یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
افراد زیادی دوست دارند جای طراحان مک لارن باشند. هرچه باشد این شرکت و کارکنانش سازنده برخی از بهترین سوپر اسپرت‌های دنیا هستند؛ اما ارتباط مک لارن و مانی خوش‌بین به عنوان یکی از ثروتمندترین ایرانی‌های ساکن خارج از کشور از کجا ناشی می‌شود؟ به گزارش motor1، خوش‌بین به خاطر علاقه خودش به مک لارن SLR شناخته می‌شود. در واقع او مالک ۹ دستگاه از این خودروست. علاوه بر SLR می‌توان به محصولاتی همچون بوگاتی ویرون و نسخه خاص هرمس ادیشن شیرون اشاره کرد. پاگانی هوایرا و اسپیدتیل هرمس نیز در گاراژ شخصی خوش‌بین حضور دارند. این تاجر موفق اخیراً دو طراح ارشد مک لارن را به ملک خود دعوت کرده تا پشت فرمان بوگاتی‌های خود بنشینند.

مانی خوش‌بین علاوه بر اینکه خودش پشت فرمان دارایی‌های ارزشمندش می‌نشیند به دیگران نیز اجازه می‌دهد سوپر اسپرت‌هایش را تست کنند. الکس و استیو که جزو طراحان مک لارن هستند فرصت راندن هیولاهای ۱۶ سیلندر مولشایم را داشته‌اند و کاملاً تحت تأثیر این دو هایپرکار قرار گرفته‌اند. یکی از آن‌ها قدرت ۱۰۰۱ اسبی دارد درحالی‌که قدرت دیگری به ۱۵۰۰ اسب بخار می‌رسد و بنابراین این دو خودرو از نظر قدرت در همان دسته‌ای قرار می‌گیرند که اسپیدتیل حضور دارد.

درحالی‌که مک لارن اسپیدتیل به مدد استفاده از پیشرانه الکتریکی قدرت ۱۰۵۵ اسب بخاری تولید می‌کند، بوگاتی از پیشرانه ۸ لیتری درون‌سوز استفاده می‌کند. طراحان مک لارن از حس قدرتی که چهار توربوی پیشرانه تولید می‌کنند لذت برده‌اند و همچنین تحت تأثیر پایداری بالای این دو خودرو قرار گرفته‌اند. آن‌ها می‌گویند کابین شیرون حس راندن یک تکه ناب از جواهر را ارائه می‌کند. به عقیده طراحان مک لارن، ویرون رانندگی درگیرکننده‌تری دارد درحالی‌که شیرون آرامش و رفاه بیشتری در کابین دارد. نیازی به گفتن نیست که هر دو خودرو تجربه سواری متفاوتی نسبت به محصولات مک لارن دارند. بوگاتی‌ها را می‌توان جی‌تی‌های راحت‌تر با قدرت بسیار زیاد دانست درحالی‌که خودروهایی همچون ۷۲۰S و سنا بیشتر روی پیست متمرکز هستند و راننده را به عبور پرسرعت از پیچ‌ها تشویق می‌کنند.
مانی علاوه بر ویرون و شیرون به بوگاتی بولاید نیز علاقه خاصی دارد و آن را سفارش داده است. این خودرو که قبلاً در تمامی مدل‌ها فروخته شده نسخه پیست محور از شیرون محسوب می‌شود و تنها ۱۴۵۰ کیلوگرم وزن دارد. این رقم برای هایپرکاری که از پیشرانه ۱۶ سیلندر استفاده می‌کند عددی شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. بولاید به تعداد ۴۰ دستگاه و با قیمت ۴ میلیون یورو تولید خواهد شد.
Reza Waffen SS
ای جونم
حق گوی باطل
بوگاتی هاش مولتی مدیا ندارن
فاقد اعتبار😔
AMD
مگه همه چی مولتی مدیاست ؟
Mostafa
وزن خالص فقط موتور بوگاتی ۴۹۰ کیلو هستش
وزن خالص موتور یه تراکتور ۵۵۰ کیلو هستش
کشیدن چنین وزنی پشت خودرو چه لذتی می‌تونه داشته باشه دقیقا ؟؟
فشار این وزن موقع پیچیدن چه فشاری به خودرو میاره ؟؟ این افراد نه از خود خودرو بلکه از این لذت میبرن که به بقیه نشون بدن من پولدارم ! بهم احترام بزارید .
مک‌لارن که تکنیک های سبک سازیشو بقیه باید یاد بگیرن آوردی یه خرس گنده دو تنی نشونش دادی
الحق که هیچی حالت نیست
Payfast
فعلا که مورسیه لاگو لامبورگینی با فیبر کربن خاصش ۹۹۹ کیلو وزن داره
حسین
قرار نیست شما طرز فکرتون رو
به بقیه کاربرا تحمیل کنید مهندس
هر وقت تونستید به ارزش های یک
کمپانی احترام بزارید توقع احترام به ارزش های
خودتون رو داشته باشید
رضا
فکر کردی با یه خودروی سواری معمولی طرفیم؟!؟!فکر کردی بوگاتی اگه بخواد نمیتونه مثل بقیه از یه v8 یا v10 توربوشارژ استفاده کنه و مثل بولاید وزن داشته باشه؟!؟
این اعداد و ارقام و توانایی های بوگاتی هستش که اونو خاص میکنه
رضا
فکر کردی حمل اون موتور بر عهده دستان مبارک راننده هست که لذت نداشته باشه؟میدونی در مقابل اون وزنی که گفتی چه مقدار قدرت و گشتاور داره؟!؟
بنظرم دیگه اصلا کامنت نذار
HamiD
نمیدونم چی بگم …
فاقد اهمیت …
ولی خب خیلی از ابر ثروتمند ها (که خوشبین جزوشون نیست) حتی اسمی از خودشون منتشر نمیکنن در صورتی که ماشینایی به مراتب خاص تر رو دارن …
عاشق پدال
ببین الیگارش فقط برا روسیه نیست.
الیگارش اصلا چی هست؟
ادمایی که تو کشور خودشون از حلقوم مردم خودشون پول میکشن. میبرن خارج برا خودشون و هفت نسلشون زندگی میسازن.
یا کانادا یا اروپا. طرف نظامی باشه تحریم باشه هم میره روسیه و چین.
چشم بسته میگم اگه طرف از ایران با دوتا چمدون و حدود ۲ میلیارد تومن پول رفت خارج که هیچی. وگرنه الیگارش وطنیه.
تازه اگه چهل سالش باشه و متخصص و درس خونده باشه هرسال کار کرده باشه حدود ۲ میلیارد تومن میگیم ثروت جمع کرده.
کلا به سابقش نگاه کن.
مثلا من میشناسم طرف کاناداست. نه کار کرده. نه سابقه ایی داشته. نه درس و تخصص خاصی داره. خب اونجا تو یه پروژه ۴ طبقه خریده. خب چطوری؟ ۴۰ سالشم نشده. مگه میشه ؟ طرف پا رو پا گذاشته باشه هیچ سابقه ایی نداشته باشه و یهو صاحاب ۴۰۰ میلیارد تومن شده باشه؟
بخور بخوره.
AMD
بوگاتی واقعا یه خودروی لذت بخش راحت و همه چی تمومه هرکی هم چیزی بر صدش میگه درکش نکرده فکر میکنه این ماشین پیسته خیر این یک خودروی لوکس سریعه نه مخصوص پیست .
Payfast
طراحان مک‌لارن: فهمیدیم پولداری
JDM lover
هدفش چی بوده دقیقا؟
hanieh
عاشق بوگاتیم مخصوصا بوگاتی بولاید اما لاوویتور نوآر هم خیلی باحاله و خوشگله
Cowboy
اولا از خوشبین خوشم می اومد ولی بعدش فهمیدم ایشون مثه دخترای ۱۹ساله اینستاگرام فقط دنبال توجه و تایید دیگرانه.شما اگر واقعا با پول و خانواده و ماشین هات خوشحالی چرا باید از تک تک لحظه هاش فیلم بگیری بزاری یوتیوب.خیلی ها از ایشون پولدار تر هستن و خودرو های خیلی خاص تر دارند(نه ده رنگ از یه مدل بوگاتی) ولی نه اسمشونو میدونیم نه ویدیو هاشونو دیدیم .چون نیازی به توجه ما ندارند.
حالا جدی جدی میخواد ما باور کنید طراحای مکلارن تا حالا بوگاتی سوار نشدن؟
یا حتما چون بوگاتی سفید سوار نشدن الان سفید سوار شدن تحت تاثیر قرار گرفتن.
بسه دیگه خسته شدیم از این همه آدم فیک از اون تتلو و مهراد جم و … تا این «مثلا» پولدار.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source
سئو سایت
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.
source

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick