instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
آقای Kevin Choteau، کارگردان بازی A Plague Tale: Requiem، به تازگی در مصاحبه‌ای از تاثیرات مثبت میان نسلی نبودن این بازی بر روی داستان و گیم‌پلی گفته است.
تقریبا دو سال از آغاز نسل نهم کنسول‌های بازی می‌گذرد، اما هنوز در آن مرحله‌ی انتقال به سر می‌بریم و کنسول‌های نسل هشتمی کاملا از دور خارج نشده‌اند. کمبود منابع باعث شده تا این دوره کمی از حالت معمولی هم طولانی‌تر شود. همین مسئله باعث شده تا اکثر بازی‌ها میان نسلی باشند و تنها شاهد تعداد کمی بازی به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل نهمی باشیم.
ساخته‌ی جدید Asobo Studio یعنی بازی A Plague Tale: Requiem یکی از این عناوین است. همان‌طور که انتظار می‌رود، توسعه‌ی بازی برای سخت‌افزار جدید بدون نیاز به نگرانی از بابت سخت‌افزار قدیمی مزایای خود را دارد. حال کارگردان بازی A Plague Tale: Requiem در مصاحبه‌ای با Edge کمی در مورد این مزایا صحبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد A Plague Tale: Requiem هم از نظر داستانی و هم از نظر گیم‌پلی از میان نسلی بودن بهره برده است:
در Innocence، محدودیت‌های فنی باعث می‌شد تا بعضی صحنه‌ها مثل ست تئاتر به نظر برسند. در Requiem قادر هستیم تا افق‌های خود را بسیار بیشتر گسترش دهیم. به هنگام نوشتن داستان قادر به تصور صحنه‌هایی هستیم که پیش از این امکان پذیر نبوده‌اند.
بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ 26 مهر 1401 (18 اکتبر 2022) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این بازی هم‌چنین از روز اول بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال هست این بازی. امیدوارم که یک بازی نسل نهمی واقعی رو ببینیم.
این طور که به نظر می‌رسد A Plague Tale: Requiem هم از نظر داستانی و هم از نظر گیم‌پلی از میان نسلی بودن بهره برده است:یعنی الان بازی میان نسلیه که در انحصار نسل۹ هست؟!!
از تریلر استارفیلد تونستن تاریخ عرضه رو پیدا کنن
23/23/3
🤔
به تاریخ مریخ
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط mohtavaclick