یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
به گروه سوم سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیدیم که به گروه سدان‌های کامپکت پرفورمنس اختصاص دارد. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شاهد رقابت هشت خودرو بودیم که از بین آن‌ها چهار سدان اسپرت شامل ب‌ام‌و M3، مرسدس C63 AMG، آئودی RS5 اسپرت‌بک و کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ به مرحلهٔ نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. در آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم ولوو S60 پولستار و کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ رودرروی هم قرار گرفتند که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین ولوو S60 پولستار و کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ
مجموع آراء: ۱۲۶۸
آراء کادیلاک: ۹۰۶
آراء ولوو: ۳۶۲
پیروز دوئل: کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ با کسب ۷۱ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰
پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۷ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۷ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۷۶ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۳.۵ (نسخهٔ چهارچرخ محرک xDrive)
نقاط مثبت: پیشرانهٔ شش سیلندر خطی بسیار نرم و قدرتمند، ارائهٔ گیربکس دستی، ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک، شاسی متعادل، بسیار سریع، سواری راحت در نسخهٔ پایه
نقاط منفی: تنظیمات بیش‌ازحد حالات رانندگی، عدم ارائهٔ گیربکس دستی در نسخهٔ کامپتیشن، طراحی بحث‌برانگیز دماغه، صندلی‌های جلوی ناراحت برای استفاده‌های روزمره
چکیده: ب‌ام‌و M3 یک خودروی رانندهٔ هیجان‌انگیز و درجه‌یک است که هم جادار و کاربردی بوده و هم برای حمله به پیست آماده است

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴
پلت‌فرم: MRA مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۲ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۷۰ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۹.۲
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 هیجان‌انگیز و فوق‌العاده، ترمز و هندلینگ عالی و دقیق، رانندگی درگیرکننده، ارائه در نسخه‌های سدان، استیشن، کوپه و کانورتیبل
نقاط منفی: سواری خشک و خشن، آپشن‌های گران‌قیمت، برخی سیستم‌های کمک‌راننده با هزینهٔ اضافی ارائه می‌شوند، برخی رقبا گارانتی‌های بهتری دارند
چکیده: مرسدس C63 S AMG یک خودروی پرفورمنس استثنایی بوده و باورنکردنی است که همچنان می‌توان خودرویی در این کلاس را با پیشرانهٔ V8 زیر کاپوت خرید
ب‌ام‌و M3 کامپتیشن
مرسدس AMG C63
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
AMD
من که خودم نسل جدید بنز در نظر گرفتم : رای من بنز c
محمد رستمی نژاد
به نظرم خریدن نسخه هشت سیلندر نسل قبلی c63 خیلی بهتره دیگه ۶.۳ هست اوووف و ای وای.
کلا به ماشین های قدیمی تر حس بهتری دارم.
کیان
۱۰۰۰ بار موفقم با حس بهتر داشتن به ماشینهای قدیمی، همه برندهای مطرح بنظرم تولیدات ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ خیلی تولیدات محشری بودن، یه جورایی انگار تولیدات این دوره برای هر شرکتی اولین ۶۶۰۰ یا اولین ایفون شون بوده، محصولات بعدی بهتر شدن ولی اون حس اولی و نداشتن
مزدا
کابین این سبک مرسدس رو خیلی دوست دارم. با مانیتور بزرگ حال نمیکنم.
مرسدس AMG C63 پرستیژ جذابی داره
Nima
هیچیشون رو ندیدم. چون بنز رو بیشتر دوست دارم رای من بنز
hssn
توی ایران تعصب روی مرسدس هیچوقت تموم نمیشه ، هیچوقت
Nima
دوست عزیز اتفاقا اگر من رو بشناسى من علاقه خاصى به آلمانى ها ندارم.
ولى بنز رو بیشتر از بى ام و دوست دارم.
TML BN
برادر چه ربطی به ایران داره
ایرانی ها چون همیشه از بنز خدمت دیدن اینطورین من که خودم هرگز تعصبی نبودم
ولی ایران فرانسه و آلمان نداره پس تعصبی بودن بعضی از دوستان بر خودرو های فرانسوی رو چی میگید؟؟؟؟؟؟
Reza Waffen SS
مرسدس C63 AMG انتخابم
کیان
این انتخابها اصلا معیار فنی بنظرم مطرح نیستن، ۹۹ % علاقه هست، هرچند از لحاظ فنی هم بسیار شبیه هستن
Clean energy (سلام فرمانده)
با توجه به علاقه ام به حضرت بنز
پس بنز
ماکسیمیلیان
پایدار باشید انشاالله.
GMA
انتخاب من شیر اشتوتگارت با اون غرش V8 زیباست
ماکسیمیلیان
درود بر شرافتت ای دلیر مرد!
ممد ژانگولر
چه میشه گفت دوتا سلطانو‌ روبروی هم قرار دادین آدم دستش به رای نمیره
خداوکیلی نباید این مرسدس فرسودرو در برابر نخسه به روز بی ام و قرار میدادین
من خودم مرسدس دوستم ولی اینجا فکر کنم حق با بی ام و باشه همه جوره جدیدتر و به روزتره
طراحی بیرونی بنز دلبری میکنه ولی داخلش دیگه کهنه شده
به احترام جفتشون سکوت میکنم و رای نمیدم
meysam
انتخاب من BMW
چون با حجم مناسب همون خروجی رو داره
مصرفش کمتره
تایم بهتری هم داره
هندلینگش هم که سرآمد کلاسش است
LH44
مصرفش کمتره؟!!!
داداش یه نگاه دیگه به جدول بنداز
meysam
بجای وزن گفتم مصرف
وزن کمتر تو این رده خیلی تو رفتار ماشین تاثیر مثبتی داره
meysam
برای اولین باره یه BMW رو به بنز ترجیح دادم
Matin2
این بی ام وه اون بی اوه سابق نیست
Matin2
۳ تا المانی و یک امریکایی توی نیمه نهایی😶
M
منهای طراحی نه چندان خوب این نسل بی ام و
بی ام و سری سه و پنچ همیشه یک معیار برای مقایسه هستند
هیچ کدوم از ماشین ها نقطه ضعف اساسی ندارند
ولی اختلاف ۵.۷ ثانیه تو پیست ی اختلاف فاحش و غیر قابل چشم پوشی هست
احمدرضا
ب ام و رو بیشتر دوس دارم ولی اصلا نمیتونم این جلوپنجره رو تحمل کنم
رای منم بنز
JDM lover
بنظرم اگه دنبال لوکس بودن در کنار اسپرت بودن باشی c63 انتخاب بهتریه ولی اگر دنبال حس اسپرت و هندلینگ باشی m3 انتخاب بهتریه
من خودم به سختی میتونم امتخاب کنم بین این دو اما m3 رو با توجه به هندلینگ و شتاب و تایم پیست بهتر انتخاب میکنم
C63 هم خیلی خوبه مخصوصا اون موتور v8 اش ولی بیشتر رو لوکس بودن تمرکز داره
Carlover
C👏🏻
ارین صاحب جمعی
M3 مرز توانایی بی ام و رو جا به جا کرد
javadhy
جقتشون به نظرم در یه حدن و حد نهایی اسپورت بودن یه سدان کامپکت لوکس اسپورت هستن
ولی سلیقه ای بنزو انتخاب میکنم
هلهل
مطمئنم بودم بی ام و می‌بره اما تا این‌جا عقبه
تعصب …
امیررضا
متاسفانه تعصب تو ایرانی جماعت نسبت به بنز از خود آلمانی ها بیشتره. مشخصه که بی‌ام‌و تو این سگمنت از همه‌ی رقباش برتره
پدرام
مگه سی ۶۳ با این فیس تولید میشه پس اون فیس جدیده چی؟
پدرام
من خودم بنز رو انتخاب می کنم اما این مقایسه اشتباهه چون این مرسدس بنز ۲۰۱۹ هست، دو حالت داره یا صبر کنید c63 جدید بیاد یا اینکه ب ام و رو هم ۲۰۱۹ بذارید
امیررضا
متاسفانه مردم از رو تعصب رای میدن، تو این سگمنت بی‌ام‌و‌ ام‌سه سلطان بلامنازع هست که همیشه بهتر از رقبا هم فروش داشته هم در کل خودروی بهتریه. بیشتر این رای ها برای مرسدس رو واسه نسل جدید ندادن چون قراره چهارسیلندر هیبریدی بشه و فقط بخاطر اون موتور وی‌هشت ای‌ام‌جی رای دادن.
تعصب و یقه جر دادن واسه مرسدس بنز تو ایرانی جماعت تمومی نداره.
پدرام
هر وقت شما خودت تعصب بیجا روی ماشین خاصی نداشتی اون وقت از بقیه هم انتظار چنین چیزی داشته باش بنز و ب ام و هر دو پرفورمنس خوبی دارن اما بحث کاملا سلیقه ای هست
Erfan
همین که شما میگید سری سه تو این سگمنت سلطان بلامنازع خودش یه تعصب خیلی بزرگه.
امیررضا
مگه نیست؟ الان بگیم اس‌کلاس همیشه از رقبا بهتره داریم حقیقت میگیم ولی وقتی میگیم ام‌سه از رقیبا بهتره، شد تعصب؟
قاطر فروش
با این پول حداقل نسخه الپینا رو میاوردین
احمدرضا
آلفا جان کجایی؟
به مرسدس رای دادم
ماکسیمیلیان
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است:)
amir
M3❤
رامتین
انتخاب من بی ام و.
Hadi
دو تا گردن کلفت آلمانی 😍👌🏼
انتخاب من بنز چون موتور V8 داره تو این کلاس که معرکس یه ماشین کامله این اتاق C63S👌🏼
قراره نسل جدیدش متاسفانه چهار سیلندر بشه…
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick