تولید محتوا

  • قیمت هتل: بسیاری از هتل‌ها به دلیل نزدیکی به حرم، گران قیمت هستند. اگر درباره قیمت هتل در مشهد جستجو کنید. متوجه می‌شوید که رزرو هتل‌های نزدیک به حرم با قیمت بالاتری امکان‌پذیر است. در صورتی که شما می‌توانید با هزینه کم‌تری در لوکس‌ترین هتل‌های مشهد دور از حرم اقامت داشته باشید.

هتل هما؛ دو شعبه لوکس هتل‌های پنج ستاره در مشهد

هتل هما در مشهد در دو شعبه هتل هما یک و هتل هما دو ساخته شده است. بازسازی این هتل‌ها به ترتیب در سال‌های 1396 و 1395 صورت گرفت. اکنون شما می‌توانید در یکی از شعب این هتل‌ها که در فاصله دوری از حرم قرار دارند، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

در بلوار احمد آباد ساختمان یک هتل لوکس را می‌بینید که در فضایی سرسبز قرار دارد. هتل پنج ستاره‌ای که 125 واحد اقامتی در پنج طبقه دارد. در پارکینگ این هتل به تعداد 300 خودرو جای می‌گیرد و شما می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. با دوستان خود در زمین تنیس و پیست دوچرخه‌سواری هتل هما یک، به‌صورت نیم‌بها بازی کنید و وقت بگذرانید. همچنین خدمات مجموعه آبی هتل هما و زمین بازی برای کودکان را از دست ندهید.

در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی‌های مشهد، ساختمان لوکس یک هتل پنج ستاره را در بلوار خیام می‌بینید. هتل پنج طبقه شماره یک واحدهای اقامتی زیبایی دارد که تجربه سفر شما به این شهر را خاطره‌انگیز می‌کند. یادتان نرود که خدمات مجموعه هتل‌های هما برای شما مهمانان است و از اقامت خود در ساختمان شماره دو این هتل لذت ببرید.

هتل پارک حیات؛ هتلی پنج ستاره در محیطی آرام

کمی از حرم رضوی دور شوید و به انتهای بلوار وکیل آباد بروید. درست جنب پمپ بنزین گلستان، هتلی پنج ستاره و 9 طبقه را می‌بینید که 960 تخت در خود جای داده است. یکی از هتل‌های مشهد که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و یکی از بهترین مناطق این شهر قرار دارد.

source

توسط mohtavaclick.ir