یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
بی‌وای‌دی که به دنبال گسترش حضور خود در بازار اروپا است، قیمت سه محصول الکتریکی خود که قرار است در شش کشور اروپایی عرضه شود را اعلام کرده است. آتو ۳ که یک کراس‌اوور کامپکت است، با قیمت ۳۸ هزار یورو در این قاره به فروش خواهد رسید. دو خودرو دیگر بی‌وای‌دی یعنی کراس‌اوور میان سایز تانگ و سدان میان سایز هان اما تقریباً دو برابر گران‌تر بوده و با قیمت ۷۲ هزار یورویی در اروپا عرضه خواهند شد. این سه خودرو همین ماه در نمایشگاه پاریس به نمایش می‌آیند و سپس تحویل آن‌ها به‌طور هم‌زمان در نروژ، دانمارک، سوئد، هلند، بلژیک و آلمان آغاز خواهد شد.

هر سه محصول الکتریکی بی‌وای‌دی از کارخانه‌های این شرکت در چین به اروپا صادر خواهند شد. بی‌وای‌دی همچنین اعلام کرده است که تا قبل از پایان سال جاری این خودروها را در فرانسه و بریتانیا هم عرضه خواهد کرد. بی‌وای‌دی در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ تعداد ۹۷۴,۳۴۸ دستگاه خودروی سواری الکتریکی‌شده در سراسر جهان به فروش رسانده که افزایش چشمگیر ۲۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. از این تعداد، ۴۸۷,۱۸۸ دستگاه تمام الکتریکی و ۴۸۷,۱۶۰ دستگاه پلاگین‌هیبریدی بوده که بخش عمده‌ای از آن‌ها در چین فروخته شده است.
علی جردن
درسته تو اروپا عرضه می شن اما ازشون استقبال نمی شه این سیاست کاری چینی هاست که فقط بگن ما تو بازار اروپا حضور داریم کسی تو اروپا تویوتا پریوس یا ch-r رو نمی زاره بره byd بخره😃
فرامرز
دقیقا. دیگنیتی یا همون دانگ فنگ فنگون هم پارسال با قیمت ۲۶۰۰۰ یورو وارد شد ولی خریداری نداشت. ۷۲۰۰۰ که دیگه واقعا زیاده و نهایتا چند تا کارمند نمایندگی با تخفیف بالا بخرن.
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
یک سال بعد متوجه خواهیم شد که از این خودروهای استقبال می شه یا نه
کشورهای اسکاندیناوی، خصوصا نروژ به شدت از بی‌وای‌دی استقبال کردن و این شرکت سال قبل، فروش بسیار خوبی در نروژ داشت
علی جردن
نمی دونم قانون واردات خودرو نروژ به چه شکل هست اگه وضیعت بازارش شبیه ایران باشه معلومه چینی ها جولان می دن
Dian
اتفاقا بنظرم آتو ۳ خوب قیمت خورده
قیمت رقباش (فولکس id.4 ، اشکودا انیاک برقی، آئودی کیو ۴ برقی و…) همشون بالای ۵۰ هزار یورو هستن!!
حتی ببین دوست من، تویوتا پریوس و سی اچ آر هیبریدی هستن و در رده پایین تری از این قرار دارن
رقیب مستقیم تویوتا برای آتو۳ ، toyota bz4x هست؛ که اونم تو اروپا حدود ۶۰ هزار یورو هست!
با دیدن قیمت خودرو ها حق دارین که تعجب کنین چون قیمت خودرو ها تو اروپا به مراتب گرونتر از امریکا هستن
مثلا قیمت کوروت ۶۰ هزار دلاری تو امریکا ، حدود ۹۰ هزار یورو تو اروپا هست
حسین
ندونستن عیب نیست اما اینکه با وجود ندونستن در مورد موضوعی نطر بدی عیبه. بی وای دی پارسال با مدل تانگ وارد بازار نروژ شد و تمام ۱۵۰۰ دستگاهی که وارد کرده بود فروش رفت، قابل توجه اینکه نروژ پر رقابت ترین بازار خودروهای برقی در جهان هست. الان هم فاز توسعه در کل اروپا رو داره. خوشبختانه اروپایی ها این تعصب شما رو ندارند و دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند. بی وای دی ۶ سال گارانتی کلی و ۸ سال گارانتی باتری ارائه میکنه رو ماشین.
علی
Xpeng کل پیش فروشش تو نروژ سوئد هلند ده ها هزار خودرو چند ساعته فروخت برای تحویل یک ساله
matin
سال ۹۶ بود فکر کنم بی وای دی اف۳ رو سایپا میزد اون موقع حداقل من نمیشناختمش در حدی که فکر میکردم اون اف هم جزو بی وای دی حساب میشه یعنی BYDF فروشش هم زیاد نبود من که خیلی وقته اصا تو خیابونا نمیبینم اون موقع حداقل ماهی یکدونه تو خیابون میشد دید الانم تو دیوار دیدم کلا ۴ تا اگهی بود هر ۴ تا با کار کرد زیر ۱۰۰ هزار
حالا الان داره تو اروپا میفروشه ما هم چسبیدیم به چینی های بنجل تر تا شاید یه کاری کنیم اونا هم به بازار اروپا برسن
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
بی‌وای‌دی F3 توسط کارمانیا در ایران عرضه شد و همون موقع، یکی از بی‌کیفیت‌ترین خودروهای بی‌وای‌دی در چین بود
صرفا به دلیل قیمت مناسب با گیربکس اتوماتیک و بدنه‌ی نسبتا جادار، تونست در چین فروش داشته باشه، ایرانی‌ها هم چندان استقبال نکردن؛ اما بی‌وای‌دی امروزی صاحب فناوری هست و قرار داد تجاری با تسلا داره
حسین
جناب اشتری عزیز نمیدونم چطور حکم بر بی کیفیتی اف۳ میدین آیا تجربه ای داشتین ازش؟ خوشحال میشم بفرمایید دلیل نظرتون رو. اف۳ تا سالها پرفروش ترین مدل بی وای دی در چین بوده. البته ارزونترین سدان این سازنده بوده و اصلا حد خودروهای صادراتیش به اروپا نیست اما بسیار راحت کم مصرف و بی دردسر هست. بنده چهار سال هست دارم و کوچکترین مشکلی نداشتم.
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
بله من مدتی با F3 رانندگی کردم و یکی از دوستان هم این فاجعه رو خریداری کردند
در تمام زندگی، هیچ ماشینی ندیدم که مشابه F3 از بی کیفیت ترین و آشغال ترین نوع پلاستیک بازیافتی برای داشبورد و تودری استفاده کنه،
نکته جالب اینکه که BYD S6 شاسی بلند که سال بعد در نمایشگاه خودرو دیدم، کیفیت ساخت خوبی داشت ولی F3 اصلا جالب نبود، وقتی استارت می خورد صدای ناجوری تولید می کرد که در ماشین چینی مشابه، مثل بسترن وجود نداشت.
حقیقتا F3 نسبت به سدان های چینی اقتصادی که من در ایران دیدم و رانندگی کردم، فاجعه بود
حالا شاید ماشینی که رفیق ما خرید استثنائا مشکل داشته، ولی من طی ۱۰ سال بررسی ماشین های چینی بازار ایران، اصلا نتونستم با کابین F3 کنار بیام، چون همون موقع, آریو سایپا و بسترن B30 کیفیت کابین معقولی داشتن
Freedom
جناب اشتری عزیز شما ناسلامتی خودتون خودرو بررسی میکنید ، این طرز اظهار نظر درمورد یک خودرو اصلا در سطح شما نیست ، بوی بد؟؟؟ پلاستیک نامرغوب؟؟؟؟ صدای بد استارت؟؟؟همون بسترن مگه چقدر کیفیت کابینش فرق میکنه؟ شما موتور و گیربکس خوب و هماهنگ ، سطح بالای آپشن( استارت دکمه ای و کی لس ، دوربین آینه بغل ، صندلی چرم ) مصرف سوخت پایین و فضای مناسب کابین رو بیخیال شدید ؟ بسترن گیربکس اتومات هست و قیمتش بالاتره نمیشه با این مقایسه کردش. مشخصه شما از نزدیکی BYD F3 هم رد نشدید 😂😂
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
یادش بخیر مرداد ۱۳۹۶،
زمانی که اکثر مردم نمی دونستن چه طور بی وای دی تلفظ کنن 🙂
https://www.zoomit.ir/car-articles/190368-new-chinese-cars-mashhad-auto-show/
پدرام
درسته بی وای دی خیلی تو ماشین الکتریکی پیشرفت کرده ما این شیوه قیمت گذاری یکم عجیبه یعنی تقریبا از تسلا مدل y که حدود ۶۷ هزار دلار هست هم بیشتره!
Alan.r
۷۲ هزار تا واسه یه ماشین چینی!!!!!
محمدرضا
باشه ولی کی محصولات e_tron آئودی بیخیال میشه اینارو میخره یا اتو رو بهid4 ترجیح بده.
T
۷۲۰۰۰ یورو برای بی وای دی؟ راسته؟😂
۹۱۱
به شدت نمی‌ارزد.
۷۰ هزار تا میشه پول یه کوروت صفر
Dian
تو اروپا کوروت حدود ۹۰ هزار یورو هست
حسین
واقعا نمیدونی مخاطب این ماشینها کسی نیست که دنبال کورت باشه :))
T
آیودی e Tron فقط قیافه داره و سرعت اصلا کاربردی نیست
بردش خیلی کمه…
البته که خیلی بهتر از بی وای دیه کلا میگم
حسین
ای ترون از نظر باتری و پیشرانه ضعیفتر از تانگ هست، یعنی هم شتابش ضعیفتره هم راندمانش پایینتره هم برد مسافتیش کمتره. البته از نظر اتاق و شاسی بهتره.
امیرحسین
کجاست شورولت کادیلاک بیوک جی ام سی کرایسلر داج جیپ رم لینکلن کجایین شما خیابان اتومان بزرگراه چهار راه کوچه بیابون بیوک ریویرا کنار ریل قطار رئیساشون چیکار میکنن 😔
holbay با کاربرات ۴ دهنه
چین هوی هوی هوی اجنبی اگه بازار و مشتریان ایرانی نبودن تا الان تو تو تو تو تو تو تو اجنبی نمی تونستی پیشرفت کنی باید مدیون ما باشی مجبوری
reza342
ازین کامنتای خنده دار بازم بزارید:)
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
واقعا نمیسرفه
حمید
MG الان تو المان خوب جا افتاده ، تک و توک میبینم ، مدل جدید برقیش MG4 الان ۲۸ هزار یوروعه با برد ۴۰۰ کیلومتری (من باب مقایسه الان اوپل کورسا برقی ۳۶ هزار یوروعه بردشم در حد ۳۴۰ تاست )واقعا قیمتش رقابتیه
سامان اذری
من خیلی از مدل han خوشم میاد ولی ۷۲ هزار یورو خیلی گرونه
نهایتش ۴۰ هزار دلار قیمتش باید باشه
sina
گرونه و نمیتونه رقابت کنه
البت حضور چین تو بازار خوردو اروپا دلیل استراتژیک داره بیشتر تا دنبال سود بودن
خود بی وای دی باتری ساز هست تا خودروساز و خیلی براش مهم نیست چقد بفروشه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick