با شنیدن گجت های پوشیدنی شاید ذهن تان به این سمت سوق داده شود که ساعت های گوناگونی برای مچ دست وجود داشته است. در پاسخ به چنین ذهنیت هایی قصد داریم لیستی از بهترین گجت های جهان را معرفی کنیم که ساعت ها در آن جایگاهی ندارند.

شاید با مطالعه پاراگراف فوق این سوال برای شما پیش بیاید که تکنولوژی آنقدر رشد کرده که گجت های پوشیدنی (Wearable Gadgets) هم عرضه شده است؟ باید بدانید بله در این زمینه گزینه های شگفت انگیز بسیاری در بازارهای جهانی وجود داشته که شاید بسیاری از آنها را برای اولین بار مشاهده میکنید. در واقع گجت های پوشیدنی از اتلاق فناوری و پوشیدنی ترکیب شده اند که این موضوع سبب بوجود آمدن محصولات ارزشمند بسیاری شده است. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

گجت های پوشیدنی

اگر به دنبال این هستید که استایل خود را نسبت به اطرافیانتان متفاوت ارائه دهید باید بدانید گجت های ارزشمند بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که این موضوع میتواند شما را با لیست خوب و قابل قبولی مواجه کند. در واقع لیست گجت های پوشیدنی میزبان محصولاتی هستند که برای اولین بار قرار است به آنها اشاره داشته باشیم پس محکم در جای خود بمانید که قرار است شگفت زده شوید.

1. Ray-Ban Stories

1. Ray-Ban Stories


داستان های ری بن تمامی ندارد اللخصوص که یک عینک هوشمند با نام Ray-Ban Stories قرار است خودنمایی کند. نمادین ترین سازنده عینک های آفتابی یعنی ری بن با شرکت مادر فیسبوک یعنی متا همکاری خوبی را به عمل آورده است که در این زمینه توانسته عینک خوبی را توسعه دهند.

Ray-Ban Stories یک عینک همه کاره بوده که به کاربران این اجازه را میدهد تا عکس یا ویدیو بگیرند و به موسیقی های دلخواه گوش دهند و حتی آنها را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این عینک بهترین گزینه برای قدم زدن در دنیای متاورس بوده است که ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. طراحی این عینک در 3 شکل با لنز های طبی و عادی انجام گرفته که دارای 20 ترکیب رنگ فریم و لنز بوده است. قیمت پایه و اولیه Ray-Ban Stories از 299 دلار شروع میشود و به نسبت مدلی که انتخاب میکنید بیشتر و بیشتر میشود. در ادامه لیست بهترین گجت های پوشیدنی با ما همراه باشید.

2. Levi’s Trucker Jacket by Google

2. Levi’s Trucker Jacket by Google


کمتر کسی فکرش را میکرد زمانی یک ژاکت تبدیل به گجت پوشیدنی شود. زمانی که تکنولوژی و مد با یکدیگر تلاقی میشوند شاهد ساخت محصولاتی نظیر Levi’s Trucker Jacket by Google هستیم که این ژاکت جین دار یک استاندارد جاودانه را به ثبت رسانده است که محصول رسمی کمپانی گوگل بوده است. با پوشیدن این ژاکت شبیه یک جیمز باند خواهید شد ولی کمتر کسی فکرش را میکند که ابزارهای هوشمند بسیاری در این ژاکت بکارگیری شده است.

همچنین بخوانید :

وجود هشدارهای مختلف که در آستین های Levi’s Trucker Jacket by Google تعبیه شده در کنار چراغ های LED عالی و پشتیبانی از نوتیفیکیشن های خاص میتواند جذابیت های بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. این ژاکت به نحوی طراحی شده که بدون نگاه کردن به صفحه نمایش موبایل خود قادر به مطلع شدن موضوع خواهید بود. همچنین امکان فعالسازی موسیقی و کنترل آن را خواهید داشت و به آسانی میتوانید پیام های خود را در ناوبری ماشین کنترل کنید. برای سادگی کار ژاکت نیاز به نصب اپلیکیشن Jackquard خواهید داشت که بدنیست بدانید قیمت این گچت پوشیدنی 140 دلار بوده است.

3. HSI Wireless Wearable Finger Mouse

3. HSI Wireless Wearable Finger Mouse


تایپیست ها و اشخاصی که در طول روز با کامپیوتر، کیبورد و موس سروکله میزنند بدنیست نگاهی به ویژگی های HSI Wireless Wearable Finger Mouse داشته باشند. این ابزار یک محصول عالی برای بهبود گردش کار بوده است زیرا یک موس انگشتی بی سیم بوده است که به کاربران این اجازه را میدهد تا در هر مکانی قادر به استفاده از آن باشند. به عنوان یک کنترل از راه دور و اشاره گر میتوانید از HSI Wireless Wearable Finger Mouse استفاده کنید. کارایی این محصول در محیط های کوچک بسیار بالا بوده است که با خیال آسوده و در دست گرفتن آن میتوانید انگشت خود را به یک موس تبدیل کنید و نیازی به مچ حرکت نداشته باشید. این ابزار تسکین دنده بهترین گزینه برای پیشگیری از سندروم تونل کارپال بوده است. این محصول که در 4 رنگ قابل خرید است با قیمت 89.99 دلار در بازارهای جهانی موجود میباشد.

4. Bose Sleepbuds II

4. Bose Sleepbuds II


امروزه هدفون های بسیاری از برندهای مختلف در بازارهای جهانی عرضه میشود اما هدفونی که هوشمند باشد و در قالب یک گجت نواوری شده به بازار راه یافته باشد کمیاب بوده است. Bose Sleepbuds II یک هدفون معمولی نیست زیرا از ویژگی های مربوط به استریم برخوردار بوده است و در کنار این ویژگی تجربه جدیدی از فناوری های مرتبط با هدفون های هوشمند را ارائه میدهد.

همچنین بخوانید :

بهترین گزینه در میان هدفون ها برای استراحت در شب بی شک Bose Sleepbuds II بوده است زیرا با وجود قطعات و ویژگی های فناوری شده میتواند صداهای آرامش بخش از پیش تعریف شده ای را در اختیار شما قرار دهد. نویزگیر فعال و پوشاندن کامل حیطه حفره کانال گوش، از وارد شدن صداهای اطراف جلوگیری خواهد نمود و به نوعی یک داروی صوتی به شمار میرود. این محصول در کنار ویژگی های ذکر شده میتواند لحظات خوبی را از شنیدن موسیقی برای شما به ارمغان بیاورد. قیمت نهایی این محصول در آمازون چیزی حدود 249 دلار بوده است.

5. Unit 1 Faro Smart Helmet

5. Unit 1 Faro Smart Helmet


Unit 1 Faro Smart Helmet یک کلاه ایمنی نوآوری شده بوده که براساس استانداردهای مربوط به امنیت دوچرخه سواران طراحی و منتشر شده است. این محصول به خصوص در شب فناوری های مناسبی را ارائه میدهد زیرا از چراغ های ال ئی دی خوبی برخوردار بوده که در طول شب دید دوچرخه سوار را براساس سیگنال های چرخشی بهتر میکند. این کلاه حتی در مواقع سقوط نیز میتواند مقاومت بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

وجود شتاب سنج های موجود در Unit 1 Faro Smart Helmet که به صورت تخصصی تعبیه شده اند در شرایط مختلفی میتواند پیامک های دلخواه شما و یا تماس های اضطراری برنامه ریزی شده را به اشخاص مدنظرتان ارسال کند. این موضوع در شرایطی که دچار حادثه شده اید بسیار مفید بوده است زیرا سریعا میتوانید به اورژانس و یا اشخاص نزدیک خود اطلاع دهید بدون آنکه نقشی در این زمینه داشته باشید زیرا شتاب سنج های کلاه Unit 1 Faro Smart Helmet قادر به شناسایی ضربه و سقوط هستند.

همچنین بخوانید :

این محصول در 4 رنگ سبز روشن، آبی روشن، خاکستری و مشکلی عرضه شده است که در برابر آب و ضربه مقاوم بوده است. بی تردید دوچرخه سواران عزیز با صرف یک هزینه قادر به افزایش امنیت خود خواهند بود زیرا این محصول توانسته از آزمایش های بسیاری سربلند خارج شود و همین امر عامل مهمی برحضور آن در لیست بهترین گجت های پوشیدنی سال 2022 و 2023 بوده است. امروزه قیمت نهایی این کلاه چیزی حدود 280 دلار بوده است. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟

سخن پایانی

با پایان یافتن گزینه های موجود در لیست گجت های پوشیدنی شاید پیش خود بگویید چنین ابزارهایی فقط و فقط در فیلم ها وجود داشته است. در پاسخ به چنین سوالاتی باید بدانید که در دنیای واقعی فناوری به قدری رشد کرده که شاهد ساخته شدن ابزارهای بسیاری که فقط در فیلم ها شاهد آن بوده ایم هستیم. حال نظر شما نسبت به این مقاله چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خود نسبت به سطح کیفی مقاله و گزینه های معرفی شده را بیان کنید و با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط