تولید محتوا

درحالی‌که بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی رمزارز و البته خود زومیت، با توجه به برخی شواهد از جمله فقدان اطلاعات قابل استناد در وایت‌پیپر، پروژه‌ی رمزارز نات‌کوین را کلاهبرداری کریپتویی تصور می‌کردند؛ اما این رمزارز سرانجام در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز، از جمله بایننس و کوکوین فهرست شد و حتی برای مدتی در جمع ۱۰ رمزارز برتر دنیا قرار گرفت؛ اما از زمان عرضه‌ی اولیه، با افت قیمت مواجه شده است.

قیمت نات کوین پس‌ از ثبت‌شدن در صرافی‌ها، نوسان زیادی را تجربه کرد و از ۰٫۰۰۰۷۸ دلار حتی به ۰٫۰۳ دلار نیز رسید؛ اما فقط چند ساعت موفق شد این ناحیه‌ی قیمتی را حفظ کند و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله با قیمت ۰٫۰۰۶۸ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده‌ی ریزش شدید قیمت است.

نمودار نات کوین

زومیت

یکی از دلایل مهم برای کاهش سریع قیمت نات کوین می‌تواند حجم زیاد سفارش‌های فروش کاربرانی باشد که توکن‌های زیادی را در مراحل اولیه‌ی ایردراپ این رمزارز جمع‌آوری کرده بودند.

کاربران تلگرام ظاهراً علاقه‌ی بسیار زیادی به نات کوین نشان داده‌اند و باید دید آیا این پروژه می‌تواند قیمت‌های بیشتر را هم ببیند یا صرفاً برای مدتی کوتاه بر سر زبان‌ها افتاد و به جمع هزاران توکن شکست‌خورده خواهد پیوست.

به‌دلیل حمایت تلگرام از نات کوین، بسیاری از کارشناسان و کاربران کریپتو به این پروژه ایمان دارند و ازنظر آن‌ها قیمت نات کوین می‌تواند خیلی بالاتر رود.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

source

توسط mohtavaclick