یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
پورمجیب از حذف خودروی ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: «پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد».
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به نقشه راه توسعه ایران‌خودرو دیزل و فرآیندهای نوین گروه صنعتی ایران خودرو که از بهمن‌ماه سال گذشته پایه ریزی شده و در حال اجراست، گفت: «در تولید توانسته ایم عارضه‌ای که هر سال یدک می‌کشیدیم و آن تولید خودرو کسری دار بود را حذف کنیم و با درایت مدیرعامل به این اشتباه تاریخی پایان دهیم».
کیانوش پورمجیب تولید و توسعه را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اکسیری دانست که با هم‌افزایی می‌تواند مسیرهای روشنی را پیش روی صنعت کشور قرار دهد و افزود: «حتی فکر کردن به تولید بدون کسری در ایران خودرو بسیار سخت بود، اما این اتفاق از ابتدای خرداد ماه اجرایی شد و تولید را از این تاریخ به صورت کامل انجام می‌دهیم».
وی با بیان این‌که هر چه جلوتر می رویم، از برکات این اقدام راهبردی منتفع می‌شویم، جلوگیری از افت کیفیت محصولات و رفع نارضایتی مشتریان ناشی از عدم تحویل خودرو کامل را از نتایج این اقدام برشمرد و گفت: «در بهمن سال گذشته بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو ناقص داشتیم که در حال حاضر به ۸ هزار دستگاه رسیده‌ و در زمان کوتاهی به صفر خواهد رسید».
پورمجیب با بیان این‌که شمارگان تولید در ایران خودرو افزایش جدی داشته، گفت: «با راهبری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تعریف آمار تولید از ناقص و کالای نیم‌ساخته به خودرو تجاری شده و قابل تحویل به مشتری تغییر یافته است و بر همین اساس از ابتدای امسال تا ۳۱ مردادماه ۲۳۵ هزار دستگاه تولید کامل داشته ایم و افزایش ۴۶ درصدی را به ثبت رسانده‌ایم در حالی که در مدت مشابه پارسال ۱۶۱ هزار دستگاه خودرو کامل تولید شده بود».
وی با بیان‌این‌که ایران خودرو دیزل در همین مدت افزایش سه برابری تولید را رقم زده، گفت: «در برخی از محصولات از جمله کشنده‌ها، شاهد افزایش ۱۳ برابری هستیم».
وی افزود: «تحویل خودرو سواری به مشتریان نیز ۲۵ درصد نسبت به پارسال خودرو افزایش داشته و خودرو معوق هم به کم‌تر از پنج هزار دستگاه کاهش یافته است».
پورمجیب با اعلام این‌که تعهدات به مشتریان ۲۲ هزار دستگاه کاهش یافته، گفت: «برخی از محصولات را زودتر از موعد به مشتریان تحویل داده‌ایم».
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو با اشاره به تحولات حوزه کیفیت محصولات گفت: «با حذف تولید ناقص، ریسک‌های کیفی محصولات را حذف کرده‌ایم که آثار آن را در کاهش مراجعات به نمایندگی ها مشاهده می‌کنیم».
وی افزود: «۲۷۹ پروژه کیفی تعریف شده تا ریشه‌های بی‌کیفیتی محصولات حذف شود و این اقدامات موید آینده ای روشن در زمان نزدیک است که برای مردم ملموس خواهد بود».
پورمجیب با اشاره به طرح تحول کیفیت و خدمات محصول تارا، گفت: «محصولات تارا که از ابتدای تیرماه تحویل مشتریان شده‌اند، در صورت مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش به علت ایراد قوای محرکه ظرف شش ماهه اول بعد از تحویل، مشمول خدمات گسترده ای در ایساکو می شوند و این طرح مشمول تولیدات تارا تا پایان امسال است».
وی از تولید انبوه در محصول کراس اوور و کراس لوک در سال آینده خبر داد گفت: «دو خودرو مترقی و شیک و در خور و شان مردم با استانداردهایی فراتر از استانداردهای مصوب عرضه خواهیم کرد».
پورمجیب توسعه موتور سه سیلندر را از دیگر برنامه های در حال انجام در ایران خودرو دانست و گفت: نوع اول این خانواده در مرحله صنعتی سازی است که از منظر سوخت و آلایندگی، سبد محصولات را ارتقا خواهد داد.
وی افزود: در حال طراحی گیربکس اتوماتیک هستیم و گیربکس نیمه اتوماتیک را نیمه دوم امسال به تولید انبوه خواهیم رساند.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو از افزایش ظرفیت تولید گیربکس شش سرعته خبر داد و گفت: «شبکه برق و الکترونیک جتکو را نیز امسال به بهره برداری می رسانیم».
وی افزود: «تارا برقی که از محصولات به روز ایران‌خودرو است بهمن ماه امسال رونمایی خواهد شد».
پورمجیب از برنامه جهش صادرات به کشورهای همسایه خبر داد و گفت: «با پیش بینی های صورت گرفته در کشور روسیه نیز حضور گسترده‌ای خواهیم داشت».
وی افزود: «هیات مدیره ایران خودرو با راهبری دکتر خطیبی که مدیری اقتصادی و راهبردی است، برای سودآوری تولید و کاهش زیان انباشته تصمیماتی اتخاذ کرده که در این بخش نیز توفیقات خوبی کسب شده است».
پورمجیب تغییر ترکیب تولید را از تصمیمات اتخاذ شده در راستای سودآوری دانست و گفت: «به‌گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا تیراژ تولید محصولات جدیدتر را افزایش و محصولات قدیمی را کاهش دهیم».
به گفته پورمجیب شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل از جمله ایدم و چرخشگر نیز در مسیر تولید و سودآوری قرار گرفته‌اند.
علی طجوزی
پایگاه خبری اسب بخار







قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور اختصاص دارد و در آیتم «خودروچی» هم به سراغ مقایسه هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 رفته ایم که در یک رده قیمتی قرار دارند.
در قسمت اول فصل هشتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی اسپشیال (توربو) رفته ایم و این کراس اوور کره ای را با پژو ۲۰۰۸ مقایسه کرده ایم.







source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick