تولید محتوا

شیائومی از نسخه‌ی دوگانه‌ی دوربین امنیتی جدید خود با نام C500 رونمایی کرد. این دوربین با داشتن دو حسگر مجزا و کیفیت تصویر بهبودیافته، نظارت جامع بر خانه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نسخه‌ی جدید دوربین C500 از دو حسگر جداگانه بهره می‌برد: یک حسگر ثابت چهار مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۰ درجه و یک دوربین PTZ (چرخش افقی، عمودی و زوم) با حسگر ۴ مگاپیکسلی و زاویه‌ی دید ۵۸ درجه.

ترکیب دو حسگر، امکان پوشش گسترده‌تر محیط و همچنین بزرگنمایی برای بررسی دقیق مناطق خاص را فراهم می‌کند. دوربین PTZ قابلیت چرخش افقی ۳۶۰ درجه و عمودی ۹۳ درجه را ارائه می‌دهد که باعث کاهش نقاط کور می‌شود.

دوربین امنیتی شیائومی C500 دو لنزه نصب شده بر سقف
Xiaomi

حسگر تصویر با حساسیت بالا و ۱۶ چراغ LED مادون قرمز با همکاری یک‌دیگر باعث می‌شوند دوربین جدید شیائومی در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دهد.

دوربین شیائومی C500 از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این فناوری به دوربین امکان می‌دهد تا بین انسان، حیوانات خانگی و حتی صدای گریه‌ی نوزاد تمایز قائل شود. قابلیت «حصار مجازی» هنگام عبور سوژه‌ها از یک مرز مجازی تعیین‌شده، زنگ هشدار را به صدا درمی‌آورد.

دوربین C500 با سرویس Mi Home و پلتفرم خانه‌ی هوشمند شیائومی سازگار است و دو صفحه‌نمایش دارد تا بتوان ویدیو هر دوربین را جداگانه مشاهده کرد. کاربر در صورت تمایل می‌تواند هر یک از دوربین‌ها را غیرفعال کند.

دوربین C500 دارای تراشه‌ی امنیتی Mijia داخلی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و نشت اطلاعات است. به‌علاوه، تراشه‌ی داخلی Wi-Fi 6 برای تقویت قدرت سیگنال و برد تعبیه شده است.

دوربین هوشمند جدید شیائومی C500 با قیمتی حدود ۵۲ دلار به فروش خواهد رسید.

source

توسط mohtavaclick