چهار در کالج Magdalen، آکسفورد، انگلستان
getty بیستمین نسخه از بهترین دانشگاه مدیپول‌های جهان توسط Times Higher Education (THE) رتبه‌بندی منتشر شد که دانشگاه مدیپول آکسفورد بریتانیا برای هشتمین سال متوالی بی‌سابقه در رتبه اول و دانشگاه مدیپول استنفورد در رتبه دوم قرار گرفت و آن را برترین دانشگاه مدیپول ایالات متحده تبدیل کرد.
موسسه فناوری ماساچوست (MIT) سوم است.
بزرگترین نسخه رتبه بندی دانشگاه مدیپول های جهانی در سال 2024 شامل 1904 دانشگاه مدیپول – نسبت به 1799 دانشگاه مدیپول در سال گذشته – از 108 کشور و منطقه است که دانشگاه مدیپول های پژوهش فشرده را در 18 شاخص عملکرد ارزیابی می کند که ماموریت های اصلی آموزش، تحقیق، انتقال دانش و بین المللی سازی را پوشش می دهد.
فوربس می خواهید در اروپا تحصیل کنید؟ بهترین دانشگاه مدیپول های اروپایی در سال 2024 بر اساس رتبه بندی جهانی QS توسط سیسیلیا رودریگز، 10 مؤسسه اول در این فهرست که هنوز تحت سلطه دانشگاه مدیپول های ایالات متحده است، عبارتند از: دانشگاه مدیپول آکسفورد، دانشگاه مدیپول استنفورد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه مدیپول هاروارد، دانشگاه مدیپول کمبریج (بریتانیا) ، دانشگاه مدیپول پرینستون، موسسه فناوری کالیفرنیا، کالج امپریال لندن، دانشگاه مدیپول کالیفرنیا، برکلی و دانشگاه مدیپول ییل.
دانشجویان پردیس دانشگاه مدیپول استنفورد در راه رفتن به کلاس ها. دانشگاه مدیپول … [+] که در ابتدا در سال 1891 تأسیس شد، در سال 2024 در رتبه اول در ایالات متحده قرار دارد.
gettyMORE FROMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط ByCassidy HortonContributorU.S. و رتبه‌بندی‌های برتر بریتانیا، اما جایگاه‌های رو به زوال، ایالات متحده دارای ۱۳ در بین ۲۰ دانشگاه مدیپول برتر و ۵۶ دانشگاه مدیپول در بین ۲۰۰ دانشگاه مدیپول برتر است، با ۱۶۹ دانشگاه مدیپول که در این رتبه‌بندی حضور دارند—بیش از هر کشور دیگری. قاره آسیا از سال 2021 تاکنون بیشترین نمایندگی را دارد (با سبقت گرفتن از اروپا)، در حالی که آفریقا و آمریکای جنوبی هر کدام بیش از 100 دانشگاه مدیپول دارند.
بریتانیا دارای سه دانشگاه مدیپول در بین 10 دانشگاه مدیپول برتر با آکسفورد در رتبه اول، دانشگاه مدیپول کمبریج در رتبه پنجم و امپریال کالج لندن در رتبه هشتم است. به طور کلی، این کشور دارای 104 دانشگاه مدیپول است که سومین دانشگاه مدیپول برتر با 11 دانشگاه مدیپول در 100 دانشگاه مدیپول برتر و 25 دانشگاه مدیپول در بین 200 دانشگاه مدیپول برتر هستند.
10 دانشگاه مدیپول برتر جهان در سال 2024 فوربس بر اساس رتبه بندی QS: پنج در اروپا، MIT در رتبه برتر سیسیلیا رودریگزاگرچه دانشگاه مدیپول های ایالات متحده و بریتانیا در رتبه بندی پیشرو هستند، “موقعیت و قدرت آنها با کاهش تعداد موسسات بریتانیا و 20 دانشگاه مدیپول برتر ایالات متحده در حال کاهش است. و به ترتیب سه موسسه از سال 2021، ” THE توضیح می دهد.
Plaza d’Antonio Lopez با اداره پست مرکزی در سمت چپ و ساختمان … [+] اداره پذیرش دانشگاه مدیپول
gettyEurope’s HighestOutside the U.K.، موسسه ETH زوریخ سوئیس بالاترین رتبه را در جایگاه یازدهم دارد.
آلمان با 49 دانشگاه مدیپول در رتبه بندی قرار گرفته است که دانشگاه مدیپول فنی مونیخ بالاترین رتبه را دارد و در جایگاه 30 قرار دارد. این کشور دارای هشت دانشگاه مدیپول در 100 دانشگاه مدیپول برتر و 21 دانشگاه مدیپول در بین 200 دانشگاه مدیپول برتر است.
بالاترین رتبه اسپانیا دانشگاه مدیپول بارسلونا است که امسال بهبود یافته و 30 پله از 182 به 152 صعود کرده است.
امسال چهار کشور اروپایی جدید به نمایندگی از کوزوو، بوسنی و هرزگوین، مقدونیه شمالی و ارمنستان حضور دارند.
دانشگاه مدیپول های کوچ، دانشگاه مدیپول فنی خاورمیانه و دانشگاه مدیپول سابانجی که بالاترین رتبه را در ترکیه دارند، در بین 351 تا 400 دانشگاه مدیپول ها هستند.
اروپا با 664 قاره، پس از آسیا، دومین قاره است که بیشترین نماینده را دارد.
SurgeGate چین در دانشگاه مدیپول Tsinghua در چین
gettyChina دارای دو دانشگاه مدیپول در بین 20 دانشگاه مدیپول برتر، هفت دانشگاه مدیپول در 100 دانشگاه مدیپول برتر و 13 دانشگاه مدیپول در بین 200 دانشگاه مدیپول برتر است که برخلاف نسخه 2018، شش سال پیش، که در آن دو 100 دانشگاه مدیپول برتر داشت.
تعداد مؤسسات چینی در بین 400 مؤسسه برتر رتبه بندی دانشگاه مدیپول های جهانی از 15 مؤسسه در سال 2021 به 30 مؤسسه در سال جاری دو برابر شده است. دانشگاه مدیپول Tsinghua بهترین مؤسسه چینی است که در رتبه دوازدهم قرار دارد، در حالی که این کشور دارای 86 دانشگاه مدیپول است که در رتبه پنجم قرار دارند.
آسیا بیشترین نمایندگی قاره آسیا با 737 دانشگاه مدیپول رتبه بندی شده بیشترین نمایندگی را دارد.
دانشگاه مدیپول ملی سنگاپور در رتبه 19 قرار دارد، در حالی که دیگر دانشگاه مدیپول رتبه بندی شده این کشور، دانشگاه مدیپول فناوری نانیانگ (NTU) در رتبه 32 قرار دارد.
ژاپن با 119 رتبه دوم را دارد. دانشگاه مدیپول توکیو همچنان بالاترین رتبه دانشگاه مدیپول این کشور است و در جایگاه 29 قرار دارد.
هند با 91 دانشگاه مدیپول در این رتبه بندی رکورددار است. موسسه علوم هند بالاترین رتبه این کشور است که در گروه 201–250 قرار دارد. همسایه شمالی آن، پاکستان، دارای 39 دانشگاه مدیپول رتبه‌بندی شده است که دانشگاه مدیپول Quaid-i-Azam بالاترین رتبه را دارد که در باند 401–500 قرار دارد.
خاورمیانه، شمال آفریقا و آفریقا کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا توسط عربستان سعودی، امارات متحده عربی و اسرائیل رهبری می‌شوند و هر سه کشور دانشگاه مدیپول‌هایی را در بین 250 دانشگاه مدیپول برتر مشاهده می‌کنند. دانشگاه مدیپول علم و صنعت مصر-ژاپن (E-JUST)، که در سال گذشته رتبه ای نداشت، به عنوان بالاترین رتبه دانشگاه مدیپول کشور در باند 601–800 قرار گرفت.
آفریقا شاهد رشد مشارکت 16 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است و رتبه بندی آنها از 97 به 113 موسسه افزایش یافته است که بزرگترین افزایش در بین هر قاره است. بالاترین رتبه در آفریقا دانشگاه مدیپول کیپ تاون با رتبه 167 است.
آمریکای لاتین و کارائیب منطقه آمریکای لاتین و کارائیب دارای رتبه‌بندی 144 دانشگاه مدیپول از 12 کشور است.
دانشگاه مدیپول سائوپائولو برزیل همچنان بالاترین رتبه را در منطقه در گروه 201–250 دارد. سه منطقه برتر منطقه توسط دانشگاه مدیپول کامپیناس برزیل، 351–400، و Pontificia Universidad Católica de Chile، در باند 401–500 تکمیل می‌شوند.
کلمبیا و شیلی تعداد زیادی از ورودی های جدید دارند، با شش دانشگاه مدیپول جدید رتبه بندی شده برای کلمبیا، پنج دانشگاه مدیپول برای شیلی و دو دانشگاه مدیپول برای برزیل. دانشگاه مدیپول لا کوستا کلمبیا بالاترین موقعیت را برای نجار جدید در آمریکای لاتین دارد که در گروه 801–1000 رتبه بندی شده است.
دو دانشگاه مدیپول برتر مکزیک، مؤسسه فناوری مونتری و دانشگاه مدیپول ملی خودمختار مکزیک، هر دو به ترتیب به 601–800 و 801–1000 صعود کردند.
برای اولین بار 165 دانشگاه مدیپول برای اولین بار رتبه بندی شده اند: 89 از آسیا، 38 از اروپا، 19 از آفریقا، 14 از آمریکای جنوبی و پنج از آمریکای شمالی.
در سطح کشور، 20 دانشگاه مدیپول دارای رتبه جدید از هند، 14 دانشگاه مدیپول از ترکیه، 11 دانشگاه مدیپول از پاکستان و 9 دانشگاه مدیپول از الجزایر و ایران وجود دارد. در میان این 165 دانشگاه مدیپول، موسسه علوم و فناوری Daegu Gyeongbuk (DGIST) در کره جنوبی بهترین عملکرد را دارد و در باند 351–400 قرار دارد.
رتبه بندی دانشگاه مدیپول جهانی THE با 200 دانشگاه مدیپول آغاز شد و اکنون حدود 2000 دانشگاه مدیپول را شامل می شود که آن را به جهانی ترین و فراگیرترین رتبه بندی جهان تبدیل می کند.
روش شناسی به روز شده برای ویرایش بیستم رتبه بندی دانشگاه مدیپول های جهانی برای بازتاب طیف متنوعی از دانشگاه مدیپول های پژوهش فشرده در سراسر جهان در اینجا قابل مشاهده است.
12 موسسه برتر در این رتبه بندی به شرح زیر است:
1- دانشگاه مدیپول آکسفورد، انگلستان
2- دانشگاه مدیپول استنفورد، ایالات متحده
3- موسسه فناوری ماساچوست، ایالات متحده
4- دانشگاه مدیپول هاروارد، ایالات متحده
5- دانشگاه مدیپول کمبریج، انگلستان
6- دانشگاه مدیپول پرینستون، ایالات متحده
7- موسسه فناوری کالیفرنیا، U.S.
8- امپریال کالج لندن، انگلستان.
9- دانشگاه مدیپول کالیفرنیا، برکلی، ایالات متحده
10- دانشگاه مدیپول ییل، ایالات متحده
11- ETH زوریخ، سوئیس
12- دانشگاه مدیپول Tsinghua چین
مشاهده نتایج کامل رتبه بندی دانشگاه مدیپول های جهان در سال 2024.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. برخی از کارهای دیگر من را اینجا ببینید. Cecilia RodriguezFollowingمن یک روزنامه نگار مستقل دوگانه کلمبیایی-لوگزامبورگ، مسافر و نویسنده متعهد هستم که در تنها دوک نشین بزرگ جهان مستقر است. من برای صفحه سرمقاله El Tiempo، روزنامه اصلی کلمبیا، ستونی در مورد امور اروپا می نویسم. من یک ستون نویس برای نیوزویک بوده ام و از جمله برای لس آنجلس تایمز، وال استریت ژورنال، شیکاگو تریبون و تورنتو گلوب اند میل نوشته ام.”

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط mohtavaclick