به تازگی اولین تریلر رسمی برای سریال علمی تخیلی Beacon 23 با نقش‌آفرینی لینا هیدی منتشر شده است.

سرویس آنلاین ام‌جی‌ام پلاس به تازگی اولین تریلر رسمی را برای سریال Beacon 23 منتشر کرده است. این سریال اثری علمی تخیلی و مهیج به شمار می‌رود که بر اساس نوشته‌های هیو هاوی ساخته شده و در آن، لینا هیدی و استفن جیمز نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال «بیکن ۲۳» بر اساس رمانی به همین نام نوشته هیو هاوی ساخته شده، نویسنده‌ای که سریال بسیار موفق و جذاب Silo از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس را نیز در کارنامه خودش دارد. این سریال داستان هالان و آستر را دنبال می‌کند که به عنوان نگهبانان فانوس در انتهای جهان شناخته شده قرار دارند.

آن‎‌ها وظیفه دارند تا عبور ایمن سفینه‌ها در قرن بیست و سوم میلادی را تضمین کنند. آن‌ها نمی‌دانند که آیا دیگری فرد قابل اعتمادی است یا خیر و همین نیز باعث شکل‌گیری جدالی پرتنش بین آن‌ها در میان فضا می‌شود. مجموعه کتاب‌های «بیکن ۲۳» یا «فانوس ۲۳» شامل پنج کتاب است و از همین رو،‌ این سریال محتوای زیادی در اختیار دارد که در صورت موفقیت فصل اولش می‌تواند تا چندین فصل ادامه داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای این اثر را مشاهده یا دانلود کنید.

زک پن سریال «بیکن ۲۳» را خلق کرده و پخش فصل اول این سریال قرار است از تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین ام‌جی‌ام پلاس شروع شود. فصل اول هشت قسمت دارد که در روز اول دو قسمت ابتدایی پخش می‌شوند و باقی قسمت‎‌ها نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

منبع: collider

source

توسط