بی‌ام‌کارز گروه بهمن بخشنامه فروش خودرو وارداتی بیستیون T77 ویژه متقاضیان خرید این خودروی جدید از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را اعلام کرد. پیرو این بخشنامه فروش، آن دسته از افرادی که خودرو وارداتی بستیون T77 را به عنوان اولویت خرید خود از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ششم دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خود، اقدام نمایند.

بخشنامه فروش خودرو وارداتی بستیون T77 گروه بهمن

به گزارش خودرودیلی، در این نوبت، قیمت نهایی فروش خودروی وارداتی بستیون T77 بی‌ام‌کارز (گروه بهمن)، ۱میلیارد و ۸۹۰میلیون تومان در نظر گرفته شده و امکان خرید آن در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای با تریم مشکی یا قهوه‌ای-بژ وجود دارد که البته رنگ تریم، براساس موجودی و توسط شرکت تخصیص خواهد یافت. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز هفته سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. لازم به ذکر است خودروها، در مدل سال ۲۰۲۳ میلادی تحویل مشتریان خواهند شد.

FAW Bestune T77 SUV from China

ذکر این نکته نیز ضروری است که با وجود خواب حداقل دو ماهه وجه پرداختی مشتریان، نه سود مشارکت برای این نوبت فروش خودروی وارداتی بستیون T77 بی‌ام‌کارز (گروه بهمن) در نظر گرفته شده و نه سود انصراف. البته در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. در ضمن، تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا از طریق سایت فروش خودروهای وارداتی گروه بهمن امکان پذیر است که از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشنامه فروش خودرو وارداتی بستیون T77 گروه بهمن

این محصول با گارانتی و سرویس دوره‌ای سه ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد)، و سه سال بیمه بدنه (مطابق ضوابط این طرح) به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که تحت لیسانس فولکس واگن آلمان ساخته می‌شود و با ۱۶۶ اسب بخار قدرت، به یک گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ DCT متصل است.

FAW Bestune T77 SUV from China

انتهای پیام

source

توسط