instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد که طراحی جهان آزاد بازی Halo Infinite در مقاطعی بسیار سخت و چالش‌برانگیز بوده و این موضوع منجر به کاهش مقیاس جهان آن شده بود.
بازی Halo Infinite مطمئناً دوباره علاقه‌مندان به بخش کمپین بازی‌های این مجموعه را به سمت خود جذب کرد و با ساختار جهان باز خود بزرگ‌ترین تغییر فرمول Halo از زمان خلق شدنش را کلید زد. البته، همانطور که کسانی که بازی را انجام داده‌اند متوجه شده‌‌اند، جهان آزاد Zeta Halo لزوماً از نظر مقیاس چشمگیر نبود و تنوع محیطی نیز نداشت. اما طبق گفته‌ی سازندگانش، این جهان می‌توانست بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر باشد.
جوزف استیتن (Joseph Staten) به عنوان کارگردان خلاق استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) در صحبت با تد پرایس (Ted Price) از استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) در طول قسمت اخیر پادکست AIAS Game Maker’s Notebook، فاش کرد که از زمانی که به تیم توسعه‌ی Halo Infinite ملحق شد چیزهای زیادی را از جهان آزاد بازی حذف نکرد. همچنین، بخش کمپین این بازی تا ماه آگوست سال 2020 میلادی به شکل قابل توجه‌ای کوچک‌تر شده بود. طبق گفته‌ی استیتن، هدف از این امر این بود که کیفیت را در اولویت قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که بازی می‌تواند در زمان عرضه انتظارات را برآورده کند.
استاتن گفت:
من می‌دانم که قبل از این که به تیم ملحق شوم، آزمون و خطاهای بسیاری در زمینه‌ی طراحی جهان بازی و تنوع زیستی آن انجام شده بود. حتی پس از این که به تیم ملحق شدم، باید تصمیم می‌گرفتیم که از وسعت کدام بخش باید کم کنیم. ما وقت نداشتیم تا سطح بازی را به همان اندازه که می‌خواستیم بالا نگه داریم. ما از دموی E3 تا زمانی که بازی را عرضه کردیم، گام‌های بزرگی برداشتیم، اما همچنان باید وسعت جهان بازی را کاهش می‌دادیم.
ما در نهایت نتوانستیم چیز زیادی از جهان آزاد بازی را حذف کنیم، اما می‌دانم که وسعت بازی نسبت به طرح‌های اولیه کاهش قابل توجه‌ای داشته است. ما می‌دانستیم که باید یک تجربه‌ی با کیفیت ارائه دهیم، جاه‌طلبی‌های خود را در نظر بگیریم تا مطمئن شویم که انتظارات را برآورده می‌کنیم.
البته، این اولین باری نیست که متوجه کاهش سطح میزان جاه‌طلبی‌های Halo Infinite در طول توسعه‌اش می‌شویم. گزارش‌های قبلی چنین بیان می‌کردند که استودیوی 343 اینداستریز در ابتدا روی یک جهان آزاد بسیار بزرگ‌تر و متنوع‌تر کار می‌کرد که از نظر مقیاس می‌توانستیم آن را با The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقایسه کنیم.
بازی Halo Infinite در دسترس دارندگان پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی قرار دارد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دوستان من الان بخوام سری کامل این بازی رو انجام بدم تمامش رو پیسی هست یا نه اگه هست کدوم قسمت ها داستان مهمی دارن و کدوم قسمت ها زیاد مهم نیستن که اونارو بازی نکنم 2 تا قسمت فکر کنم strategy داره که من از سبک strategy خوشم نمیاد ولی اگه داستان مهمی داره پلی میدم اگه نداره پلی ندم.
هیلو پنج روی پیسی نیست هیلو پنج و کراس فایر ایکس تنها بازیهای انحصاری ایکس باکس هستند که روی پیسی نیومدن
یکی از بدترین نسخه های این سری بود به نظرم. بعد یک سال تاخیر انداختن انصافا حقش نبود اینطوری کنن با طرفدارای این مجموعه. سپردنش به 343 تصمیم اشتباهی بود که باعث شد نتیجش این بشه باید میدادن بانجی روش کار میکرد
از اوایل دوهزار طرفدار این بازی ام و اینفینیت بهترین کمپین سری رو داره. ۳۴۳ با آزمون و خطا به فرمول درستش رسیده و فقط اگه aim رو هم حذف کنه همین مسیر دوباره به موفقیت منتهی میشه.
داش گلم تو تا همین دیروز نمیدونستی بانجی چیه فکر میکردی به جامپینگ بانجی میگن بانجی
حالا که سونی خریدتش میگی میدادن بانجی؟
خود مایکروسافت انقدر پول داره که میتونست بده بانجی ولی یه چیزی از من و شما بیشتر میفهمه
همون بهتر که بانجی واس این گیم بی ارزش وقتشو نزاشت.
مایکرو از خداشو بانجی قبول نمی کرد
نمیدونم برای من باگ خورده فقط یا مشکل همگانی هست ، نصف کمپین رو رفته بودم یروز که اومدم ادامه بدم بازی از یکی از سیو های اول بازی اومد😐
تنها عیب اینفینیت که خیلی بزرگ هم هست نبود تنوع محیطی بود فقط یه مدل درخت تخریبا یک شکل نه در ارتفاعات نه پایینترین سطح هیچ تفاوتی نیست حالا مقایسه کنید با تنوع محیط هیلو ۴ کاملا عقبگرد هست او درختای سر به فلک کشیده زیرشون آسمون رو نمیبینی دشمنای روی درختا و روی زمین تا محیط خشک و غیره..جالبه بازی اینقدر جذاب هست که تا تمومش نکنی دسته رو زمین نمیذاری ا
اگه اینفینیت تنوع محیطی داشت جز بهترین بازی ها میشد حیف لنظر من کمکاری شده یا اینکه واقعا بازی ریبوت شده وگرنه این یه مدل درخت صرفا کپی پیست هست
اینفینیت مثل نسخه بتا بود واقعا هیچ نواوریم نداشت. شما گادو ببینین تو همون تریلراش هزارتا نوآوری و چیزای جدید بود. اونوقت هیلو همون نسخه تکراری بود که بود.
۳۴۳داشته چیکار میکرده؟!خب بازی رو نتونستی خوب لانچ کنی،حداقل ازش خوب پشتببانی بکن!
از استودیو ۳۴۳ توقعی بیش از این نمیرفت
هیلو اینفینیت در کمتر از ۲ ماه از صفحه روزگار محو شد
قراره سرور های خاموش بشه؟ نگو!!
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط mohtavaclick