instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
تازه‌ترین فیلم فرانسیس فورد کاپولا که Megalopolis نام دارد، روزهای پر آشوبی را می‌گذراند.
فرانسیس فورد کاپولا یکی از بزرگترین نام‌های تاریخ سینما می‌باشد که آثاری فراموش نشدنی و منحصر به فرد را برای سینماگران پدید آورده است. تازه‌ترین پروژه حماسی و علمی تخیلی او که Megalopolis (مگالوپلیس) نام داشته و با سرمایه شخصی خود وی ساخته خواهد شد، به نظر می‌رسد که روزهای چندان خوشایندی را سپری نمی‌کند.
طبق گزارشی که خبرگزاری هالیوود ریپورتر فاش کرده، این فیلم نه تنها تمام تیم جلوه‌های ویژه خود را از دست داده است، بلکه طراح تولید جلوه‌های میدانی و همچنین مدیر تیم هنری آن نیز از این پروژه کناره‌گیری کرده‌اند. اثری که از ماه اکتبر مراحل ساخت آن اغاز شده بود، حال دچار شرایطی شده که هالیوود ریپورتر آن را “پر آشوب” خطاب می‌کند.
فرانسیس فورد کوپولا که برای تازه‌ترین پروژه سینمایی خود با نام‌هایی همچون آدام درایور، فارست ویتاکر و لارنس فیشبرن وارد همکاری شده بود، در نظر داشت تا برای خلق جلوه‌های ویژه این پروژه از تکنولوژی سریال The Mandalorian استفاده نماید.
این فیلم که با بودجه‌ای بیش از 120 میلیون دلار تهیه شده است، در نیمه راه قرار داشته و عملاً فیلم‌برداری آن با خطر توقیف مواجه شده است. باید صبر کرد و دید که آخرین ساخته این کارگردان مشهور جهان به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.
منبع: کولایدر
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
عجب زمونه ای شده ، بین این همه فیلم شهر بازی یه همچین اسمی باید برای پروژه اش خودش خرج کنه تازه واسه یچی مثل جلوه ویژه به مشکل ( یحتمل مالی ) بخوره
فرانسیس فورد کاپولا بعداز فیلم دراکولای برام استوکر تو سال 1992 دیگه هیچ فیلم خوبی نساخته. هرچی هم ساخته فروش بسیار پایین داشتن طوریکه چندتاشون به فروش 3 میلیون دلار هم نرسیدن! (مثلاً فیلم Twixt با بودجه 7 میلیون فقط 1 میلیون دلار فروش گیشه داشته). پس باید به استودیوها حق بدی که نخوان روی فیلم ایشون سرمایه گذاری کنن چون کارنامه کاریش تو 26 سال گذشته فقط برای استودیوها ضرر مالی داشته.
چه بدبختیی سر اپوکالیپس نو کشید.
مثل اینکه قراره براش تکرار بشه.
منظور از “تکنولوژی سریال The Mandalorian” ، حجم (The Volume) یکی از جدیدترین و پیشروترین تکنولوژی‌هایی است که به عوامل فیلمسازی کمک می‌کند تا حین برداشت صحنه‌های غیرواقعی و پرده سبز، حس واقعی‌تری داشته باشند تا محصول نهایی واقعی‌تر و رئال‌تر باشد. از این تکنولوژی اولین بار در ساخت سریال علمی-تخیلی مندلورین استفاده شد.
اغلب اوقات بازیگران نمی‌توانند حس واقعی و درستی در این صحنه‌ها و سکانس‌ها از خودشان بروز دهند. تکنولوژی حجم که قبل‌تر به‌عنوان استیج کرفت (Stagecraft) نیز شناخته می‌شد، این مشکل را حل کرده است. در این روش به جای پرده سبز، یک پانل بزرگ پشت سر بازیگر قرار می‌گیرد. ارتفاع پانل 7 متر و عرض آن 23 متر است. پانل به صدها نمایشگر LED مجهز شده است.

البته این تکنیک رو اصلا نمیشه جدید بشمار آورد. چون تو سالهای اولیه ظهوره سینما هم از تکنیکی مشابه استفاده میشد. پخش فیلم روی پرده پشت سر بازیگران حین ایفای نقش فقط اینبار با LED بروز شده :)))
کاش یکی بود به این سوال من جواب میداد…
چرا کارگردانان بزرگی مثل کاپولا که خالق پدرخوانده .. اینک آخرالزمان و…
یا برایان دی پالما که با صورت زخمی و تسخیر ناپذیران و ماموریت غیر ممکن ، یه زمانی در اوج بودن.. ناگهان دچار سقوط میشن و از یه جایی به بعد فیلماشون عادی میشه یا فروششون کم میشه و کم کم ناپدید میشن ؟؟؟
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط mohtavaclick