سئو سایت
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Edkent Media، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بوتیک که به شرکت های محلی، نوپا و سازمانی خدمات ارائه می دهد.

GettyNowdays، اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق شود، نمی‌توانید بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید. در گذشته، استارت‌آپ‌ها تقریباً هیچ شانسی برای ایجاد نفوذ در بازار نداشتند. اما به لطف بازاریابی دیجیتال، استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک اکنون می توانند با برندهای معتبرتر رقابت کنند.
اهمیت بازاریابی دیجیتال در سال 2023، دنیای ما در پنج سال آینده شاهد نوآوری و اختلال بیشتری خواهد بود. برای همگام شدن با روند، باید خودمان را دوباره اختراع کنیم. راه‌های مختلفی وجود دارد که بازاریابی دیجیتال در سال‌های آینده تغییر خواهد کرد، اما یک چیز مطمئن است: این بازاریابی همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.
بازاریابی دیجیتال به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با مشتریان بالقوه در سراسر جهان تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، شما می توانید مصرف کنندگان در کشورهای مختلف را هدف قرار دهید و توجه آنها را از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی تنها با چند کلیک جلب کنید. افرادی که در غیر این صورت نام محصول شما را نشنیده بودند، اکنون می توانند در مورد آن بدانند، که به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند. علاوه بر این، شما می توانید مخاطبان خاصی را بر اساس علاقه و علاقه آنها هدف قرار دهید.
در اینجا مواردی وجود دارد که فکر می کنم کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها باید به آنها توجه کنند:
بیشتر از FORBES ADVISORبهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor اینترنت اشیا (IoT) اینترنت اشیا به طور قابل توجهی بر چگونگی تکامل بازاریابی دیجیتال در دهه آینده تأثیر می گذارد. تسلط بر بازار در حال تغییر به ابزارهایی مانند Amazon Echo و Google Home است. این گجت‌ها از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کنند تا درباره ما بیاموزند و زندگی ما را آسان‌تر کنند. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، باید در نظر بگیرید که چگونه می توانید از این فناوری های جدید برای ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط شخصی بیشتر با آنها استفاده کنید.
امروزه، اینترنت اشیا مانند دستگاه های خانه هوشمند برای همه چیز استفاده می شود – از خدمات مشتری گرفته تا تولید محتوا. در نتیجه، اینترنت اشیا به طور فزاینده‌ای برای کسب‌وکارها ضروری و ارزشمند شده است، به ویژه آن‌هایی که برای هدایت تصمیم‌های خود به داده‌ها متکی هستند.
سیستم های مدیریت محتوا (CMS) پلتفرم های CMS مانند وردپرس و دروپال به اکثر وب سایت ها قدرت می دهند. این نوع سیستم ها در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تکامل یافته اند و با گذشت زمان حتی پیشرفته تر خواهند شد. هر کسب و کار کوچک یا استارت آپی می تواند با استفاده از ابزارهایی مانند این راه حل هایی ایجاد کند که نیازهای مشتریان را برآورده کند.
سیستم های مدیریت محتوا می توانند به بهبود انعطاف پذیری و پاسخگویی نیروی کار کمک کنند. سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های CMS می‌تواند برای استارت‌آپ‌ها مفید باشد. این سیستم ها به صرفه جویی زیادی در زمان و تلاش در ساخت یک وب سایت کمک می کنند.
رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی نحوه ارتباط افراد با یکدیگر را به‌طور اساسی تغییر داده‌اند، و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت آن به این زودی وجود ندارد.
طبق داده‌های اخیر، حضور در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند رشد یک استارت‌آپ را ۱۰ برابر سریع‌تر و با بودجه بازاریابی کمتری افزایش دهد. بخش خوب این است که می توانید کمپین هایی را اجرا کنید و برند خود را در پلتفرم های اجتماعی برای مخاطبان عمومی و هدف تبلیغ کنید. نه تنها این، بلکه رسانه های اجتماعی بستری را برای ارتباط با مشتریان شما در سطح شخصی فراهم می کند و تجزیه و تحلیل هایی را برای کمک به درک روانشناسی و نیازهای آنها فراهم می کند.
بازاریابی ویدیویی ما قبلاً شاهد بوده ایم که بازاریابی ویدیویی در محبوبیت خود به خود جلب کرده و به بخش بزرگی از چشم انداز دیجیتال تبدیل شده است. این به این دلیل است که ویدیوها جذاب و قابل درک هستند و تجربه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهند که تبلیغات سنتی (ایستا) نمی‌توانند با آن مطابقت داشته باشند.
من مطمئن هستم که اغلب متوجه شده اید که در سطح احساسی با یک برند مرتبط هستید. بازاریابی ویدیویی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. نکته اصلی این است که ابتدا مشتریان هدف خود را درک کنید – گروه سنی، محل، جنسیت، موقعیت اجتماعی و غیره، تا پیام شما طنین انداز شود.
SEOSEO هنوز یک جنبه ضروری از بازاریابی دیجیتال است و در آینده نیز مرتبط خواهد بود. به ویژه برای کسب و کارهای محلی که با بازیگران برجسته تر در صنعت خود رقابت می کنند بسیار حیاتی است. شرکت‌هایی که بر نتایج جستجوی ارگانیک (SEO) تمرکز می‌کنند، احتمالاً موفقیت بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، خواهند دید.
سئو عامل تعیین کننده ای در دیده شدن شما در اینترنت است. از وب سایت شما گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی یا ویدیوهای بازاریابی، دیده شدن شما به سئو بستگی دارد. بنابراین، بسیار مهم است که خود را با الگوریتم های جدید گوگل و آخرین روندهای سئو به روز نگه دارید و از آنها برای گسترش تجارت خود به درستی استفاده کنید.
محتوای بصری جهان پر از تصاویر شگفت انگیز است و بازاریابان دیجیتال خوب می دانند چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها باید محتوای بصری اصلی ایجاد کنند که مشتریان در هیچ جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند.
امکانات بی پایانی برای استفاده از محتوای بصری، از جمله در وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. مردم جذب تصاویر بصری خوب می شوند. اما شما باید محتوای بصری با کیفیت بالا و یک پیشنهاد ارزشی را ترکیب کنید. برای ایجاد اعتبار، سایت شما باید ظاهری داشته باشد که مخاطبان شما بتوانند به آن اعتماد کنند. با استفاده از گرافیک با کیفیت، اینفوگرافیک و عکس های جذاب می توانید محتوای بصری بسازید که به خوبی با مردم ارتباط برقرار کند.
بازاریابی تلفن همراه اکثر مشاغل امروزه برنامه های تلفن همراه دارند و برای ارتباط با مشتریان به شدت به آنها متکی هستند. مصرف کنندگان برنامه ها را دوست دارند زیرا می توانند هر زمان که بخواهند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. با سرمایه گذاری در بازاریابی موبایلی، می توانید جلوتر از منحنی باشید. بازاریاب را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند فناوری موبایل را در استراتژی خود بگنجانید.
پخش زنده پخش زنده روز به روز در رسانه های اجتماعی محبوب تر می شود. شرکت ها می توانند از این ویژگی برای ارتباط با مصرف کنندگان در زمان واقعی استفاده کنند. این به ایجاد پیوند با مخاطبان شما کمک می کند، اعتماد و اعتبار ایجاد می کند و این پتانسیل را دارد که بینندگان درگیر را به مشتریان عادی تبدیل کند.
Takeaway برای موفقیت در چشم انداز دیجیتال امروزی، استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک باید بر ایجاد محصولات و خدمات منحصر به فرد و ایجاد هویت برند خود تمرکز کنند.
اگر تازه راه اندازی کرده اید یا کسب و کار کوچکتری دارید، می توانید از کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای کمک به رشد کسب و کار خود استفاده کنید. یک بازاریاب دیجیتال هوشمند نه تنها می داند که چگونه یک وب سایت راه اندازی کند، محتوا ایجاد کند و بازاریابی رسانه های اجتماعی را مدیریت کند، بلکه ارزش تجزیه و تحلیل و سایر برنامه های مشابه و نحوه استفاده از آن را برای تصمیم گیری هوشمندانه درک می کند. شما به آنها نیاز دارید تا کسب و کار خود را به سطح بعدی برسانند.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Kenny TripuraCo-مؤسس و مدیر عامل Edkent Media، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بوتیک که به شرکت‌های محلی، استارت‌آپ و سازمانی خدمات ارائه می‌کند. مشخصات اجرایی کامل کنی تریپورا را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط mohtavaclick