یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
مثل همیشه، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۲۲، کارانددرایور اقدام به انتخاب و معرفی بهترین خودروهای مدل ۲۰۲۳ تحت عنوان ۱۰Best کرده است. این رقابت امسال چهل‌ساله شده و تکامل پیدا کرده است. طی سال‌های گذشته، در لیست بهترین‌ها همهٔ انواع خودروها شامل سواری، شاسی‌بلند و پیکاپ حضور داشتند اما امسال برای اولین بار شاهد سه لیست ۱۰Best خواهیم بود. این کار امکان نگاه جامع‌تری به کل بازار خودرو و همین‌طور انتخاب تعداد بیشتری از خودروهای محبوب را فراهم می‌کند. در ابتدا لیست بهترین خودروهای سواری سال ۲۰۲۳ شامل سدان‌ها، هاچ‌بک‌ها، خودروهای اسپرت و سوپراسپرت‌ها منتشر شده و در ماه‌های آینده لیست بهترین شاسی‌بلندها و بهترین پیکاپ‌ها را هم خواهیم دید.


بسیاری از خودروهایی که در ادامه خواهید دید آشنا هستند و در لیست سال گذشته هم حضور داشته‌اند زیرا لیست ۱۰Best سال ۲۰۲۳ فقط به خودروهای جدید اختصاص ندارد و شامل بهترین خودروهای حاضر در بازار می‌شود. بااین‌حال، این لیست چند قانون دارد. اولین اینکه خودروها باید تا ۳۱ ژانویهٔ سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده باشند. قانون بعدی هم سقف قیمتی است که ورود خودروهای بسیار گران را ممنوع می‌کند. البته با توجه به تورم، این سقف حالا افزایش پیدا کرده است و می‌توانیم کوروت ۱۱۰ هزار دلاری Z06 را هم در آن ببینم. مردان کارانددرایور پس از یک هفته رانندگی با همهٔ خودروهای جدید بازار، لیست زیر را انتخاب کرده‌اند.

ب‌ام‌و i4 در بین رقبا خودروی متمایزی است آن‌هم نه‌فقط به دلیل اینکه یک ب‌ام‌و الکتریکی است. i4 با شتاب، هندلینگ، جانمایی هوشمندانه و ارزش بالا در برابر قیمت، خود را از سایر سدان‌های اسپرت متمایز می‌کند حالا چه الکتریکی باشند چه نباشند. درواقع، i4 همان چیزی است که ب‌ام‌و برای الکتریکی شدن بدان نیاز دارد.

مهم نیست که چندین بار پشت فرمان CT4-V بلک‌وینگ نشسته‌ایم زیرا هر بار ما را مجذوب خود می‌کند. بازخورد بالای شاسی و فرمان این ماشین بسیاری از خودروهای اسپرت را شرمنده می‌کند و با انتخاب گیربکس دستی نیز می‌توان از تعویض دنده‌های نرم لذت برد. هرکسی که خواهان لذت رانندگی است پشت فرمان CT4-V بلک‌وینگ خوشحال خواهد بود.

حتی قبل از شروع حرکت، کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ مثل یک قهرمان به نظر می‌رسد. زیر کاپوت نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۶۶۸ اسب بخاری متعلق به کوروت غرش می‌کند اما درخشش بلک‌وینگ فراتر از این V8 قدرتمند است. کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ اگر نگوییم در کل تاریخ، لااقل بهترین سدان اسپرت حال حاضر بازار محسوب می‌شود.

کارشناسانی مثل ما، کوروت C8 را به خاطر پرفورمنس و تجربهٔ رانندگی آن دوست دارند، طرفداران کوروت، نسل C8 را دوست دارند چون حد نهایی خودروی موردعلاقهٔ آن‌ها است و کسانی که هرگز علاقه‌ای به کوروت نداشته‌اند نیز ناگهان عاشق C8 می‌شوند چون این بسیار متفاوت از نسل‌های قبلی است. اضافه شدن نسخهٔ جدید ۶۷۰ اسب بخاری Z06 نیز جا پای کوروت را در لیست ۱۰Best محکم‌تر می‌کند.

حتی پیش از آنکه از پارکینگ خانه خارج شوید می‌توانید شایستگی آکورد برای حضور در لیست بهترین‌ها را احساس کنید. این خودرویی نرم، ساکت و بسیار راحت است. نسل جدید آکورد هم به‌تازگی با مصرف سوخت کمتر، ظاهر جدید و حفظ کارایی و پرفورمنس قبلی معرفی شده که آن را به پادشاه سدان‌های خانوادگی تبدیل می‌کند.

جایزهٔ امسال به کل خانوادهٔ سیویک اعطا می‌شود زیرا هر مدلی در این خانواده خودرویی درخشان و باارزش است. حتی نسخهٔ پایهٔ سیویک هم با هندلینگ جذاب، رفتار جاده‌ای مناسب و فرمان دقیق، رانندگی لذت‌بخشی دارد. در صدر این خانواده هم مدل‌های Si و تایپ R هیجان را برای علاقه‌مندانی با بودجهٔ اندک فراهم می‌کنند. سیویک از بالا تا پایین برای هر خریداری چیزی برای لذت بردن ارائه می‌کند.

رانندگی با یک پورشه ۷۱۸ کیمن یا باکستر سطح انتظارات شما از شیوهٔ هدایت، شتاب گیری، هندلینگ و احساس یک خودرو را دوباره تعیین می‌کند. این ماشین برای چندمین بار در لیست ۱۰Best قرار گرفته است زیرا ما عاشق رانندگی هستیم و ۷۱۸ می‌داند چگونه به این زبان عشق صحبت کند. با افزایش سقف قیمتی این لیست، حالا می‌توانیم تمام نسخه‌های ۷۱۸ از پایهٔ چهار سیلندر توربو گرفته تا GTS 4.0 را در نظر بگیریم.

این خودروها بجای پر کردن جدول مشخصات فنی با اعداد بزرگ، برای سرگرم کردن خریداران پشت فرمان طراحی شده‌اند. این کوپه‌ها با وزن سبک و فقدان تجهیزات اضافی که تأثیری در بهبود تجربهٔ رانندگی ندارند، لذتی بی‌واسطه و ارزان را فراهم می‌کنند. باشد که BRZ و GT86 همین‌طور باقی بمانند.

GR اولین تویوتا کرولایی است که به لیست ۱۰Best راه پیدا کرده اما این یک کرولای معمولی نیست. GR ظاهر، رانندگی و صدایی که از یک خودروی اسپرت انتظار می‌رود را در قالب یک هاچ‌بک کاربردی ارائه می‌کند. این ماشین چه در پیست و چه در جاده مشتاق خوشحال کردن راننده است. انتظار برای ساخت یک کرولای هیجان‌انگیز طولانی بود اما GR ارزش این انتظار را داشت.

برای سال ۲۰۲۳ سوپرا به لطف گیربکس دستی که به‌تازگی برای آن ارائه شده دوباره به لیست ۱۰Best بازگشته است. این آپشن جدید تعامل بین راننده و سوپرا را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد و هرچند نسخهٔ اتوماتیک این ویژگی را کمتر دارد اما همهٔ سوپراها از هندلینگ آمادهٔ پیست، پیشرانهٔ سرحال زیر کاپوت و پرفورمنسی لبخند برانگیز برخوردار هستند.
GMA
بنظرم رنجروور،لیریک و لوسید ایر هم شایسته حضور در این لیست بودند. حضور سوپرا هم جای سوال داره..
پ.ن: نقاشی هاشون چه زشته…:)) نقاشش ناشی بوده
علی
یک لیست کامل ، همه شایسته هستن و البته جای بعضی ماشین ها خالیه
ehsan fa
عزیز این لیست سواری ها بود متن رو یه بار دیگه بخون
امیرحسین
فقط کادیلاک ها کوروت سی هشت هم نه
TESLA
بهترینشون : ct5 v blackwing هست با اختلاف 😍🇺🇸🇺🇸🇺🇸💪💪🚀
ehsan fa
به نظر من اول ct4-v بعدش هوندا آکورد ، پورشه رو انتخاب نکردم چون گرونه.
مهران
نظرم BMW هست با کیت آدرو👌
phonix
احتملا یکی از معیار های اصلی ارزش خرید بوده که انقدر ژاپنی داخل لیست هست
چون بعضی از ماشین های لیست نماینده های دیگر شرکت ها در سگمنتشون قوی تر و صدالبته گرون تر هستن
4wheeled
احتمالا c8 میشه
ali(chevynova)
ماشالاه کادیلاک
اصالت امریکاییش اینجا نشون میدها
۲ تا نماینده داره و ۱۲۰ ساله که با آمریکاست و هیچ زمان نخواست برای پول اصالتش رو بفروشه
کوروت هم با ۷۰ سال سابقه غیره این بعیده ازش
BMW
به نظر من فقط m4
Royal Driver UK
هی… ایکاش قبل از اینکه ۷۱۸ رو برقی کنن یکی داشتم💔
بی خیال اسم
لیست یکم چ.ر.ت.ه
بی ام و ام۵ سی اس که از کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ بهتره
تو لیست نیست بعد کادیلاک هست جالبه
لیست ناقصه اصلا…
ممد کادیلاک
به به کادیلاک نگاه چ میکنه…
MASOUD 0099
Porsche 718,🔥🔥🔥
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط mohtavaclick