یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
کمتر کسی را می‌شناسم که S-Class بنز را نشناسد، می‌توان گفت همه مردم حداقل یک‌بار اسم  S-Class شنیده‌اند. S-Class سال‌هاست در رده سدان‌های لوکس یکه‌تازی کرده؛ به‌طوری‌که رقبای آن حتی به گرد پایش نمی‌رسند. امروز تصمیم گرفته‌ایم پرچم‌داران دو برند محبوب مرسدس و لکسوس را مقابل هم قرار دهیم تا ببینیم آیا مرسدس در نسل جدید S-Class توانسته مانند گذشته عمل کند یا نه؟!
مقایسه مرسدس بنز S450 با لکسوس LS500
حتی تیپ پایه S-Class با قیمت ۲۴۰,۰۰۰ دلار استرالیا، یک ویترین از فناوری‌های جدید و پیشرفته است که اصلی‌ترین آن‌ها، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX و صفحه نمایش مرکزی منحنی ۱۲.۸ اینچی سه‌بعدی است. سیستم اسکن قرنیه چشم S-Class می‌تواند رانده و سرنشینان را از هم تشخیص دهد و تنظیماتی که از قبل برای آن‌ها تعریف شده بود را به اجرا دربیاورد.
ویژگی‌های ایمنی جدید S-Class عبارت‌اند از: ۱۰ کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی که با توجه به داده‌های ماهواره‌ای مسیر حرکت را از قبل اسکن می‌کند و مهم‌تر از همه سیستمی که می‌تواند مسیر خودروهای اطراف را تشخیص دهد و حرکات احتمالی آن‌ها را پیش‌بینی کند و روی صفحه نمایش مرکزی به راننده اطلاع‌رسانی کند و در صورت نیاز به راننده هشدار دهد.
مرسدس بنز گارانتی S-Class را ۵ سال بدون محدودیت پیمایش اعلام کرده است.
لوکس‌ترین تیپ لکسوس LS 500 با قیمت ۲۰۰۹۵۵ دلار استرالیا، تقریباً ۴۰ هزار دلار ارزان‌تر از تیپ پایه مرسدس است. سیستم اطلاعات سرگرمی LS 500 برخلاف S-Class، قدیمی است و گرافیک پایینی دارد. البته حساسیت لمسی صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لکسوس بسیار عالی است.
لکسوس  LS 500 دارای ۱۰ ایربگ است. کروز کنترل تطبیق‌پذیر، رادار خطی، تابلو خوان و… از آپشن‌های استاندارد LS 500 هستند. LS 500 اولین مدل لکسوس است که مجهز به سیستم کمکی چرخش تقاطع است (زمانی که قصد داشته باشید در مسیر خودروهای مقابل بپیچید سنسورهای لازم را به کار می‌اندازد و از تصادفات احتمالی جلوگیری می‌کند).
لکسوس برای LS 500 پنج سال گارانتی بدون محدودیت پیمایش در نظر گرفته.
 
S450 مورد تست ما با فاصله محوری ۳۱۰۶ از نسخه S450 L ۲۰۰ میلی‌متر کوتاه‌تر است. این فاصله محوری کوتاه‌تر باعث شده تا S450  کیسه هوای رو به روی سرنشین عقب  را نداشته باشد. این فاصله محوری کوتاه موجب شده تا سرنشین عقب نتواند صندلی مقابلش را جمع کند و به حالت خوابیده در خودرو بنشیند. بااین‌حال ردیف عقب بسیار راحت جادار است و روکش چرم صندلی‌ها، حس فوق‌العاده‌ای به سرنشینان منتقل می‌کند. صندلی‌های جلو نیز فوق‌العاده لوکس و راحت هستند. این صندلی‌ها در قسمت پشت‌سری، یک بالش مخملی بسیار نرم دارند که باعث می‌شوند راننده و سرنشین کناری احساس راحتی کم‌نظیر را تجربه کنند. تجهیزاتی مانند سیستم تهویه دو منطقه‌ای، سقف پانوراما بازشو، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، نورپردازی کابین با ۶۲ رنگ، سیستم صوتی ۷۱۰ واتی با ۱۵ بلندگو، ماساژور صندلی هلی جلو، وکیوم درب‌ها و … باعث شده تا در S450 احساس فوق‌العاده را تجربه کنید.
فضای ۵۵۰ لیتری صندوق بسیار عمیق است به‌طوری‌که می‌توانید به‌راحتی ۴ چمدان بزرگ را در آن جا بدهید.
فاصله بین دو محور LS 500 با ۳۱۲۵ اندکی از S450 بلندتر است که این مورد به سرنشین عقب اجازه می‌دهد در خودرو دراز بکشد؛ موردی که فقدان آن در S450 احساس می‌شود. یک پد لمسی که در مرکز کنسول عقب نصب شده کمک می‌کند سرنشینان عقب بتوانند کنترل سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای، مانیتورها و ماساژورها را به دست بگیرند.
صندلی‌های جلو نیز دارای گرم‌کن و سردکن هستند و به‌صورت برقی در ۲۳ حالت مختلف تنظیم می‌شوند تا شما بتوانید بهترین موقعیت را برای نشستن در خودرو بیابید. حذف نویز با استفاده از بلندگوها، سانروف، گرم‌کن فرمان و سیستم صوتی Mark Levinson با ۲۳ بلندگو از تجهیزات LS 500 هستند.
فضای صندوق LS 500 با ۴۵۰ لیتر کوچک‌تر از S450 است به همین دلیل نمی‌توان بیش از ۳ چمدان بزرگ را در آن قرار داد.
 
S450 از سیستم تعلیق چند لینکی جلو و عقب با دمپرهای تطبیق‌پذیر استفاده می‌کند که هنگام انتخاب حالت‌های Sport و Sport+ کمی خشک می‌شوند و ارتفاع خودرو را پایین‌تر می‌آورند. تفاوتی ندارد سیستم تعلیق S450 در چه حالتی باشد؛ شما درهرصورت احساس رضایت بخشی از سواری  S450  به دست می‌آورید.
S450 به لطف استفاده از لاستیک‌های Pirelli P Zero بی اینچی با فاق ۳۵ میلی‌متری و سیستم‌های کنترل پایداری فراوان نظیر: matic  ۴ سرپیچ‌ها بسیار چابک عمل می‌کند، گویی فراموش می‌کند که یک سدان فول سایز است نه یک خودروی اسپرت! البته سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب کمک شایانی به رانندگی در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر می‌کند.
اولویت لکسوس در LS 500 Sports Luxury سواری نرم و راحت بوده. لکسوس تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام داده و تنظیمات سیستم تعلیق را نسبت به نسل قبل تغییر داده. سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر  LS شاید به‌خوبی  S450 عمل نکند اما در نوع خود بسیار پیشرفته و مناسب است. البته فاق لاستیک‌های LS 500 ۱۰ میلی‌متر بلندتر از S450 است؛ این موضوع سبب می‌شود تا راحتی سواری LS 500 به مرسدس نزدیک‌تر شود.
مرسدس ۲۱۳۳ کیلوگرمی، قادر است در ۵.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. جالب است بدانید که شتاب پورشه کیمن با گیربکس دستی هم ۵.۱ ثانیه است. S450  از یک موتور سه لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور را به جدیدترین گیربکس ۹ سرعته بنز منتقل کند.
حداکثر قدرت موتور در دور ۵۵۰۰ به دست می‌آید و گشتاور هم از دور ۱۶۰۰ به بعد عملکرد مناسبی دارد. البته سیستم هیبریدی مرسدس می‌تواند با ۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر به کمک موتور اصلی برود. ضریب درگ هم نسبت به نسل قبلی کمتر شده و با ۰.۲۲ شبیه پورشه تایکان است. مصرف سوخت S450 به‌طور رسمی ۸.۴ لیتر اعلام شده.

اما در لکسوس اوضاع کمی بهتر است. علیرغم اینکه وزن  LS 500 صد کیلوگرم سنگین‌تر از مرسدس است، اما شتاب بهتری دارد. دلیل این اتفاق می‌تواند استفاده از موتور ۶ سیلندر توئین توربو با ۴۷۰ اسب بخار باشد. گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری این موتور از دور ۱۸۰۰ در اختیار راننده قرار می‌گیرد. موتور جدید LS 500 حتی در حالت اسپرت پلاس هم نمی‌تواند صدایی شبیه به موتور ۸ سیلندر نسل قبلی خود تولید کند، اما صدای بهتری از S450 دارد. مصرف سوخت ترکیبی LS 500  ۱۰.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. گیربکس ۱۰ سرعته جدید LS 500 پیشرفت بسیار زیادی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده و اکنون بسیار بی‌صدا و هوشمندتر شده است.
لکسوس LS 500 سواری بسیار راحت، موتور قدرتمند و قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای خود دارد؛ اما نسل جدید S-Class توانسته تعادلی عالی ببین عملکرد، راحتی و ایمنی ارائه کند و همچنان در صدر جدول بماند. سیستم جدید اطلاعات سرگرمی S-Class هم در نوع خود بی‌نظیر است  البته یک مشکل بزرگ در S450  نسبت به رقیبش وجود دارد آن هم عدم وجود قابلیت تا شدن صندلی جلو است؛ که این مورد باعث شده تا S450  یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سدان‌های لوکس را از دست بدهد.
هیتلر
ماشاالله بنز
AMANTE
توی کلاس ماشین های لوکس در حال حاضر به نظرم بهترین انتخاب Audi A8, S8 هست.
اما بین این دو با اینکه طراحی جدید بیرونی و درونی S Class جدید رو زیاد دوست ندارم و قبلا میگفتم لکسوس LS500 اما الان که کنار هم میبینم، به نظرم S Class یک پله بالاتر هست.
meysam
بنظر من انتخاب کاملا درستی بود
ولی لکسوس با اینکه چند سال پیرتره فقط ۲ امتیاز عقبتره
Taha Malek
صد درصد تاج روی سر مرسدسه
اما لکسوس هم با قیمت پایین کاملا ارزنده و جذابه
Pedram7
خیلی مطلب خوبی بود
كارevol
“سیستم اطلاعات سرگرمی LS 500 برخلاف S-Class، قدیمی است و گرافیک پایینی دارد.”
ماشین با این قیمت چرا باید گرافیک سیستم سرگرمیش پایین باشه! طراحی هر دو خیلی شیکه اما کابین بنز با اختلاف لوکس تره
نتیجه مشخص بود،اس کلاس پادشاه این کلاسه
phonix
چون ماشین نسل ماشین جدید نیست
بنز هم تازه تغییر نسل داده از این جهت
وگرنه سیستم اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا موجوده که حداقل از بی ام وه بهتره
(دوستداران بی ام وه مارو نزنید پدال هم دربارش مطلب گذاشته بود)
كارevol
نسل قبل بنز،آئودی،بیمر.جنسیس هیچکدوم مشکل کیفیت پایین گرافیک رو نداشتن! ربطی به این موضوع نداره! مال ٢٠ سال پیش نیست که
بحث سیستم اطلاعات سرگرمی فقط گرافیک نیست! اون کلی هست،اینجا صحبت از گرافیکه
حتما فکر کردی بنز نسل قبلی گرافیکش پایین بود حالا بردش بالا؟!! بخاطر فن یه برند بودن الکی بدیهیات رو نبر زیر سوال!
downfall
نسل قبل جنسیس مشکل گرافیک نداشت؟ آره مشکلات بزرگی از جمله ریسک آتش سوزی و انفجار داشت واسه همین صد درصدشون فراخوان خوردن تو آمریکا. الکی سعی نکن اسم جنسیس بیاری وسط برندهای معظم لوکس سازی جهان به خاطر تعصباتت. مغزت با جنسیس پر شده دلیل نمیشه بیای اینجا جرف نظر بدی.
به نفعت نبود اون همه آپشن های بیشتری که نسل قبل لکسس از نسل جدید اس بیشتر داشت ببینی؟ فکر نکن کسی نمیدونه همون آرمان صد اکانتی که بعد فحش ناموسی که به یکی از کاربرا دادی اکانتت بن شده حالا فیک جدید ساختی تا بیشتر گل واژه بگی
سپهر
چه ناشیانه جنه سیس چسبوندی به بنز
جن-دهسیس بره اول موتور درست بسازه ک بعد ۵ هزار کیلومتر نترکه گرافیک پیشکش 🤣🤣🤣
phonix
نسل قبل بنز رو کسی با ماشین های جدید مقایسه نمیکنه چون نسل جدیدش اومده ولی لکسوس هنوز نسل جدیدش نیومدن پرفسور قبل از ریپلای زدن لطفا یکم فکر کن ببین حرفت منطقی هست یا نه
برای اون زمان لکسوس هم مشکلی نداشت که هیچ حتی پیشرفته هم بود ولی الان دیگه نه به خصوص که الان هم مشکل خاصی نداره فقط گرافیک آنچنانی نداره مثل رقبا مشکل اینجاس
امیر
اقای عقیلی این کاربر حتما باید بازم فحاشی کنه تا شما دست بکار بشید و مسدود کنید ؟!!
ارین صاحب جمعی
عالیجناب مرسدس عنوان این کلاسه معیار این کلاسه و شخصا جنسیس جی ۹۰ ۲۰۲۳ رو رقیب قدر تری براش میبینم تا لکسوس
Enayat
جنسیس واقعا خودروهای خوبی میسازه ولی هنوز نتوانسته یک ذهنیت لوکس و خوش نام هم برام خودش دست و پا کنه و این مستلزم زمان هست…
الان فقط کسایی جنسیس می خرند که پول دارند ولی نمی خواهند ماشین لوکس خیلی گرون سوار شوند، واسه همین جنسیس گزینه مناسب اونجاست…
ارین صاحب جمعی
اعتبار آلمان و ژاپن به این دو ماشینه
imperial
لکسس LS که درواقع مدل ۲۰۱۷ محسوب میشه فقط این مدت فیس لیفت شده کمی بروز شده و با بنز اس کلاس جدید تقریبا پا به پا پیش اومد در بیشتر جاها.و جالبه از ۱۰۰نمره ۸۷ گرفت بنز اس کلاس این همه تکنولوژی بروز و کلی امکانات ۸۹ گرفت! ماشاالله لکسس آفرین
.
.
یه نکته بگم
سال ۱۹۸۹ لکسس LS400 اومد.خوب هم اومد. بنز W126 و بی ام و E32 خودروهای خوبی در اون دوران بودن ولی LS بهتر بود البته عجیبم نیست چون W126 سال ۱۹۷۹ و E32 هم سال ۱۹۸۷ رونمایی شده بودن ولی LS خودرویی بروزتر بود. اما سیستم تعلیق همه شون معمولی بود و بادی نبود. عکس هاش هست میتونید ببینید👇
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Lexus_Cutaway_LS_400.jpg
https://www.bimmerarchiv.de/images/[email protected]
https://mb126.com/pics/mb126-cutaway.jpg
بنز W140 جدید و بی ام و E38 و لکسس LS مدل ۱۹۹۵ همه شون سیستم تعلیق بادی میتونستی سفارش بدی ولی سال ۱۹۹۰ اینجوری نبود.w126 و E32 و لکسس LS سال ۱۹۹۰ تاجایی که من ویکی پدیا و سایت هارو زیر رو کردم هیچکدوم سیستم تعلیق بادی نداشتن. همه شون تا سال ۱۹۹۳ سیستم تعلیقشون معمولی بود و الکترونیک بادی نبود. سال ۱۹۹۰یه پدیده رونمایی شد قطعا بهترین آمریکایی اون دوران بود هم فنی هم طراحی هم اشرافیت هم سواری…ولی حیف کسی بهش توجه نکرد
https://www.web.imperialclub.info/Yr/1992/ImperialBrochure/Page16-17-reg.jpg
https://www.web.imperialclub.info/Yr/1991/ImperialBrochure/Page10-11-reg.jpg
https://www.web.imperialclub.info/Yr/1991/ImperialBrochure/Page14-15-reg.jpg
بزرگترین مشکل ماشین در نگاه اول طراحی جنجالیش بود البته از دیگر دوستان آمریکایی زیباتر بود. عکس نمای جلوش رو میبینید.
https://www.web.imperialclub.info/Yr/1992/ImperialBrochure/Page02-03-reg.jpg
یه مشکل دیگه پیشرانه V6بود و نظام دیفرانسیل جلو. اما مشکل دیگه ای نداشت و مزایاش بیشتر از معایبش بود.سواری بهتری از لکسس بنز بیمر داشت چون سیستم تعلیقش بادی بود.باید بگم شخصی سازی بیشتری داشت فضای بیشتری در داخل داشت بسیار لوکس بود صندلی مبلی داشت و فضای سر بیشتری داشت.از همه مهمتر قیمتش مفت بود ۲۵هزار دلار! ۱۰هزار دلار ارزانتر از LS400 و ۲۰هزار دلار ارزانتر از رقبای آلمانی…این ماشین نتونست اندازه اونا بفروشه البته بیشتر از سری ۷ و جگوار xjs فروخت ولی اونا خیلی گرونتر بودن البته فول آپشن این ماشین ۴۲هزار دلار قیمت داشت.
طراحی داخلی W126 و W140 و لکسس LS400 و بی ام و E32 وE38رو در اون دوران ببینید. نگاهی به کابین امپریال ۱۹۹۰الی۱۹۹۳هم بی اندازید. واقعا نمیتونم کیفیت و میزان لوکس بودن امپریال اگر الان بودش رو تصور کنم تازه قیمتی ارزونتر! اصلا نمیتونم در سال۲۰۲۲ تصور کنم کابینی بهتر از اس کلاس و سری۷فضای بیشتر کیفیت بیشتر آپشن های بیشتر قیمت کمتر… اصلل نمیتونم تصور کنم…
seyedjavad.mercedesbenz
ببخشید شما آقا رامینین؟
ح. ع
تصویر بنز w140 نیست
imperial
۴نفر به من دیس دادن خوشحال میشم نظراتشون رو پیرامون کرایسلر امپریال ۱۹۹۰_۱۹۹۳ بدونم و بگن چرا دیس دادن. واقعا از نظر اون ۴ نفر ماشین با فنر بندی معمولی سواری بهتری نسبت به سیستم تعلیق الکترونیک بادی داره؟
از نظر من کرایسلر امپریال ۱۹۹۰_۱۹۹۳ بهتر از لکسس بیمر بنز اون دوران بود چون سیستم تعلیق بادی الکترونیکی داشت. فضای سر پا بیشتری داشت داشبرد تمام پلاستیک نرم نرم بود لکسس بیمر بنز نبودن اینجوری. صندلی مبله داشتن بسیار نرم و راحت بود قیمت منطقی داشت. خیلی خوشحال میشم برتری های LS400 و بنز W126 و بیمر E32 نسبت به امپریال بگید البته طراحی سلیقه ای هست
@ح. ع
سلام دوست عزیز.
بنز W126 سال ۱۹۷۹ رونمایی شد و تا ۱۹۹۱ تولید شد. نسل بعدی یعنی W140 سال ۱۹۹۲ رونمایی شد و تا ۱۹۹۹ روی خط تولید بود.
بی ام و E32 سال ۱۹۸۷ رونمایی شد و تا ۱۹۹۴ تولید شد و نسل بعدی E38 آوریل ۱۹۹۴رونمایی شد و تا ۲۰۰۱ روی خط تولید بود
لکسس LS400 سال ۱۹۸۹ رونمایی شد و این نسلش تا ۱۹۹۴ روی خط تولید بود. بعد نسل بعدیش اکتبر ۱۹۹۴ رونمایی شد.
باتوجه به اینکه کرایسلر امپریال از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ تولید شد مقایسه آن با بی ام و E38 و بنز W140 و لکسس LS4000 XF20 منطقی نیست. پس در عکس های بنز W126 و بی ام و E32 و لکسس LS400 XF10 استفاده کردم که سیستم تعلیف را مشاهده میکنید و دیگر جزئیات را.
از نظر شخصی من در بحث لوکس بودن کیفیت آپشن فضای کابین کرایسلر امپریال ۱۹۹۰برتری داشت نسبت به W126 و بی ام وE32و لکسسLS400 XF10و سواریش چون سیستم تعلیق بادی الکترونیکی داشت از اونا بهتر بود. اونا سیستم تعلیق الکترونیک بادی نداشتن. البته هیچ ماشینی کامل نیست و امپریال هم همینگونه بود و مشکل داشت. مشکلش هم نظام دیفرانسیل جلو و پیشرانه نچندان قویش بود.
سامان اذری
از قدیم ژاپن بهترین کمپانی های انیمیشن سازی رو داشت
بهترین LED ها توسط ژاپنی ها ساخته میشه
بهترین کنسول بازی (ps5) مال ژاپن هست
چرا خودروسازهای ژاپنی با سونی که غول بازی سازی و تولید سنسور دوربین و صفحه نمایش هست همکاری نمیکنن
بابا حتی سنسور دوربین ایفون رو سونی میزنه
چرا همیشه خودروسازهای ژاپنی از نظر سیستم اطلاعات سرگرمی از کره ای ها هم ضعیف عمل میکنند ؟
phonix
چون این ماشین ابدیت دریافت نکرده
چند وقت پیش تویوتا با سونی قرارداد همکاری امضا کرد
این سیستم اطلاعات سرگرمی بنز هم کاملا جدید هستش.
کلا لکسوس باید برای این ماشین نسل جدید معرفی کنه
meysam
سونی با هوندا اخیرا مذاکراتی برای تولید خودرو الکتریکی انجام دادند
phonix
بله درسته این خبر رو دیده بودم فکر کردم جدیده الان نگاه کردم متوجه شدم قدیمه
کیان
سیستم اطلاعات سرگرمی لکسوس (تویوتا) مدتهاست ک اپدیت شده، نسل جدید هم ابتدا روی‌ nx ارائه شد و به ترتیب روی خیلی از مدلهای تویوتا و لکسوس داره ارائه میشه و این کهنگی سیستم اطلاعات سرگرمی کامل مرتفع شده. در کل انتخاب بین ترینهای خودرویی تو هر کلاسی بیشتر دلی هست چون همه پرچم دارها عالی هست اس کلاس، سری هفت، ال اس، آ۸
AMD
خدایی کاری ندارم ولی ژاپن کمی عقب کشیده دقیقا همون کاری که ایتالیا و انگلیس کردند با خودشون . آلمان هم با طراحی هاش کمی خودشو کم جون کرده . آمریکا رو امید وارم هویتش رو گم نکنه . واقعا دلیل این کارا چیه ؟
سهیل
تو مجله ماشین از ده سال پیش هم میخوندم که لکسوس همیشه ماشین لوکس تر و با دوام تری نسبت به بنز بوده
phonix
لوکس تر از بنز؟
تویودا الان که هاراگیری کنه
هیتلر
برو مقالش رو بیار ببینم کی این رو گفته
JDM
در این سگمنت نمیشه آلمانی هارو شکست داد
Alan.r
بنز لوکستر و زیباتره از نظر تکنولوژی هم یک سر و گردن از لکسوس بالاتره
S CLASS بهترین در کلاس خودشه
JDM lover
به نظر منم بین این دو s کلاس در کل بهتر عمل میکنه اما با توجه به اینکه اختلاف قیمتی زیادی دارن و لکسوس فقط با اختلاف کمی باخت ، از نظر قیمتی LS خیلی ارزش بالایی داره
حمید
کابین هاشون ، ۱۰ سال اختلاف دارن قشنگ ، خیلی قدیمیه لکسوس ، تویوتا عاشق پول دراوردن از ماشین های قدیمیه
HesamS500
اون پرستیژ رو که بنز داره ، لکسوس نداره
ارش
اصلا مقایسه جالبی نبود خب چرا مدل بلند تر مرسدس رو نیاوردن تو تست و حتی موتور قوی تر ؟ !!
Elemento
لکسوس خیلی دوست داره بنز باشه، ولی فقط بنز میتونه بنز باشه!
phonix
بنز خیلی وقته بنز نیست
دیگه دایملره
فکت
هیتلر
بنز همیشه بنز چون یکم سبک طراحی تغییر داده دلیل نمیشه
بهنام
نکته ی جالب در لکسوس ال اس هندلینگ بهتر در آزمایش عبور از مخروط ها در شرایط جاده ی خیس و خشک بوده و بهتر از مرسدس (البته اتاق قبلی) در این تست ظاهر شد .بنظرم بهترین طراحی رو در این سگمنت داره . ویدیو در یوتیوب هست .
میلاد
اگر سهامداران مرسدس و پسرخاله های ناتنی رایش سوم دلخور نمی شن ما لکسس رو انتخاب کنیم 😁
در دراز مدت، لکسس مایه ی لذت و آرامش و رضایتمندی بیش تری هست نسبت به رقبای آلمانی
Enayat
اس پانصد مال اون آدم های که از رانندگی کردن تو ترافیک بی زار هستند و ترجیح میدم عقب بشین و از امکانات عالی صندلی ها عقب در طول مسیر لذت ببرند (که بیشتر هم برای همین دست مشتری ها ای کلاس ساخته می شده)
ولی LS بیشتر راننده محور هست و اشخاصی انتخاب اش می کنند که می خواهند یه ماشین عالی و پر امکانات و لوکس! که خودشون رانندگی می کنند، هست…
(حیف نیست این همه پول بدی ماشین خفن بخری بعد بری مثل اسنپ، عقب بشین و راننده کیف کنه!😂🤣)
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick