بهمن دیزل بخشنامه فروش نقدی انواع محصولات خود، شامل کامیونت های فورس، کامیون کمپرسی امپاور BD300، کشنده امپاور BD500 و مینی‌بوس سحر پلاس را در حالی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که غیر از کامیون کمپرسی با کاربری، تمامی محصولات قابل عرضه در این طرح، هفته چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ تحویل خریداران خواهند شد. برای کامیون کمپرسی همراه با کاربری اما موعد تحویل، هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است.

طرح فروش جدید انواع کامیونت، کامیون، کشنده و مینی‌بوس بهمن دیزل از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه نهم دی ماه) آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به یکی از عاملیت‌های مجاز بهمن دیزل که در سایت رسمی گروه بهمن درج شده، نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.


شرایط فروش نقدی کامیونت فورس ۶ تن و ۸.۵ تن بهمن دیزل با موعد تحویل هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲

طبق بخشنامه فروش، در این نوبت کامیونت فورس ۶ تُن خواب‌دار و بدون‌خواب به ترتیب با قیمت ۱میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان (برای نمونه خواب‌دار) و ۱میلیارد و ۶۱۱میلیون تومان برای نمونه عادی به فروش می‌رسد، با این توضیحات که خودروها، بدون کاربری عرضه می‎شوند. کامیونت فورس ۸.۵ تُن اما در این نوبت، هم با کاربری، و هم بدون کاربری عرضه شده و قیمت آن نیز (بدون محاسبه قیمت کاربری)، ۱میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان اعلام شده است. دیگر کامیونت فورس قابل عرضه در این نوبت، نمونه ۱۲ تُن این سری از خودروهای تجاری و کار بهمن دیزل است که بدون کاربری و با قیمت مصوب ۲میلیارد و ۷۰میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شرایط فروش نقدی کامیونت فورس ۱۲ تن بهمن دیزل با موعد تحویل هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲

از خانواده امپاور BD300، در این نوبت، کامیون کمپرسی این سری با قیمت ۲میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان عرضه شده که هم با کاربری و هم بدون کاربری قابل سفارش است. البته در صورت خرید این محصول، با کاربری، موعد تحویل هفته چهارم فروردین خواهد بود.

شرایط فروش نقدی کامیون کمپرسی بهمن دیزل با موعد تحویل هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳

در تازه‌ترین مرحله فروش محصولات بهمن دیزل، کامیون کشنده امپاور BD500 نیز قابل خریداری است. قیمت مصوب این محصول تجاری بهمن، ۴میلیارد و ۸۵۵میلیون تومان اعلام شده و همچون دیگر محصولات قابل عرضه در این نوبت، این محصول را نیز تنها به رنگ سفید می‌توان خریداری کرد.

شرایط فروش کامیون کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل با موعد تحویل هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲

در پایان نیز باید به مینی‌بوس سحرپلاس یا همان پگاسوس بهمن دیزل اشاره کنیم که در طرح فروش دی‌ماه ۱۴۰۲، با قیمت مصوب ۲میلیارد و ۵۳۰میلیون تومان عرضه شده و با موعد هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲ تحویل خریداران خواهد شد. در این طرح فروش، خبری از سود مشارکت و یا انصراف برای هیچ از خودروهای قابل‌عرضه، نیست، اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به خریداران، ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

شرایط فروش مینیبوس سحرپلاس (پگاسوس) بهمن دیزل با موعد تحویل هفته چهارم بهمن ۱۴۰۲

انتهای پیام

source

توسط