یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با خروج آمریکا از برجام، شرکتهای خودروسازی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدند که ادامه فعالیت را برای شرکتهایی که قراردادهای خارجی با خودروسازان خارجی داشتند، مشکل ساخت. شرکت آرین موتور که پیش ‌از این و در بخش خودروهای سبک، سابقه اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش میتسوبیشی و دی اس (DS) را در کارنامه داشت، با توجه به تحریم‌های بین المللی خودرو، اخیرا شروع به مونتاژ محصولات چینی کرده است.
محمدرضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور
اخیرا مدیرعامل آرین پارس موتور، اطلاعاتی پیرامون روند فعلی فعالیت‌های این شرکت و برنامه‌های آتی آن ارائه کرد. محمدرضا سیفی پیرامون نقدهایی که راجع به سطح امکانات خودرو لاماری ایما به آن وارد شده گفت:
به زودی مدل مجهزتر این خودرو با امکانات به مراتب بیشتر معرفی و عرضه خواهد شد.
سیفی با اشاره به بحث خودروهای تجاری و کار گفت:
ما شهریور ماه فروش اولین کامیون کشنده خود را آغاز می‌کنیم و رسما به جرگه تولیدکنندگان کشنده های سنگین وارد می‌شویم.
وی همچنین گفت:
در حوزه میدل‌تراک یا کامیون های میانی هم سه محصول تا پایان سال با کاربری های مختلف توسط این شرکت ارائه شود.

مدیرعامل آرین پارس موتور در ادامه با اشاره به این که برنامه شرکت در ابتدا بر این بوده تا امسال به عنوان سال اول، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دستگاه از خودرو لاماری ایما را در بازار عرضه کند، گفت:
بعد از اتفاقاتی که در بازار افتاد و استقبالی که از این خودرو صورت گرفت، برنامه‌ریزی به ۵هزار دستگاه تغییر یافت و امیدواریم تا پایان سال آن را محقق سازیم و به جد امیدوارم در نمایشگاه خودرو تهران از محصول جدید لاماری رونمایی کنیم.
محمدرضا سیفی در مورد دومین محصول آرین پارس موتور اظهار داشت: این محصول یک کراس‌اوور در رده ابعادی B است که سعی شده محصولی اقتصادی باشد.
وی افزود:
محصول مد نظر که از نظر ابعادی، کوچکتر از لاماری ایما بوده و قرار است در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ رونمایی شود، طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سه‌ماهه دوم سال آینده در بازار عرضه خواهد شد.
در ادامه سیفی با اشاره به این که سدان ها در برخی بازارهای جهانی در حال کنار گذاشته شدن هستند، گفت:
معتقدم هنوز در بازار خودرو کشورمان کشش و تمایل به سمت خودروهای سدان وجود دارد، علی‌الخصوص سدان D-کلاس نسبتا بزرگ که جای خالی اش در بازار خودرو کشورمان محسوس است اما فعلا به گزینه ای نرسیده‌ایم.
وی با ذکر این مباحث ابراز امیدواری کرد سال آینده یک محصول پلاگین-هایبرید نیز توسط آرین پارس موتور ارائه گردد.
Humer
بی وجدان ها لاماری ایما رو ۵۰ دستگاه گذاشتند هر دفعه که می فروشند بعد برای ۵۰ تا لاماری ۵۰ هزار نفر ثبت‌نام
می کنند
که در بازار ازاد ماشین گرون بشه
REZA
نمیدونم کلآ به یه چیزه امریکایی که تقریبآ یا هرروز میبینیم یا استفاده میکنیم و یکی از مظهرهای بزرگ امریکا و افتخار امریکا هست البته توی کل جهان یعنی کوکاکولا که توی ایران شرکتش هست و فروشش و سودش از هر خودرویی که حساب کنید واسه امریکا بیشتره و روی بطریش نوشته کوکاکولا اصل این ایا سود چند ملیون دلاری سالانه توی جیبه امریکا نمیکنه ولی ماشینی که با جون مردم سرکار داره و امنیت جانی و مالی ما و خانوادهامون رو میتونه تامین کنه بده
حالا این وسط پیدا کنید پرتغال فروش را
البته اقا و اقا زاده ها که تو امریکا و کانادا زندگی میکنن و میگن زندگی شخصیمون به خودمون ربط داره هم که بماند
خود شنو حدیث مفصل
حق گوی باطل
فاقد اهمیت
T
آقا بس کنید همش ماشین چینی حالمون بهم خورد اگه نمی‌تونین آمریکایی و آلمانی و ژاپنی وارد کنید حداقل داچیا رو وارد کنید دیگه
phonix
امریکایی ورودش ممنوع شده تا مشت محکمی بر دهان اقتصاد آمریکا کوبیده بشه
از اون طرف هم بهشون پلاک موقت نمیدن
جالبه عراقی ها رو پلاک موقت میدن ولی اون ایرانی هایی که ماشین امریکایی منطقه ازاد دارن رو نه فازشون چیه نمیدونم
AMANTE
سعی شده محصولی اقتصادی باشد! اقتصادی از نظر شما بین پانصد تا یک میلیارد هست.
ولی درست اش بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یا ۲۵۰ میلیون هست، که عمرا تا صد سال آینده نه ماشینی با اون قیمت عرضه و نه از سوی دو خودروساز ایرانی تولید میشه.
Enayat
خودشون پورشه، بنز و بی ام و سوار میشن! بعد بایدم به اینا بگن رده اقتصادی🙁
محمد
من که تا به حال یه دونه از ماشیناشم ندیدم تو خیابون
seyedjavad.mercedesbenz
در گنج خودم نمیپوستم
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick