یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
همچنان در مرحلهٔ نیمه‌نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال هستیم و امروز به یکی دیگر از گروه‌های جذاب این رقابت‌ها یعنی گروه هایپراسپرت‌ها رسیده‌ایم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هشت هایپرکار قدرتمند و گران‌قیمت به مصاف یکدیگر رفتند که از بین آن‌ها چهار خودرو شامل لامبورگینی سیان، فراری SF90، بوگاتی شیرون و کونیگزگ جسکو موفق شدند با مغلوب کردن آستون‌مارتین والکری، مک‌لارن اسپیدتیل، هنسی ونوم F5 و SSC تواتارا خود را به مرحلهٔ نیمه‌نهایی برسانند. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین بوگاتی شیرون سوپراسپرت و هنسی ونوم F5 برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین بوگاتی شیرون سوپراسپرت و هنسی ونوم F5
مجموع آراء: ۱۹۵۲
آراء بوگاتی: ۱۱۰۲
آراء هنسی: ۸۵۰
پیروز دوئل: بوگاتی شیرون سوپراسپرت با کسب ۵۶ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: می ۲۰۱۹
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۶۴۳ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: شتاب دیوانه‌کننده، طراحی بیرونی چشم‌نواز، کابین لوکس و بسیار راحت، قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی هیولایی، برد تمام الکتریکی، چسبندگی چهارچرخ محرک
نقاط منفی: فقدان اندروید اتو، فضای بار اندک، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ محدود، فقدان پیشرانهٔ V12، قیمتی بسیار گران‌تر از اکثر سوپرکارهای فراری
چکیده: SF90 استراداله خودروی شگفت‌انگیزی است. ظاهر و قوای محرکهٔ این خودرو انقلابی هستند که ممکن است به مذاق برخی از طرفداران متعصب فراری خوش نیاید و کار با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آن‌هم خیلی راحت نیست ولی این‌ها مشکلات بسیار کوچکی هستند. پیش از این هرگز هیچ هایپرکار ۱۰۰۰ اسب بخاری وجود نداشته که به این راحتی توسط افراد بی‌تجربه قابل هدایت باشد. SF90 با پرفورمنسی شگفت‌انگیز، نه‌تنها آیندهٔ محصولات فراری را نشان می‌دهد بلکه پرفورمنس هایپرکارها را با قیمتی بسیار کمتر ارائه می‌کند.

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۱۹
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۸۲ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی باشکوه و با غرشی دیوانه‌کننده، تعویض دنده‌های نرم‌تر گیربکس نسبت به اونتادور، طراحی بیرونی خیره‌کننده، استفاده از ابرخازن بجای باطری
نقاط منفی: فقدان ویژگی‌های هایپرکاری‌های پلاگین‌هیبریدی مثل قابلیت پیمایش تمام الکتریکی، مصرف سوخت وحشتناک با وجود سیستم هیبریدی، قیمت وحشتناک، کابین خفه با دید محدود
چکیده: سیستم هیبریدی خفیف لامبورگینی سیان عملکرد خوبی دارد اما این ماشین هنوز هم یک قلب بزرگ و ترسناک V12 در سینه دارد. به همین دلیل، از سیان نباید انتظار قابلیت‌های سوپرکارهای پلاگین‌هیبریدی را داشت. سیان صرفاً در انجام همان کارهایی که لامبورگینی‌ها به بهترین وجه انجام می‌دهند یعنی خودنمایی و جلب‌توجه بسیار عالی است و ویژگی خاص یا منحصربه‌فردی ندارد. بااین‌حال، موضوع کلیدی این است که سیان حرکت لامبورگینی به سمت الکتریکی‌سازی و نمایی اجمالی از آینده از این برند ایتالیایی را نشان می‌دهد
لامبورگینی سیان
فراری SF90
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Kf
پدال جان درست نیست ما و تو این وضعیت قرار میدی بردار من
Reza Waffen SS
دوئل سختیه انتخابم لامبورگینی سیان
رضا
درود بر رضا هیتلر 👌
كارevol
لامبو عالیه ولی چیزی جز فراری نمیشه انتخاب کرد!
shirko
لطفا با اکانت فیک رای ندید تا فراری بیشتر رای بیاره ، توهمه جای دنیا حتی خود ایران لامبورگینی طرفداراش بیشترن ، فراری همون اف ۸ تریبوتوهستش که یه موتور برقی بهش اضافه کردن .
Ferrari
خب حالا سیان مگه چه اش دهن سوزیه؟ یه اونتادوره دیگه تست این ماشین هم تو همین پدال هست بخونید. یه ماشین کاملا معمولی.
البته مهندسین لامبورگینی با شما هم عقیده نیستن چون برای جانشین اونتادور، sf90 خریدن و تست کردن. هشت نُه سال پیش هم برای ساخت هوراکان ۴۵۸ رو برسی کرده بودن
رضا
فراری تعصب از سر و روت داره میباره ۱۷۱۹ تا کامنت تعصبی گذاشتی بسه
Scuderia Ferrari
shirko
زیاد حرص نخور برات خوب نیست
فراری از هر لحاظ که فکرشو کنی برتر از لامبورگینی هست
ما تیفوسی ها هم قسم شدیم با حذف ناجوانمرادنه “والکری” انتقام سختی از “سیان” بگیریم 😂😂
در آخر هم باید گفت برای رقابت با بزرگ ترین سوپر اسپرت ساز تاریخ باید فراریِ دیگری متولد بشه
shirko
اتفاقا اقای متقلب اگه تقلب نمی کردی می فهمیدی کت تو تن کیه راستی اینم بدونید فراری لامبو اورورس رو برای ازمایش برده تو گاراژ برای اون هاچ بکش 😂😂در اخر هم این بدون اون اف ۸ برقی ( اس اف ۹۰ )دفعه قبل از اسپید تیل بیشتر رای اورد، اون موقعم مکلارن و حروم کردید با تقلب !!! اونی اس اف و به اسپید تیل ترجیح بده هیچی از ماشین حالیش نیست .
Ferrari
دقیقا کدوم قسمت اوروس توسط لامبو ساخته شده که فراری از این ماشین برای پورسانگ الگو بگیره؟
رضا
فراری اگه مالی بود میومد تو پیست خودشو نشون بده
رضا
اسکودریا اگه بهتر بود جرئت میداشت بیاد پیست فراری حتی جرئت نداره ماشین بده دست ژورنالیست
1123
نه که سیان یه ماشین کاملا جدیده
از نظر تعداد طرفدار واقعا نظری ندارم، ولی فروش فراری گواه این هست که خریداران ترجیحش میدن
شما نگو این فقط یه اف۸ عه، اس اف ۹۰ رسما ۴۵۸ عه با پاورترین متفاوت
همین ۴۵۸ تونسته از کلاس خودش فراتر بره و با هایپرکار ها رقابت کنه
ولی خب ازونجایی والکری با پرفورمنس و طراحی خارق العاده ش، مقابل همین سیان حذف شده از مخاطبای فناتیک نمیشه انتظار خاصی داشت
اینجا هم تنها مزیت سیان اینه که خوشگلتره
رضا
سیان روح داره شخصیت داره چیزی که فراری نداره
جناب ایکس
داداشموم با دشمن فرضی درگیره
imanenzo
فراری پرفورمنس بهتر در کنار قیمت بسیار کمتر ارائه میده.بدون تردید فراری
Nima
سیان تولید محدود هست و همین الان ۵-۶ میلیون دلار قیمتش شده.
در صورتى که فرارى SF90 کلکسیونى نیست.
HamiD
واقعا؟!
اتفاقا کاملا برعکس!
شما میتونید صاحب یک لامبورگینی سیان با قیمت ۲.۹ میلیون دلار توی اتریش بشید!
افت قیمت داشته …
اما فراری چطور!؟
به ۸۰۰ هزار دلار یا بیشتر هم رسیده …
درسته تولید محدوده اما ۶ میلیون دلار واسه این ماشین حالا حالا ها زوده … حداقل ۸ سال دیگه یا شایدم بیشتر!
رضا
حمید حرفات ارزشی نداشت چون همش اشتباه بود ارزش مادی و معنوی لامبو صد برابر فراری بی روحه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
جالبه هنسی ونوم با ۵۱ در صد از بوگاتی جلوتره اونوقت بوگاتی رفته بالا.جمع کنید بساط کذب و دروغ رو
جواد عقیلی
آمار آرای تلگرام رو هم باید ببینید که به آرای سایت اضافه می شن: https://t.me/pedalir/6173
GMA
امیدوارم اینبار هم مثل سری قبل به طور مضحکی سیان برنده نشه،اگه دوئل ها برای دریافت خودرو محبوب تر برگزار نمیشد و خودرو برتر انتخاب میشد،سیان تو خواب هم به گرد والکری نمی‌رسید
GMA T.50(که ای کاش در دوئل ها هم حضور داشت)، والکری و جسکو پرچم داران این کلاس هستند
اینجا هم بی تردید انتخابم فراریه
mohammad-2005
خودمم واقعا وقتی یاد اون دوئل والکری و سیان می افتم افسوس میخورم که اکثرمون من جمله خودم ، والکری با مهندسی حیرت انگیز رو بخاطر طراحی ول کردیم و به اونتادور بزک شده الکی گرون ( سیان ) رای دادیم . منم اینجا به فراری رای دادم .
GMA
https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/aston-martin/%25D8%25AF%25D9%2588%25D8%25A6%25D9%2584-%25D8%25A2%25D8%25B3%25D8%25AA%25D9%2588%25D9%2586%25E2%2580%258C%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%25D9%2586-%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2584%25DA%25A9%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25A7%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2588%25D8%25B1%25DA%25AF%25DB%258C%25D9%2586%25DB%258C/&sa=U&ved=2ahUKEwjQ5YaCtYf5AhXgi_0HHfLaBHUQFnoECAgQAg&usg=AOvVaw3XqtdeoV-Cu2McXqQQWF0_
کامنت ها را بخونید…چقدر تعصب توش موج میزنه
TML BN
چقد سخت به سیان میخوره برقی باشه ولی حتی توربو هم نداره😂😂
امیررضا
وحشتناک طرفدار لامبورگینی هستم ولی اینجا قطعاً فراری، اصلا یچیز دیگس لامصب این SF90
حسین
والا sf90 همه چیزش بهتره. قدرت و گشتاور بیشتر، پرفورمنس بهتر، مصرف سوخت خیلی کمتر، قیمت خیلی خیلی کمتر، برند بهتر، طراحی هم سلیقه ای ولی به نظر من طراحیشم بهتر.
رضا
هیچیش بهتر نیست
HamiD
حتی نیاز به خوندن مشخصات نیست!!!!
خیلی مضحکه اگه فراری حذف شه همونطور که حذف استون مارتین مقابل این سیان مضحک بود!!!
ملت به چی رای میدن ای خدااااااااااااااا
در کل بدون لحظه ای تردید فراری …
یه نگاه به کابین بندازید فراری بندازید …
فرض کنید ۶ برابر این پول رو باید بدی و یه کابین قدیمی آونتادور گیرتون بیاد! یه ماشین کندتر از هر لحاظ !!!
زیبانیست!؟
اگه سیان ۳۰۰ هزار دلار قیمت داشت ارزشمند بود …
GMA
دقیقا 👍
رضا
بدون خوندن به لامبو رای دادم
” Swedish Arrogant Tiger “
رای خودم sf90
ولی جالبه تو دوئل بین amg gt و ۸۱۲ قیمت مطرح نبود و فقط تعداد سیلندرها ملاک بود ولی اینجا قراره از دوستان انزو باز چیز های دیگه ای بشنویم، حالا ارائه پرفورمنس تقریبا مشابه با قیمت کمتر برای فراری مزیته اونم در حالی که سیان ۴ تا سیلندر بیشتر داره!
Amin
اونجا پرفورمنس ۸۱۲ هم بهتر بود ، زیباتر هم بود ، این همه اختلاف قیمت هم وجود نداشت ، ۶ برابر اختلاف قیمت یا به بیانی ۲.۵ ملیون دلار اختلاف قیمت کجا ، ۳۰۰ هزار دلار کجا
البته خطاب به نویسنده ،تایم ۴۰۰ متر اس اف نود حداقل باید ۹.۵ مینوشتید ، اصلا ۹.۹ خیلی ظلمه
Ferrari
شما ۱۲ سیلندر ۸۳۰ اسب بخاری کامپتزیونه رو که ۷۵ سال تاریخ پشتش هست و صدها پیروزی در مسابقات اتومبییل رانی رو با چی مقایسه میکنی؟ کیفیت رانندگی ۸۱۲ هم که بهتر از مرسدس بود طراحیش هم بهتر بود ضمن اینکه تولید محدود بوده و ارزش بالایی خواهد داشت
اما تست و برسی لامبورگینی سیان هم هست که میتونی قبل از رای دادن درموردش بخونی.
اصلا سیان نباید به این مرحله میرسید. ولی بخاطر علاقه شماها والکری حذف شد و سیان اومد بالا
HamiD
سلام …
بین مرسدس و فراری اختلاف ۳۰۰ هزار تایی وجود داشت و فراری ۲ برابر بنز قیمت داشت …
اما اینجا لامبورگینی همه جوره ضعیف تره (فراری در مقابل بنز قوی تر بودا!!!) و اختلاف قیمت ۲.۵ میلیون دلاری داره … ۶ برابر فراری قیمت داره لامبورگینی …!!!! مشکل اینجاست …
ببینید همه جای جهان هم فراری و هم لامبورگینی رو دوست دارن اما واقعا چرا باید بابت یه آونتادور که کابینش مال ۱۰ سال پیش یا قدیمی تره ۳ میلیون دلار داد که از تموم رقیبای ۳ میلیون دلاریش میخوره!!!!
منطقی نیست خب …
Scuderia Ferrari
سیان همون اول بازی با V12 تنفس طبیعی یک گل به SF90 استراداله زد ولی اسب سرکش کامبک با شکوهی داشت و با ۰ تا ۱۰۰ ، ۰ تا ۲۰۰ و تایم ۴۰۰ متر سه گل وارد دروازه لامبورگینی کرد و سوت پایان زده شد
البته دو گل رو هم داور آفساید گرفت (قدرت و گشتاور) 😉😉
یحیا
واقعا انتخاب سختیه، هرچند قیمت فراری میتونه نسبت به چیزی که بهت میده معقولانه تر باشه
Clean energy (سلام فرمانده)
بی شک فراری بالاتره
۳ میلیون کجا ۵۰۰ هزار کجا😐
تازه سریعترم هست😂😂
الکی گرون به معنای کلمه
الان یه یارویی میاد میگه این اس اف نود ۴۵۸ الکتریکی شده اس و قطعا اون با وی ۱۲ تنفس طبیعیش بهتره
بعد میاد میگه سالیان ساله همه لامبورگینی و موتور آوانتادورو سر مشق قرار دادن
انگار نه انگار خود لامبو اس اف ۹۰ برد تو محوطه خودشون تا از اون الگو برداری کنن😂😂
لامصب این سیان هیچ جای دفاعی برای فنا نمیزاره
M.Kkarimi
هنوز تو کَتَم نرفته که چجوری تو دوئل سیان و والکری ، والکری اوت شد … البته با منطق تنها لوگوی لامبورگینی برای یه طرفه شدن دوئل کافیه این چیزا خیلی هم بعید نیست ….
Yasin
بدون هیچ شکی SF90 رو انتخاب کردم
فراری توی همه مشخصات برتری داره
با قیمت یک ششم لامبورگینی!
Ali-SV
فراری توئین توربو با ۳ تا موتور الکتریکی شده این بعد سیان با تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی این شده واقعا چیو مقایسه میکنید دم و دستگاه اضافی؟
Amin
فراری ۸۱۲ کامپتزیونه فقط با یه موتور تنفس طبیعی شده چیزی که سیان با موتور برقی هم بهش نمیرسه ‌…با یک پنجم قیمت ….اگر بخوایم‌ مثل خودت مقایسه کنیم
سیان باید قیمتش خیلی خیلی کمتر بود تا برتری صدا و موتور ۱۲ سیلندر اش به برتری فنی فراری در انتخاب غلبه کنه ….حتی اس وی جی هم از sf90 گرون تره ، هر چند اس وی جی خیلی ارزش خرید بهتری از سیان داره
حسین دهمرد
فکر میکردم فراری ۷۰۰ هزارتایی باشه. معمولا بین لامبو و فراری، انتخابم لامبو بوده ولی اینجا ارزش فراری خیلی بیشتره.
سهیل
Lambo is jast a toy
imanenzo
فراری sf90 استراداله اگر بخوایم منطقی نگاه کنیم با این قیمت باید در دسته سوپرکارهای سطح بالا قرار بگیره که اونجا هیچ رقیبی براش وجود نداره.حتی بین این هایپر کارهای گران قیمت هم کم و کاستی نداره .این ماشین با توجه به قیمت بهترین پکیج رو ارائه کرده و خیلی از رقبا جلوتر هست.برند فراری و لوگوی اسب سرکش هم که دیگه حرفی باقی نمیذاره
رضا
حرفت غلطه و سندیت نداره
سوشیانت
لامبورگینی سیان رو انتخاب می کنم چون حداکثر سرعتش بیشتره
رضا
لامبورگینی انتخاب میکنم چون فراری بیشخصیته و روح نداره و زشته
JDM lover
بدون هیچ تردیدی sf90
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick