سئو سایت
خودکارسازی محتوا، استراتژی و تعامل با هوش مصنوعی. بنیانگذار و مدیر عامل در instarel.ai. اختلال در رانندگی در سیستم فناوری های نرم.

با وجود تأثیرات منفی که اکثر مردم در ابتدای همه‌گیری پیش‌بینی می‌کردند، کسب‌وکارهای getty همچنان در جهت مثبت حرکت می‌کنند، و فناوری به‌ویژه نقشی محوری دارد. با این حال، با تبدیل شدن کانال های دیجیتال به جایگزین مناسبی برای تعامل با مشتریان و نقش داشتن محتوا در آن، آیا بازاریابی محتوا «سیاه جدید» تجارت است؟
افزایش چشمگیر در بازاریابی محتوای دیجیتال
بازاریابی محتوا به بخشی حیاتی از بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و همچنان محبوب تر از همیشه است. اما، بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که برای جذب و حفظ مشتریان با استفاده از محتوایی که به طور خاص برای مخاطبان شما طراحی شده است، استفاده می شود. محتوا می تواند هر چیزی از یک پست وبلاگ، اینفوگرافیک، یک ویدیو یا ترکیبی از موارد ذکر شده باشد.
ایده بازاریابی محتوا این است که اگر محتوای ارزشمند و مرتبطی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید و آن را به صورت رایگان ارائه دهید، آنها طرفدارانی خواهند شد که می خواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. این به برندها اجازه می دهد تا با مخاطبان خود به روش هایی ارتباط برقرار کنند که قبلاً هرگز نمی توانستند. در واقع، با توجه به HubSpot، 90٪ از بازاریابان استفاده از بازاریابی محتوا برنامه ریزی برای ادامه سرمایه گذاری به همان میزان در کانال، و موسسه بازاریابی محتوا اشاره می کند که 66٪ از کسب و کار انتظار دارند که بودجه بازاریابی محتوای 2022 خود را افزایش دهند.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorکلید موفقیت برای بازاریابان محتوا، ارائه محتوای با کیفیت بالا برای ایجاد قرار گرفتن در معرض و افزایش ترافیک وب‌سایت‌هایشان است. توجه به این نکته ضروری است که نوشته باید جذاب، جذاب و آسان باشد.
بازاریابی محتوا یک استراتژی قدرتمند برای کسب و کارها برای تبلیغ محصولات خود و تولید سرنخ است. وقتی به درستی انجام شود، می‌تواند به برندها کمک کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، زیرا محتوای یک وب‌سایت یا وبلاگ می‌تواند باعث موفقیت آن شود یا آن را شکست دهد. اگر محتوا جذاب و مرتبط است، به عنوان مثال، کاربران احتمال بیشتری برای ماندن در سایت دارند، روی پیوندها کلیک کرده و خرید انجام دهید.
مزایای بازاریابی محتوا
محتوا در بازاریابی کلیدی است، زیرا چیزی است که مشتریان را جذب و درگیر می کند، و بازاریابی محتوا می تواند برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد زمینه های جدید و دستیابی به اهداف درآمدی خود هستند بسیار مفید باشد. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا کسب و کار شما باید در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کند:
1. شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کند. بازاریابی محتوا شما و سازمانتان را در موقعیتی قرار می دهد که به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود دیده شوید. هرچه بینش و دانش بیشتری در مورد یک موضوع با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، تثبیت خود به عنوان یک متخصص آسان تر می شود.
2. ترافیک را به سایت شما هدایت می کند. محتوای با کیفیت به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود، که به معنای ورود ترافیک بیشتر به سایت شما است. هرچه محتوای شما ارزش بیشتری داشته باشد، ترافیک بیشتری را جذب می کند. این در نهایت می تواند فرصت های بیشتری را برای شما ایجاد کند تا سرنخ ها را به مشتری تبدیل کنید.
3. به شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید. بازاریابی محتوا همه چیز در مورد فروش نیست. همچنین در مورد ایجاد روابط است. وقتی محتوای ارزشمندی ارائه می کنید، مشتریان شما را به عنوان فردی می بینند که به موفقیت خود اهمیت می دهد، که اعتماد و وفاداری را ایجاد می کند و منجر به فروش بیشتر در آینده می شود.
4. مقرون به صرفه است. بازاریابی محتوا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف است. برای تولید محتوای باکیفیت که مشتریان را جذب می کند و ترافیک سایت شما را هدایت می کند، به بودجه زیادی نیاز ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید محتوای ارزشمند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و وبلاگ های آموزشی، روشنگر و مفید است.
غلبه بر چالش های تولید محتوا
اما تولید محتوا آنطور که اکثر مردم فکر می کنند آسان نیست، به همین دلیل است که برخی از برندها برای دیدن تاثیر آن بر تجارت خود تلاش کرده اند. برخی از چالش‌های عمده‌ای که بازاریابان دیجیتال در بازاریابی محتوا با آن مواجه هستند، همانطور که توسط Hubspot اشاره شده است، شامل ایجاد محتوایی است که سرنخ‌ها ایجاد می‌کند، پیدا کردن ایده‌های جدید و ایجاد مطالبی که سطوح بالایی از مدیریت آنلاین را دریافت می‌کند.
با این حال، عبور از این موانع غیرممکن نیست. در اینجا چند راه برای غلبه بر چالش های بازاریابی محتوا وجود دارد.
1. نگه داشتن یک مجله ایده های محتوا. یک مجله ایده های محتوا چیزی بیش از یک دفترچه یادداشت از بهترین ایده های محتوای وبلاگ شما است. جایی است که بازخوردهای منفی و مثبت مخاطبان خود را یادداشت می‌کنید و ایده‌های جدیدی را برای محتوا در ذهنتان ایجاد می‌کنید. به خاطر سپردن همه ایده‌های عالی شما ممکن است دشوار باشد، بنابراین داشتن یک مجله به خوبی سازماندهی شده، گرفتن آن‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کند، حتی اگر تا بعداً آنها را اجرا نکنید. همچنین می تواند به شما در پیگیری موضوعاتی که قبلاً پوشش داده اید کمک کند.
2. برای هر قسمت از محتوا برنامه داشته باشید. هنگام ایجاد محتوا، مهم است که مطمئن شوید که به خوبی سازماندهی شده اید و قبل از شروع برای هر قسمت از محتوا برنامه ای دارید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی نوشته شده و برای مخاطبان شما مؤثر است، زیرا محتوای ضعیف منجر به نتایج ضعیف می شود.
3. تأثیرات محتوای خود را آزمایش و اندازه گیری کنید. آزمایش و اندازه‌گیری تأثیرات محتوای شما یک راه قدرتمند برای کشف آنچه تاکنون کار می‌کند و چه حوزه‌هایی نیاز به بهبود دارند است. این به تعیین اینکه آیا محتوا به مخاطبان هدف شما می رسد یا خیر کمک می کند و تأثیر مطلوب را دارد.
به طور خلاصه، اگر به دنبال راهی برای بهبود استراتژی بازاریابی خود برای افزایش ترافیک و افزایش درآمد هستید، بازاریابی محتوا بهترین گزینه برای تغییر اوضاع است. این کارآمد، مقرون به صرفه است و به شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید، به شرطی که سازماندهی کنید و محتوای خود را بر اساس آنچه کار می کند و آنچه که نیست تکرار کنید.
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. توماس هلفریک توماس مدیر عامل Instantly Relevant است که مشتریان می توانند کسب و کار خود را با رسانه های اجتماعی و فناوری رشد دهند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط mohtavaclick