از سال 1992 که اولین پیامک ارسال شد تا به امروز، پیامک ها در زندگی ما نقش به سزایی داشته اند. با وجود تغییرات اندک در استفاده از آن ها، پیامک همچنان محبوبیت فوق العاده ای دارد، به ویژه برای مشاغل و کسب و کار های آنلاین. در این راهنما، راه‌ های مختلفی را به شما آموزش می دهیم تا از پیامک به عنوان ابزاری قدرتمند برای رشد کسب ‌و کارتان استفاده کنید. برای شروع، اجازه دهید به شما بگوییم که چرا باید خرید سامانه پیامکی را در اولویت قرار دهید.

سامانه پیامکی چیست؟

هنگامی که مشتریان شماره موبایل خود را با شما به اشتراک می گذارند، می توانید از این اطلاعات (با رضایت آن ها) به عنوان وسیله ای برای ارتباط و بازاریابی استفاده کنید. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات، برنامه هایی را در نظر می گیرند و فرصتی را فراهم می کنند تا بتوانید کلمات کلیدی و زیر مجموعه ای از کلمات کلیدی را به مشتریان موجود در پایگاه داده خود اختصاص دهید. علاوه بر این، می ‌توانید این مشتریان را بر اساس علایق، محصولات یا معیار های دیگر به گروه‌ های مختلف دسته‌ بندی کنید. سپس مخاطبان می‌ توانند پیام‌ های خاصی را از سمت کسب و کار شما دریافت کنند. اکنون، بیایید چند دلیل مختلف را بررسی کنیم  و به شما بگوییم که چرا باید به فکر خرید سامانه پیامکی برای کسب و کار خود باشید.

پیامک ها نه تنها سریع هستند، بلکه کارآمد اند و در عرض چند ثانیه به دست مخاطبان زیادی می رسند. به ندرت می توان شبکه مجازی ای را پیدا کرد که بتواند پیام های شخصی سازی شده را با چنین سرعتی ارائه دهد.

خرید سامانه پیامکی

با پیامک می‌ توانید افرادی را که خواننده پیام بوده اند، ردیابی کنید و به داده ‌های تحلیلی مانند نرخ پیام‌ های باز شده، نرخ پیام های خوانده شده و مهم ‌تر از همه، نرخ پاسخ ‌دهی دسترسی پیدا کنید.

پیامک ها بسیار شخصی هستند؛ زیرا مستقیما برای هر مشتری ارسال می شوند. تلفن ‌های همراه دستگاه‌ هایی شخصی محسوب می ‌شوند و مردم تمایل دارند با رویکردی محرمانه از این وسیله استفاده کنند. با ارسال پیامک های کاری به عنوان پیامک ‌های شخصی به هر فرد، می ‌توانید توجه و تعامل آن‌ ها را بیشتر جلب کنید.

خرید سامانه پیامکی بسیار مقرون به صرفه است، به خصوص زمانی که به صورت عمده خریداری شود. در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی مانند تلویزیون، رادیو یا رسانه های چاپی، پیامک نتایج مقرون به صرفه ای را با به همراه دارد. این یک راه حل بازاریابی بسیار کارآمد است.

پیامک به دلیل سادگی و استفاده گسترده به یک کانال ارتباطی در سطح جهانی تبدیل شده است. باز کردن، خواندن و ارسال پیامک کار هایی اند که همه با آن آشنا هستند. علاوه بر این، تعداد کاراکتر های محدود تضمین می ‌کند که پیام ‌ها مختصر و مستقیم هستند. مطمئن باشید که سادگی و کوتاهی پیامک ها بسیار مورد استقبال گیرندگان قرار می گیرد.

ساده و آسان

  • بازاریابی جهانی

پیامک ها این قابلیت را دارند که با یک دستگاه تلفن همراه مدرن و سیگنال تلفن همراه به هر کسی دسترسی پیدا کنند. این قابلیت آن ها را به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی جهانی تبدیل می‌ کند. پیامک یکی از معدود فناوری هایی است که به طور جهانی در تمام اپراتور های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع به شما اجازه می دهد تا بتوانید بدون توجه به موقعیت مکانی، فورا به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید.

پیامک یکی از مستقیم ترین راه های ارتباط با مشتریان است و بعد از ملاقات های حضوری و تماس های تلفنی مستقیم در رتبه سوم قرار می گیرد. با این حال، در مقایسه با دو روش دیگر پیامک بسیار ساده ‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر است. هنگامی که صحبت از ارتباط مستقیم و کارآمد با مشتریان می شود، یک برنده آشکار است و آن همان پیامک خواهد بود.

سامانه پیامکی چگونه کار می کند؟

پیام کوتاه

سامانه پیامکی ارتباط دو طرفه با مشتریان را از طریق پیام کوتاه امکان پذیر می کند. اساسا هر کانال ارتباطی ای که ایجاد می کنید با شماره تلفن سازمان شما مطابقت دارد. با استفاده از سامانه پیامکی، اکنون می توانید به طور موثری با مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید. مشتریان شما می توانند به پیام های متنی شما پاسخ دهند و پشتیبان های شما می توانند با استفاده از صندوق ورودی هوشمند به گفت و گو با آن ها ادامه دهند. سامانه پیامکی به صورت نا همزمان عمل می کند و هم تجربه مشتری و هم کارایی نمایندگان شما را در رسیدگی به سؤالات مشتری بسیار افزایش می دهد. برای همین است که خرید سامانه پیامکی را به تمامی دارندگان کسب و کار های آنلاین توصیه می کنیم.

جمع بندی

میزان استفاده از پیامک ها در کسب و کار های آنلاین در حال افزایش است و بسیار مهم است که از پتانسیل این کانال ارتباطی بسیار سودآور غافل نشوید. با خرید سامانه پیامکی می توانید به راحتی مشتریان وفادار خود را علاقه مند به خرید مجدد کنید و دیگر هیچ گاه آن ها را از دست ندهید. ارسال پیامک های مخصوص روز تولد و دیگر هدایای ماهانه به تلفن همراه مشتریان شما، نشان دهنده اهمیت مشتریان برای برند شما خواهد بود.

source

توسط mohtavaclick