چرا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد تا سال ۲۰۲۴ به گیم پس اضافه نمی‌شوند؟

حالا که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نهایی شده است، خیلی‌ها منتظر اضافه شدن بازی‌های آن‌ها به سرویس گیم پس هستند.

خیلی‌ها انتظار داشتند که سری بازی دیابلو و کال آو دیوتی به سرعت به گیم پس بیایند، اما تا سال ۲۰۲۴ این اتفاق رخ نخواهد داد. بازی‌های بتسدا به سرعت به گیم پس اضافه شده بودند، اما اکنون فیل اسپنسر با حضور در پادکست ایکس باکس پاسخ می‌دهد که چرا برای بازی‌های اکتیویژن باید بیشتر صبر کنیم؟


مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]

اول از همه اسپنسر قول داد که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد از طریق سرویس Game Pass در دسترس قرار خواهند گرفت، اما به خاطر سازمان‌های نظارتی انجام این کار به زمان بیشتری نیاز دارد. از آنجایی که سازمان CMA تا آخرین لحظه تصمیم خودش را اعلام نکرده بود، مایکروسافت این توانایی را نداشت تا در این زمینه با اکتیویژن برنامه‌ریزی کند.

کال آو دیوتی از اکتیویژن بلیزارد

رئیس ایکس باکس به این نکته اشاره کرد که دوست داشت بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را طی چند هفته آینده به سرویس Game Pass اضافه کند، اما متاسفانه این کار ممکن نیست. اسپنسر از زمان انجام این کار نیز اطلاع ندارد ولی می‌داند که این بازی‌های در سال ۲۰۲۴ به Game Pass می‌آیند.

فیل اسپنسر در همین پادکست اعلام کرد که بازی های کال آو دیوتی روی همه پلتفرم‌ها با محتوایی برابر عرضه خواهد شد. از این رو ایکس باکس داران نباید انتشار نقشه‌ها، اسکین‌ها و ایتم‌های انحصاری را داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟تجربه مشترک همه ما
کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

چرا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد تا سال ۲۰۲۴ به گیم پس اضافه نمی‌شوند؟ - ویجیاتو

source

توسط