با اینکه شبکه تیک تاک در بسیاری از کشورهای جهان نظیر انگلستان ممنوع شده است ولی اخیرا شاهد بروزرسانی جدیدی برای این برنامه بودیم که در این آپدیت شاهد سازگاری بهتر تیک تاک با گوشی های تاشو و تبلت های بزرگ هستیم. در ماه اوت امسال اینستاگرام این ویژگی را برای گوشی های تاشو عرضه نمود و سپس تیک تاک به سراغ توسعه آن برای اپلیکیشن خود رفت.

با بروزرسانی برنامه TikTok به آخرین نسخه شاهد سازگاری خوبی روی گوشی های تاشو و تبلت ها خواهید بود که این بروزرسانی نه تنها در این زمینه بلکه در بخش های مهم دیگری نیز میزبان ویژگی های خوبی بوده است که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

  • پاک کردن فیدهای مربوط به ویدیو : امکان استفاده از فید ویدیویی دقیق‌ را خواهید داشت که این مورد محتوا را با وضوح بیشتر به نمایش می‌ گذارد.
  • نوارهای پیمایش ساده تر شده اند : برای دسترسی آسان به ابزارها و قابلیت های تیک تاک و برگه های مورد پسند بدون انجام کارخاصی با نوارهای پیمایش میتوانید حرکت کنید.
  • پشتیبانی استفاده از برنامه به صورت افقی یا عمودی : تفاوتی نمیکند که قصد استفاده از اپلیکیشن به چه صورت را دارید.

موارد ذکر شده به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به صورت 90 درجه از تمام مزایای برنامه استفاده کنید و مشکلی از این بابت نداشته باشید. نظر شما نسبت به این بروزرسانی اخیر تیک تاک چیست؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط