۲ میلیون نسخه از بازی روگ‌لایک Skul: The Hero Slayer فروش رفته است

نه تنها بازی اکشن و سولزلایک Skul: The Hero Slayer موفق شده تا ۲ میلیون نسخه به فروش برساند، بلکه اکنون تا مدت زمان کوتاهی دیگر با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخست
بررسی بازی Forza Motorsport

بازی Skul: The Hero Slayer از زمان انتشار تاکنون موفق شده ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند و در فهرست بازی‌های اکشن و سولزلایکی نظیر Hollow Knight قرار بگیرد که درآمدزایی چشم‌گیری داشته‌اند. این بازی در زمان عرضه در سال ۲۰۲۱ اصلا از محبوبیت خوبی برخوردار نبود، اما استودیوی سازنده با به‌روزرسانی‌های منظم و بسته‌های الحاقی که به آن اضافه کرده، میزان فروش و محبوبیت آخرین اثر خود را بالا برده است.

Skul: The Hero Slayer

تیم سازنده در بیانیه‌ای پیرو موفقیت بازی Skul: The Hero Slayer توضیح داد:

ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم فروش بازی Skul: The Hero Slayer از ۲ میلیون نسخه فراتر رفته است. این رکورد بزرگ دیگری از زمانی که اعلام کردیم Skul سال گذشته ۱ میلیون نسخه فروخته، بوده است. مایلیم از همه شما برای بازی کردن Skul و پشتیبانی و حمایت فوق‌العاده‌‌تان تشکر کنیم.

هم اکنون می‌توانید این بازی را برای فروش در فروشگاه‌های هامبل، استیم، اویک و مایکروسافت با قیمت ۲۰ دلار پیدا کنید. این تخفیف ۵۰ درصدی روی تعدادی از محصولات دیگر تیم سازنده وجود دارد به مناسبت فروش‌های زمستانی مختلف است و اعلامیه فروش ۲ میلیون نسخه به ما می‌گوید که تخفیف تا اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدناستاد زامبی‌کشی باشید
ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدن


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط