وی گائوشن ، محصول گریت وال

نسخه جدید خودروی چند منظوره وی گائوشن که طولی بیش از ۵.۴ متر دارد در تاریخ ۱۸ اکتبر به همراه نسخه استاندارد عرضه خواهد شد

به گزارش آخرین خودرو، در ۱۵ اکتبر، مدیر ارشد رشد گریت وال موتور (GWM) ، لی رویفنگ، افزودن نسخه طویل تر اجرایی به خودروی چند منظوره گائوشن (Gaoshan) تحت نام تجاری وی (Wey) متعلق به گریت وال را اعلام کرد که مسافران تجاری شرکتی را هدف قرار می دهد. این نسخه در تاریخ ۱۸ اکتبر به همراه نسخه استاندارد عرضه خواهد شد. وی گائوشن به عنوان اولین مدل MPV خودرو های انرژی های نو تحت گریت وال موتور ، رزرو خود را در نمایشگاه خودروی چنگدو در ماه آگوست آغاز کرده است.

این نسخه طویل تر دارای طول بدنه خیره کننده ۵۴۰۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۲۷۵ میلی متر است و از طرح شش نفره استفاده می کند. علاوه بر این، طول فضای داخلی به ۳۸۲۳ میلی متر می رسد. این طول از مرسدس بنز V260L، دنزا  D9، بیوک  GL8 سنچوری ، هونگچی  HQ9، زیکر ۰۰۹ ، تویوتا آلفارد و لکسوس  LM فر اتر رفته است. با این اندازه بدنه بلند، در واقع برای استفاده در شهر مناسب نیست، به خصوص در مورد جای پارک.

داخل کابین دارای صفحه نمایش دوگانه، صندلی های با قابلیت تنظیم برقی مجهز به گرم کن و سرد کن، سیستم صوتی هارمن کاردن ۲۰ بلندگو و تعامل صوتی است.

ویژگی های فنی وی گائوشن

انتظار می رود پیکر بندی پیشرانه ثابت بماند و مجهز به سیستم پلاگین هیبریدی DHT متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژ و یک موتور الکتریکی است. قدرت موتور ۱۱۵ کیلو وات  (154 اسب بخار) است و در صورت ترکیب با موتور الکتریکی ۱۳۵ کیلو وات (۱۸۱ اسب بخار) در محور عقب، قدرت جامع می تواند به ۳۵۸ کیلو وات (۴۸۰ اسب بخار) برسد. بسته باتری لیتیومی سه تایی ۳۷.۹۶ کیلو وات ساعتی، برد ۱۷۵ کیلومتری بر اساس استاندارد CLTC را فراهم می کند.

نسخه استاندارد وی گائوشن

برای مرجع، نسخه استاندارد دارای ابعاد ۵۰۴۵/۱۹۶۰/۱۹۰۰ میلی متر، با فاصله بین دو محور ۳۰۸۵ میلی متر است و از طرح ۷ نفره ۲+۲+۳ استفاده می کند. حداکثر فضای پا در ردیف دوم ۱۱۶۶ میلی متر است. ارتفاع بالشتک صندلی ردیف سوم ۳۵۰ میلی متر، فضای پا ۹۶۲ میلی متر، فضای سر ۸۸۷ میلی متر و فضای آرنج ۱۵۹۳ میلی متر است. ردیف سوم صندلی ها را نیز می توان تا کرد.

با توجه به محدوده قیمت تخمین زده شده قبلی از ۴۷۹۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار برای نسخه استاندارد، قیمت  نسخه طویل شده ممکن است بالاتر از ۵۵۰۰۰ دلار باشد.

source

توسط