اگر طرفدار دنیای زامبی‌ها باشید، قطعا با سریال دوست داشتنی The Walking Dead آشنا دارید. سریالی دوست داشتنی که قطعا افراد بسیاری را طرفدار دنیای زامبی‌ها کرد. محبوبیت این سریال بقدری بود که بازی‌سازهای مختلف بسیاری به سراغ آن رفتند و در این بین نیز؛ استودیوی کره‌ای Com2uS Studios جزو بازی‌سازهایی که به صورت تخصصی بر روی بازی‌های اقتباسی این سریال سرمایه‌گذاری کرد. استودیوی بازی‌سازی Com2uS Studios عنوان اقتباسی بسیاری را مانند The Walking Dead: Road to Survival و The Walking Dead: Survivors ساخته است.

اما با این‌حال بازی موبایلی The Walking Dead Match 3 Tales جدیدترین دست‌پخت این استودیو است که به تازگی منتشر شده. The Walking Dead Match 3 Tales یک بازی سبک بقا با المان‌های پازل – نقش آفرینی است. این بازی جزو باکیفیت‌ترین عناوین پازلی پلتفرم موبایل محسوب می‌شود که نه‌تنها داستانی جذاب و خارق‌العاده دارد، بلکه از نظر گیم‌پلی و جلوه‌های بصری نیز بسیار زیباست. The Walking Dead Match 3 Tales تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیازات و آمار بسیار خوبی را نیز از خودش ثبت کرده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hogwarts Legacyبهترین بازی از دنیای جادویی هری پاتر
بررسی بازی Hogwarts Legacy

The Walking Dead Match 3 Tales از نظر داستانی با سریال مردگان متحرک کاملا متفاوت است. کاراکترها تنها از نظر اسمی به این سریال شباهت دارند و همه‌چیز تا حد بسیار زیادی فرق کرده است. The Walking Dead Match 3 Tales در دنیایی پساآخرالزمانی روایت می‌شود که در آن زامبی‌ها تبدیل به پادشاهان بلامنازع زمین شده‌اند. حال شما باید در چنین جهانی به دنبال راهی برای بقا و نجات نسل بشریت و بازماندگان باشید.

همانطور که از اسم این بازی پیداست، شما با یک عنوان پازلی جذاب رو به رو خواهید شد که برخلاف بسیاری از بازی‌های پازلی موبایلی؛ ابدا گیم‌پلی کسل‌کننده‌ای ندارد. The Walking Dead Match 3 Tales در بخش گیم‌پلی حرف برای گفتن دارد و صادقانه بگویم؛ گیم‌پلی این بازی مجموعه‌ای جذاب از مکانیزم‌های سرگرم‌کننده است که تجربه کلی بازی The Walking Dead Match 3 Tales را جذاب کرده‌اند. البته نباید شباهت‌های این بازی را به دیگر عناوین استودیوی Com2uS Studios نادیده گرفت و اگر تجربه بازی‌های این استودیو را داشته باشید، The Walking Dead Match 3 Tales برایتان جذاب‌تر خواهد بود.

source

توسط