این روز ها طبق داده ها و آمار هایی که منتشر می شود، می توان به راحتی مشاهده کرد که پینترست با آماری قدرتمند و فوق العاده، ۴۳۱ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این تعداد از کاربران به طور معمول در روز چیزی بالغ بر ۱ میلیارد ویدیو مشاهده می کنند و همین، نشانه ای برای دوستداران تولید محتوا و کسب درآمد است. چنین فرصتی قطعا می تواند به یک منبع درآمد به شدت قوی تبدیل شود؛ اما به شرطی که بتوانید از یک سری قانون ها پیروی کنید و طبق الگوریتم ها پیش بروید. به نظر شما چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم ؟ اگر در مورد این مسئله در دریایی از اطلاعات گوناگون و مختلف غرق شده اید، این مقاله برای شما نوشته شده است. ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم و این موتور جست و جوی تصاویر و ویدیو ها را به یک ماشین خودکار پول سازی و درآمد زایی تبدیل کنیم. در ادامه حتما با ما همراه باشید.

آیا می توان از پینترست درآمد کسب کرد؟

 پینترست برای کسب درآمد

 

پاسخ کوتاه ما به شما، بله است. اگر یک وبلاگ نویس هستید و یا یک بیزنس آنلاین دارید، پینترست محیطی بسیار جذاب برای درآمدزایی شما است. برای کسب درآمد از پینترست راه های مختلف و گوناگونی وجود دارد که می توانید با توجه به کسب و کارتان یکی از آن ها را انتخاب کنید و پیش بروید.

پینترست مکانی بسیار مناسب برای مشتری هایی است که می خواهند درباره شما و محصول هاتان تحقیق کنند و شما با استفاده از یک سری تکنیک ها، می توانید بهترین خودتان را به آن ها نشان دهید و اعتماد افراد زیادی را کسب کنید. طبق گفته ۸۵ درصد کاربران پینترست، اولین جایی که آن ها برای جستجو درباره یک محصول و یا یک خدمات به آن سر می زنند، پینترست است. آن ها به دنبال تصاویری جذاب و خاص از محصولات هستند و چه مکانی بهتر از پینترست؟

اگر وبلاگ نویس هستید و یا یک وب سایت را می چرخانید، پینترست می تواند به شما کمک کند تا کلیک بیشتری دریافت کنید و وب سایتتان رتبه بهتری را کسب کند. برای انجام این کار هیچ گاه پینترست را به عنوان یک شبکه اجتماعی معمولی و سنتی در نظر نگیرید. تصور کنید که پینترست نیز مانند موتور های جست و جوی گوگل است و شما می توانید همان استفاده را از آن داشته باشید. بگذارید کمی دقیق تر با کمک هم به نحوه کسب درآمد بپردازیم و به شما بگوییم که چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم .

چگونه از پینترست برای کسب درآمد استفاده کنیم؟

چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم

گاهی برای کسب درآمد و یا به طور خودمانی تر، همان پول درآوردن، باید هزینه کنید. درک این موضوع به شما کمک می کند تا در کسب و کار تان و شبکه های اجتماعی مربوط به آن پیشرفت کنید و درآمد خود را بالا تر ببرید.

برای افزایش بازدیدتان می توانید پین های خود را در پینترست تبلیغ کنید و با هزینه کردن چند دلار، فالوئر هایتان را افزایش دهید و یا ترافیک وب سایت خود را بالا تر ببرید. پین های تبلیغاتی دقیقا مشابه همان پین های معمولی موجود در پینترست هستند؛ با این تفاوت که آن ها بیشتر در فید اصلی و نتایج جست و جوی کاربران نشان داده می شوند و باعث می شوند تا بیشتر در چشم باشید. همچنین می توانید از انواع مختلف تبلیغات استفاده کنید. برای مثال می توانید از تبلیغ مخصوص خرید محصولات استفاده کنید که از کاتالوگ محصول های شما به طور مستقیم استفاده می کند تا محصول را به مشتری نشان دهد و باعث ترغیب او به خرید شود.

برای درک بهتر این مسئله، بگذارید نگاهی به یکی از برند هایی بیندازیم که محصولات خود را از طریق همین روش تبلیغ، یعنی کاتالوگ، در پینترست به فروش گذاشته است. این برند توانست با انجام یک سری تبلیغات در حوزه کیف، بازدید خود را افزایش دهد. تبلیغ باعث شد تا یک افزایش ۸ برابری در بازدهی تبلیغات اتفاق بیفتد و ۳۴ درصد از هزینه های دیگر تبلیغات را کاهش دهد.

اگر به کاربران پینترست اجازه دهید که به طور مستقیم از همانجا خرید خود را انجام بدهند می توانید به طور طبیعی یک ترافیک بسیار خوب را در وب سایت تان ایجاد کنید. اکنون جواب ساده شده است؛ چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم؟

پین های تبلیغاتی

از پین های تبلیغاتی برای نمایش بیشتر محصولاتتان به مخاطبان و کاربران استفاده کنید و دنبال کنندگان بیشتری را برای خرید محصولات جذب کنید و آن ها را به وب سایت خود بفرستید. همچنین می توانید به راحتی، خرید مستقیم از پینترست را فعال کنید و لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که خرید درون برنامه ای فقط برای بیزینس های تایید شده فعال است و اگر شما هم واجد شرایط باشید، می توانید از این فرصت فوق العاده و بی نظیر استفاده کنید.

در این روش مخاطبان محصول شما را در پینترست مشاهده می کنند و سپس اگر علاقه به خرید داشته باشند، می توانند بدون ترک کردن برنامه، محصول را خریداری کنند.

جمع بندی

در آخر، باید بدانید که همه چیز به شما و کسب و کاری که در حال راه اندازی آن هستید بستگی دارد. با تیم مشاوره مالی خود و یا تیم تبلیغات گروهتان مشورت کنید و تصمیم بگیرید که چه نوع تبلیغی می تواند موجب کسب درآمد شما از پینترست شود. پاسخ به سوال چگونه از پینترست کسب درآمد کنیم آسان است؛ اما انتخاب نحوه اجرای آن دشوار است. امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله به خوبی این مسئله را توضیح داده باشیم تا بهترین استفاده را ببرید. از اینکه تا به اینجا همراه ما بوده اید بسیار متشکر و سپاسگزاریم.

source

توسط mohtavaclick