به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ شهید «سید احمد موسوی» سوم بهمن ۱۳۴۲ در شهرستان رفسنجان به‌دنیا آمد. وی تا سال چهارم متوسطه درس خواند به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، سرانجام در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «سید احمد موسوی» را با هم می‌خوانیم: 

اكنون درحالی وصيت‌نامه خود را مى‌نويسم كه چند ساعتى تا عملات بزرگ و آخرين ضربه را ان‌شاءالله مى‌خواهيم بر پيكر صدام و آمريكا بزنيم. من بر اساس رسالت و مسئوليتى كه در برابر انقلاب اسلامى كه خونب‌هاى هزاران شهيد و مجروح است به جنوب كشور رفته‌ام و به جنگ پرداختم.

گام نهادن در اين مسير خدايى را يک فريضه مى‌دانم و در اين راه اگر دشمن را شكست دهيم پيروزيم و اگر كشته شوم باز هم پيروزيم چون شهيد شده‌ام و به سعادت رسيده‌ام و در نزد خدا روزى مى‌خورم.

پدر و مادر عزيزم ابوالفضل با كمال آزادى اين راه را كه همان راه سرخ حسين است انتخاب كرده و از كشته شدن باكى ندارد . چون خداوند كسانى را كه در راه حق جهاد مى‌كنند ثابت قدم مى‌دارد ولى از اين مى‌ترسد كه بر مزارش چه كسانى مى‌آيند و چه مى‌گويند.

اگر خدای ناكرده بر سر قبرش كسانى بيايند و از انقلاب اسلامى و رهبرى آن بد بگويند و يا آن‌را تضعيف كنند و كشته شدن من را به گردن ديگران بيندازند راضى نيستم و پدر جان بايد هوشيار باشى و در برابر ضدانقلاب چنان صبر و استقامتى از خود نشان بدهى كه پشت دشمن از اين عمل تو بلرزه درآيد . 

مادر عزیزم چنان حركت زينبى از خود بايد نشان بدهید كه ادامه‌دهنده اين راه براى ديگران باشى، پدر و مادر عزيزم بار ديگر مى‌گويم ما امانتى از جانب خدا هستيم و خواه‌نا‌خواه از اين دنيا می‌رويم و در آن دنيا در مورد اعمالى كه انجام داده‌ايم باز خواست مى‌شويم پس اصل مهم حيات اخروى است و اين دنيا هيچ ارزشى ندارد.

شما را به صبر و استقامت سفارش مى‌كنم كه سبب نزديكى با خداست و خدا را هميشه به‌ياد داشته باشيد و هميشه به او توكل كنيد و كافى است كه او يار و مدافع شما باشد و در خاتمه از منتظران مهدى (عج) كه در نماز جمعه  و دعاى كميل شركت مى‌كنند، التماس دعا داريم تا با اين وسيله خداوند ما را بيامرزد.

مردم شهيدپرور حزب جمهورى اسلامى كه همانا مدافع خط امام است و انجمن اسلامى دست و بازوى امام در مدارس و ارگان‌هاى انقلاب اسلامى كه هرگز دست از يارى امام نكشند و هميشه در صحنه باشند و انجمن اسلامى و حزب جمهورى اسلامى و روابط عمومى سپاه ديگر نگذارند ضدانقلاب و كسانى امثال شريعتمدارى نتوانند با اسلام ضربه بزنند و يک حرف با برادران خودم كه هميشه در صحنه‌اند دارم.

برادران عزيزم ان‌شاءالله بعد از جنگ ايران و عراق (به‌یاری) ملت فلسطين (بروید) و به‌اميد و يارى خداوند اين انقلاب اسلامى را که در راه به ثمر رساندن آن خون‌ها ريخته شده است به انقلاب اسلامى مهدى (عج)پيوند يابد. 

منبع: نوید شاهد

انتهای خبر/ طهماسبی

پایان پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfjydyyw6djea.igiw.html


source

توسط mohtavaclick.ir