می‌توان پیدا کرد. بیایید با هم نگاهی به بهترین و ارزان‌ترین خودروهای لوکس و کارکرده داشته باشیم.

یک مرسدس خیال‌انگیز می‌خواهید؟ نظرتان درباره یکی از آن نمونه‌های سه‌حرفی چیست؟ سوپر سدان ها محصولات جدیدی نیستند اما E55 با قوای محرکه عالی و ترکیبی راحت از سواری و تجهیزات گزینه‌ای خاص به شمار می‌رود. پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری سوپرشارژردار و دست‌ساز در بطن این سدان جادار قرار دارد و ترکیب بسیار خوبی به نظر می‌رسد. جای شرمساری دارد که بخش‌هایی از بدنه زنگ می‌زند و به همین خاطر باید در زمان خرید دقت کنید. از جمله مشکلات شایع این خودرو می‌توان به زنگ‌زدگی رکاب‌ها و پایین درب‌ها اشاره کرد. کابین اما همان سبک سنتی مرسدس را دارد. از طرف دیگر پیشرانه ۸ سیلندر خودرو رسیدگی می‌خواهد. داغ کردن در صورتی رخ خواهد داد که سرویس‌ها به موقع انجام نشوند. لاستیک‌های کامل نیز بسیار گران هستند و ترمزها نیز برای سرویس کردن هزینه بالایی را طلب خواهند کرد.

M5 قطعاً گزینه خوبی خواهد بود اما اینجا گزینه بهتری دارد که بدنه جذاب دوران E60 را نیز به نمایش می‌گذارد. پیشرانه‌های ۸ سیلندر بی ام و بسیار خوب هستند و ۳۳۳ اسب بخار را به شما ارزانی می‌دارند اما خب بهتر است مراعات بخش‌های فنی خودرو را بکنید.

اینجا یک جگوار پرفورمنس را داریم که از نظرها پنهان مانده و شاید دلیل آن ظاهر نه چندان دل‌چسب، قدیمی و تا حدی عجیب باشد. البته این خودرو قدرت قابل‌توجه ۴۰۰ اسبی و ترمزهای قوی برمبو را دارد. بهتر است از نمونه‌های کارکرده و قدیمی‌تر دوری ‌کنید تا دچار دردسرهای بعدی نشوید.

بنتلی های ارزان‌قیمت از نوع مستطیلی شکل هستند اما اسپر اساساً یک کانتیننتال چهار درب به حساب می‌آید. این خودرو گل سرسبد گروه فولکس‌واگن است و از پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو و کابینی راحت سود می‌برد. سرویس‌های عادی پیشرانه باعث عملکرد صحیح آن خواهند شد و هیچ دود و صدای ناهنجاری را نخواهید شنید. ورود آب می‌تواند ECU را از کار بیندازد و دلیل قیمت ارزان برخی مدل‌ها نیز رنگ بدنه ضعیف خواهد بود. هزینه بازسازی این خودرو در صورت تصادف بسیار بالاست زیرا ساختاری خاص دارد. ترمزهای نسبتاً ضعیف و لاستیک‌ها را نیز باید موردبررسی قرار دهید.

تقریباً تمامی محصولات لکسوس با هر قیمتی عملکردی بی‌نقص دارند. این خودروها در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند هزینه بالایی را روی دست مالک خواهند گذاشت بنابراین در زمان خرید از بررسی تاریخچه کامل آن باید اطمینان حاصل کرد. همه‌چیز به‌صورت استاندارد قرار داشته و شاید لکسوس ناشناس هم باقی بماند که برای برخی از خریداران نکته مثبت تلقی می‌شود.

فیتون چیزی نیست که آرزویش را داشته باشید اما قیمت بسیار پایین‌تری دارد. برخی افراد فکر خواهند کرد شما سوار یک پاسات لوکس‌تر هستید اما اگر به راحتی و هزینه‌های مناسب فکر می‌کنید فیتون گزینه مناسبی خواهد بود.

نقطه قوت محصولات کارکرده و لوکس لکسوس این است که مشکلات زیادی ندارند و کیفیت خوبی را نشان می‌دهند. به همین خاطر SC نیز خودرویی خوش‌ساخت بوده اما این کیفیت برای پیروز بودن در کلاس رودسترهای لوکس کافی نبوده و به همین خاطر است که SC430 به اندازه مرسدس SL جذاب نیست. البته SC ها را افراد ثروتمندی می‌خریدند که خودروهای خود را دوست داشتند بنابراین انتظار تاریخچه سرویس کامل را داشته باشید. از هر مدلی که خوب نگهداری نشده دوری کنید. شاید مشکلی وجود نداشته باشد اما احتمال خرابی حسگرهای سقف و خوردگی بخش‌هایی از بدنه را همواره در نظر داشته باشید.

یک خودروی شیک‌تر و از لکسوس که البته مشکلات برقی بیشتری هم خواهد داشت. به غیر این موارد می‌توانید مالک یک خودروی جذاب و خاطره‌انگیز باشید.

انتخاب این خودرو یک راه سنتی و بسیار خوب برای تصاحب خودرویی روباز خواهد بود. XK8 وزن زیادی دارد و در سواری‌اش هم دیده می‌شود اما خودرویی جذاب به نظر می‌رسد. قیمت این خودرو در حال افزایش بوده و دلیلش هم مشخص است.

X5 بی‌شک جذاب‌ترین و نمادین‌ترین شاسی‌بلند اسپرت سال‌های نه چندان به شمار می‌رود. این خودرو سری ۵ قدبلندتر به شمار می‌آید و بنابراین علیرغم وزن بالا سواری خوبی دارد. شما نیازی به مدل ۴.۸iS ندارید بلکه باید دقت کنید. نمونه‌های اولیه می‌توانند روغن‌ریزی داشته باشند و شاید هم دود آبی را با گاز دادن مشاهده کنید. همچنین به خاطر پیشرانه بزرگ باید نشتی ضدیخ را نیز در نظر داشته باشید. گیربکس اتوماتیک این خودرو طول عمر مشخصی دارد و باید آن را هر ۱۲۰ هزار کیلومتر یک‌بار تعویض کنید. سیستم تعلیق و ترمزها نیز باید بررسی شوند.

هامر خودروی بزرگ و گران‌قیمتی است و جی کلاس هم خیلی جذاب و گران‌بهاست به همین خاطر انتخاب واقع‌بینانه M کلاس با پیشرانه بزرگ خواهد بود. مدل ۵۰۰ اسپرت به خوبی کار می‌کند مخصوصاً اینکه نسخه فیس لیفت را انتخاب کنید. تریم های AMG نیز ویژگی‌های برجسته‌ای همچون رینگ‌های بزرگ دارند.

اینجا یک خودروی برجسته و توانا داریم که پیشرانه ۸ سیلندر خوش‌صدایی را نیز به نمایش می‌گذارد. هزینه‌های نگهداری کاین بسیار بالا خواهد بود و اگر قطعات و سرویس نیز نیاز داشته باشند حداقل چند هزار دلاری را باید کنار بگذارید. مدل‌های متنوعی از کاین در بازار حضور دارند ولی برای خرید آن‌ها باید دقت کرد.

محصولات سری پیس جگوار برای نسل مدرن کنونی هستند اما XJ سنتی هنوز هم نظرات را به خود جلب می‌کند. اینجا خودرویی عضلانی، پرقدرت و خاطره‌انگیز داریم که پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری سوپرشارژر با قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و شتاب ۵ ثانیه‌ای را به خریدار ارزانی می‌کند. سری X350 این خودرو سبک‌تر و مستحکم‌تر بوده و همچنین فضایی مناسب برای بزرگ‌سالان دارد. سیستم تعلیق بادی پیچیده خودرو هزینه نگهداری بیشتری خواهد داشت بنابراین باید در زمان خرید به این نکته دقت کنید. نکته جالب اینکه برخی قطعات این خودرو به گروه فولکس‌واگن تعلق دارند. همانند اکثر جگوارهای قدیمی احتمال پوسیدگی و زنگ‌زدگی بدنه وجود خواهد داشت.

ارزش خوب به ویژه در نمونه‌های با پیشرانه بزرگ جزو مشخصات این آئودی هستند. البته A8 فاقد استایل و ابهت مرسدس بوده اما از تجهیزات زیاد و کابین و فضای بار زیادی سود می‌برد. به لطف سیستم کواترو هم سواری خوبی در انتظار شما خواهد بود.

یک خودروی بزرگ با مشخصاتی درخور و نگرانی‌های زیاد! سری ۷ را باید یک لیموزین بزرگ با سیستم تعلیق خاص، سیستم دید در شب و صندلی‌های راحت دانست. البته برای برآمدن از عهده خرج‌های پیشرانه ۱۲ سیلندر این خودرو باید شجاعت زیادی داشته باشید.
همه خودروهای لوکس و کارکرده‌ای که در بازار حضور دارند وضعیت خوبی نخواهند داشت. ما درباره لندروورها و یا محصولات لوکس رنجروور مطمئن نیستیم. این خودروها اگرچه حالت لوکسی دارند اما در نظرسنجی‌های قابلیت اطمینان همواره امتیازات پایینی را کسب کرده‌اند. این خودروها مشکلات زیادی در هر بخشی دارند. ترکیب سیستم چهار چرخ محرک و کیفیت ساخت آمریکایی هم به جیپ اشاره می‌کند. مدل‌های دیزلی جیپ بیش از پیش در مظان اتهام هستند و خریداران زیادی نیز ندارند زیرا سیستم تعلیق آن‌ها استهلاک بالایی داشته است. از نظر سابقه می‌توان جیپ را هم‌ردیف لندروور دانست اما محصولات این شرکت نیز مشکلات زیادی دارند. در بخش دیگر می‌توانیم به سدان جگوار XJ اشاره کنیم که در برابر لکسوس و ژرمن‌ها حرفی برای گفتن از نظر کیفیت ندارد. سیستم‌های برقی این خودروها نیز مشکلات زیادی دارند.
 
ممد ژانگولر
پورشه کاین و مرسدس بنز m مال من بقیشم دو دستی خدمت شما داداشا
بهنام
راجع به اون لکسوس sc430 که توسط اون سه کله پوک دوست داشتنی حسابی تخریب شد تو مجله ی ماشین بررسی اونو تو یک مقاله ی مفصل خوندم . طبق گفته ی نگارنده که مالک چندین دستگاه مرسدس در طول زندگیش بوده غیر از طراحی بدنه که اس ال پونصد بسیار زیباتر بود در تمامی فاکتور ها لکسوس ماشین بهتری بود .البته از منظر یک نگارنده ی نه چندان حرفه ای در رانندگی پرفشار . چه قدرت ،چه شتاب ،چه کیفیت ساخت و مصرف سوخت لکسوس کاملا برتر از مرسدس بود ولی نظر شخصی بنده مرسدس اس ال در طراحی ظاهری زیباترین نسل این ماشین با اون چراغ های دوبل محشرش بود .
کیان
بنظر من دهه اول ۲۰۰۰ مرسدس طراحیهاش عالی بودن، هم رقابتی هم از نظر خود مرسدس، اصالت و مدرنیته و بروز بودن و با هم داشتن، حس بنز بودن خوب بهت میدادن.
Iman99
از منظر نگارنده و از نظر خودش و با معیار های خودش شاید یعنی برای استفاده های عادی معمول و برای رفت و آمد لکسوس
ولی در اصل و با در نظر گرفتن معیار های مهندسی تعیین کننده برتری مرسدس بنز کاملا برتره مرسدس بنز خیلی بهتره از همه نظر
viper2
کادیلاک سویل . فلیت وود . کاپریس تخم مرغی
‌کرایسلر نیویورکر و ….. هیچ کدوم از اینا که ده برابر اینایی که تو لیستن اپشن داره توی لیست نبود . واقعا که . پدال امریکایی فن بودن خودشو رسوند
Reza Waffen SS
به قیمت بنتلی میشه یه هایما S7 خرید خوب نیست؟
AMANTE
بعد از خوندن قسمت اول با دوستم که توی یکی از شهر های اروپا است درباره بیمه ماشین های لوکس صحبت کردم و دو ماشین یکی مرسدس CL و بی ام و E60 رو انتخاب کردیم، و شغل رو برنامه نویس، محله رو آرام و خونه ای بدون پارکینک رو انتخاب کردیم.
هزینه ی بیمه از ۱۵ هزار یورو تا تقریبا ۲۵ هزار یورو در سال بود، که واقعا زیاده وقتی هزینه های نگهداری رو هم بهش اضافه کنید.
JDM lover
میشه بگید از کدوم کشور بوده دوستتون؟
ممکنه شرایط هر کشور فرق داشته باشه و فقط اونجا گرون بوده باشه
AMANTE
فرانسه پاریس
Nima
من بررسى کردم براى ۵۳۰ سال ۲۰۰۶
با ٣ لول مختلف پوشش
ماهى ۵٩ یورو
ماهى ٧٢ یورو
ماهى ١١۵ یورو
سایت abnamro.nl
پرداخت آنلاین هم داره
محمد
Amante جان بیشتر توضیح میدی که چطوری نرخ رو حساب کردید؟ سایت خاصی داره که ماشین ، شرایط و سابقت رو وارد می‌کنی بهت یک نرخ مشخص میدن یا اپ خاصی داره؟
AMANTE
منم دقیقا نمیدونم چه سایتی هست نپرسیدم ازش، فقط میدونم که تمام شرکت های بیمه توی اروپا توش هست و بعد کشور و شهر رو وارد میکنی و بعد نوع ماشین و کاری که داری و درآمد سالیانه و خونه ات توی کدوم محله هست و پارکینگ داره یا نه و….. رو وارد میکنی و بر اساس اون میگه شرکت های بیمه چقدر برای بیمه سالیانه میخوان.
تازه یک قابلیت جالبی که داره مثلا توی یک شهر اروپایی تصادف میکنی و فرار، اگه ویدیویی ازت داشته باشن یا شماره پلاک ماشین ات میتونن شماره پلاک رو وارد سایت کنن و ببینن کدوم شرکت ماشین ات رو بیمه کرده و اگه مدرک درستی داشته باشه میتونه شهر و اسم و آدرس ات رو هم پیدا کنه.
محمد امین
بنتلی بهترین انتخاب هست ، شاید از هر نظر ….‌
جگوار xjr انتخاب منه
قاطر فروش
از ائودی خیلی تعریف کرده هم این بخش هم بخش قبلی
اینجا من از بنز شاسی بلنده خوشم اومد
JDM lover
۵۴۵i ، فلایینگ اسپار ، sl و xjr انتخلبمه
مخصوصا sl350
JDM lover
E55 رو یادم رفت اونم خیلی خوبه
Hamid
عکس مرسدس e55 اشتباه هستش. این عکس نسل قبلشه که سوپرشارژر هم نداره
Afg
انتخاب من جکوار رودستر
یوسف
اصلا همچین چیزی در باره لندرور رنجرور درست نیست….. من خودم رنجرور ۲۰۰۵ دارم با کارکرد ۳۷۰ هزار تازه ۲۷۰ تاش ماله سفارت بوده
توی این چند سال بجز مصرفی ها مشکل دیگه ای نداشته…… در عوض بنز ۱۹۰ داشتم که بیچارم کرده بود….. همش تعمیرگاه بودم
به نظر من برای خرید ماشین دسته دوم باید تاریخچه و نوع استفاده از اون مشخص بشه بعد بخری
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick