بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی امروز (شنبه) مردانش در خانه بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری لالیگا، به خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ما برای بردن این بازی مصمم و باانگیزه هستند. به هر حال بازی سخت و بسیار خاصی در پیش داریم. این نخستین ال‌کلاسیکوی فصل است اما مطمئناً ال‌کلاسیکوی‌های بیشتری وجود خواهد داشت. بازی برگشت لالیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان … فرصت‌های زیادی بای تکرار این بازی وجود دارد که می‌تواند ما را به چالش بکشد. بنابراین این بازی فقط شروعی برای ال‌کلاسیکوی بیشتر فصل جاری است. در کل وضعیت تیم ما خوب است.

کارلتو درباره آخرین وضعیت ستاره انگلیسی تیمش، جود بلینگام هم اظهار داشت: او قطعاً بازی خواهد کرد چون آماده است و ریکاوری کرده است. فشار مضاعفی که روی او وجود داشت برطرف شده و فکر نمی‌کنم لازم باشد به او درباره اهمیت یک ال‌کلاسیکو توضیح بدهم. همه دنیا می‌دانند این چه بازی مهمی است. این یک بازی جهانی است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره اینکه کدام بازیکن تیمش مقابل بارسلونا نقش دفاع چپ را ایفا خواهد کرد، عنوان کرد: کاماوینگا تا الان در انجام این کار موفق بوده است. با این حال مندی ارجحیت دارد چون او مقابل براگا استراحت کرد. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. من کاملاً می‌دانم که برای یک بازیکن، همانقدر که در ترکیب اصلی بودن اهمیت دارد که تأثیرگذاری به عنوان بازیکن نیمکت‌نشینی که در نیمه دوم به زمین بازی می‌رود. بازیکنانم هم این را می‌دانند. ال‌کلاسیکو بازی بسیار مهمی است اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است؛ پس نمی‌توان گفت که این بازی تعیین کننده سرنوشت لیگ خواهد بود. هنوز بیش از اندازه زود است. بسیاری از تیم‌ها تا آخرین روز مسابقات تلاش می‌کنند.

کارلتو درباره احتمال نیمکت‌نشینی لوکا مودریچ هم اظهار داشت: اینجا تمام بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و توضیح نمی‌خواهند. علاوه بر این، من عادت ندارم که به بازیکنی بگویم بازی نمی‌‌کند.این هفته‌ها برای ما بسیار خاص هستد و من هم راضی‌ام و پرانگیزه.  ژاوی: شانس ما و رئال برای بردن ال‌کلاسیکو برابر است/ نمی‌خواهم درباره داور انتخاب شده حرفی بزنم

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن بارسلونا بیشتر از همه او را نگران می‌‌کند، اظهار داشت: بارسلونا روی هم رفته، تیمی بزرگ و مستحکم در فاز دفاعی است. در این فصل هم که آنها کلی بازیکن جوان اما با استعداد دارند. من در این بازی انتظار دیدن بارسلونای همیشگی را دارم. یک ال‌کلاسیکو مانند یک دربی همیشه برابر است. من از این بازی انتظار یک نبرد درگیرانه و من بسیار امید دارم که تماشاگران از تماشای بازی لذت ببرند.

فلورنتیو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید همراه با دیگر اعضای این تیم به ورزشگاه نوکمپ نخواهد رفت تا مشخص شود که کدورت‌های موجود میان او و خوان لاپورتا هنوز برطرف نشده است.

آنچلوتی در این باره گفت: نمی‌دانم که آیا او با ما خواهد آمد یا نه اما اگر نیاید حتماً دلیل داشته و تصمیمش به صلاح باشگاه است. تمام تصمیماتی که رئیس می‌گیرد، به نفع رئال مادرید و آینده این تیم بوده است.

 تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 17:45 به وقت تهران در ورزشگاه المپیک بارسلونا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 

source

توسط