instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
بازی Halo Infinite در طول عمر خود تاخیرهای زیادی را تجربه کرده است. بسیاری معتقدند که این مهم به خاطر موتور ساخت بازی و فناوری دردسرساز آن است. حال طبق گزارشی استودیوی 343 قصد دارد تا از موتور Unreal Engine به جای Slipspace Engine استفاده کند.
این خبر را خبرنگاری به نام جرمی پنتر (Jeremy Penter) نوشته است. به گفته‌ی پنتر منابع مختلفی به او گفته‌اند که آینده‌ی فرنچایز Halo به Unreal Engine گره خورده است. اگر این گزارش دقیق باشد، معلوم نیست که چه بر سر Halo Infinite خواهد آمد. استودیوی 343 پیش از این گفته که قصد دارد تا به مدت یک دهه از Halo Infinite پشتیبانی کند.
موتورهای بازی‌سازی در واقع به عنوان چارچوب به هنگام ساخت یک بازی کار می‌کنند و شامل ابزارها و سیستم‌هایی برای المان‌هایی مثل گرافیک، فیزیک، شبکه و موارد دیگر می‌شوند. از آن جایی که خلق یک موتور اصلی زمان و هزینه‌ی زیادی می‌طلبد، اکثر توسعه‌دهندگان از گزینه‌های خارجی مثل Unreal Engine یا Unity استفاده می‌کنند.
اگر استودیوی 343 تصمیم به تغییر موتور خود گرفته است، پس یعنی شاهد یک دست‌انداز دیگر در مسیر توسعه‌ی Halo هستیم. چرا که مهندس ارشد Slipspace Engine خود تایید کرد که ماه گذشته از 343 جدا شده است. هم‌چنین خود Halo Infinite تنها یک ماه پیش از عرضه به مدت یک سال تاخیر خورد. پیش از این قرار بود که شاهد عرضه‌ی این بازی به صورت هم‌زمان با کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس باشیم.
به هنگام عرضه‌ی بازی در سال 2021 هم شاهد غیاب بسیاری از ویژگی‌های مهم بازی مثل حالت Forge و کوآپ داستانی بودیم. بازیکنان هم ابدا از سرعت انتشار آپدیت‌ها و محتوای جدید پس از عرضه برای این بازی راضی نیستند و خود استودیوی 343 هم از این موضوع آگاه است. همین امر باعث شده تا مایکروسافت از ماه گذشته تصمیم به تغییر ساختار این استودیو بگیرد.
بازی Halo Infinite در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
یعنی ۵۰۰ میلیون دلار که البته با هزینه ی ساخت و تبلیغات خود بازی هم بوده به همین راحتی به فنا رفت؟
آنریل خوبی های خودشو داره
مثلا باعث میشه سرعت ساخت بالاتر بره و مایکروسافت هم اسطوره هایی مثل کوالیشن و نینجا تعوری داره که خدای آنریل محسوب میشن و میتونن به 343 کمک کنن
ولی بدیش اینه که یا مجبورا حالت فورج رو حذف کنن یا جمع جور ترش کنن
اسلیپ اسپیس جدید بر پایه ی فورج ساخته شده که باعث به وجود اومدن یه موتور بازیسازی مخصوص طرفدار ها شده
با آنریل دیگه از اون خبری نیست
بالاخره 😎
الان مایکروسافت با سوزوندن پولش مشکلی نداره؟😐
نه
((استودیوی 343 پیش از این گفته که قصد دارد تا به مدت یک دهه از Halo Infinite پشتیبانی کند.))
حالا 343 یه چیزی گفت، شما چرا باور کردین؟ واقعا فکر میکنین قراره ده سالللل ازش پشتیبانی بشه؟ مگه بانجیه؟ این بنده خدا ها تو سال اولش موندن
بدترین خبر برای این سری ،همین تغییر موتور گرافیکی هستش ، همین تغییر هم به مشکلات عدیده قبلی اضافه میشه و به عبارتی غوز بالای غوز میشه …
امیدوارم در حد همین گزارش بمونه
“ استودیوی 343 پیش از این گفته که قصد دارد تا به مدت یک دهه از Halo Infinite پشتیبانی کند. “
مخالفت نکردم
ایول این چیزی شد که میخواستیم
هیلو اینفینیت از نظر گیم پلی و هوش مصنوعی خیلی خوب بود ولی مشکل اصلیش تو گرافیکش بود
اگر خبر درست از آب در بیاد،نسخه های بعدی گرافیک خوبی خواهد داشت
یعنی فیزیک و بقیه چیز ها مهم نیستن؟
باید همین انجین رو درست کنن انریل بدرد کارشون نمی‌خوره
خودشون فهمیدن انجین 500 میلیون دلاری که ساختن آشغال بوده باز یکسری مایکرو فن ازش تعریف میکنن😂
جیسون شرایر قبلا گزارش داده بود که وسط توسعه همین هیلو اینفینیت هم میخواستن بیخیال اسلیپ اسپیس بشن و برن روی آنریل
شاهکاری جدید
وقتشه دوباره مایکروسافت سبک شوتر اول شخص رو ریوایو کنه!!۸۷😈
بح بح به این میگن یه کار درست
تنها دکل هیت کسانی که آخرین تجربشون از شوتر انحصاری برمیگشت به کیلزون متا هفتادی همین گرافیک بود که صددرصد با استفاده از آنریل انجین ۵ و کمک های کوالیشن همین دکل هم خواهد افتاد و هیتر ها به کیلزون متا هفتادی برمیگردند.
متوجه نشدم
قراره موتور خوده هیلو اینفینیت عوض شه یا نسخه جدید هیلو با انریل انجین ساخته میشه
متن توضیحی نداده
بهتر گرافیکش چند پله بالاتر میره
انجین ۵۰۰ میلیون دلاری چی شد؟؟؟ انقد خفن بود که خودشونو به زباله بودنش اعتراف کردن ولی جعبه فنای گیمفا قبول نمیکردن اون زمان که می‌گفتیم
خوبه بالاخره سر عقل اومده 343
خوبه اعلام کنن از انریل انجین 3 یا 4 استفاده میکنن😂😂xd
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط mohtavaclick