معرفی و خرید ضد یخ بهران از فروشگاه فیدار اویل

خرید ضد یخ بهران


بهترین روش برای جلوگیری از یخ زدگی و جوش آوردن رادیاتور، استفاده از ضدیخ ها مانند ضد یخ بهران دی می باشد. همانطور که میدانید، ضد یخ و ضد جوش نوعی ماده خاص برای محافظت از قطعات خودرو در فصل های گرم و سرد هستند. خرید ضد یخ بهران دی اصل که یکی از بهترین انواع ضد یخ به شما می آید و استفاده از آن در خودرو، می تواند تاثیر زیادی در کاهش انجماد و نقطه جوش خودرو شما داشته باشد.

شرکت بهران تولید کننده انواع ضد یخ روغنی است که محصولات آن برای طیف وسیعی از تجهیزات مکانیکی قابل استفاده هستند. اگر به ضد یخی احتیاج دارید که قطعات به مرور زمان دچار رسوب و فرسایش نشود، پیشنهاد می کنیم ضد یخ بهران دی را استفاده کنید. این محصول از موادی با درجه کیفی بالا ساخته شده که هم در فصل زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این ضد یخ و ضدجوش، در فصول سرد با رفع نقطه انجماد از یخ زدن آب رادیاتور جلوگیری می کند و همچنین با افزایش نقطه جوش، مانع از جوشش آب و بخار شدن آن در فصول گرم سال می شود.

از دیگر محصولات ضد یخ و ضد جوش پیشنهادی شرکت بهران، ضد یخ بهران بهمن می باشد که با بهترین ترکیبات ساخته می شود. همانطور که میدانید برای خرید ضد یخ بهران بهمن و محصولات مشابه، باید از طریق مراکزی همچون فیدار اویل اقدام شود تا خودرو دچار انجماد و منبسط شدن لوله نشود.

آب مایعی غیر سمی است که به عنوان یک مایع خنک کننده با ظرفیت گرمایی بالا شمرده می شود؛ با این حساب چه نیازی به ضد یخ ها داریم؟ در پاسخ به این سئوال باید بگوییم که بازه تحمل دما در آب محدود است و در دمای بیشتر یا کمتر از حد، قطعات خودرو دچار انقباض و انبساط می شود. بنابراین تنها استفاده از آب برای جلوگیری از جوش آمدن مایع موجود در رادیاتور خودرو کافی نیست و همینطور اگر در رادیاتور صرفا آب باشد، می تواند باعث ایجاد خوردگی در محفظه خودرو شود.

انواع ضد یخ بهران

انواع ضد یخ بهران به سه دسته بنزینی، دیزلی و صنعتی تقسیم می شوند که آن ها را در بخش زیر نام برده ایم:

1. ضد یخ بنزینی:

  • بهران پلور LPO
  • بهران کولنت
  • بهران بهمن
  • بهران مهر

2. ضد یخ دیزلی:

  • ضد یخ بهران دی
  • بهران زاگرس
  • بهران زاگرس 2

 3. ضد یخ صنعتی:

هر یک از این ضد یخ ها کارایی خاصی برای موتور های ماشین آلات و دستگاه های مکانیکی دارند که در نهایت مانع از یخ زدن و جوش آمدن مایعات درون این تجهیزات می شوند. هنگام خرید انواع ضد یخ به حجم، برند، درصد اختلاط با آب و حفاظت تا دما استاندارد توجه داشته باشید.

خرید بهترین ضد یخ های بازار

ضدیخ بهران دی جزء بهترین ضد یخ های بازار است که با فرمول خاص، مانع از یخ زدگی خودرو های دیزلی، بنزینی و یا هر نوع موتور در فضا های باز و بسته می شود.

برای انتخاب و خرید بهترین ضد یخ های بازار، بایستی به شرایط دمایی منطقه و نوع ماشین خود توجه نمایید. ضدیخ بهران دی در سطل های 20 لیتری و بشکه های 208 لیتری در مجموعه فیدار اویل موجود است. هنگام استفاده از این محلول در خودرو ها، می توانید آن را به صورت 50 درصد ضد یخ و 50 درصد دیگر با آب ترکیب نمایید. از مشخصات فنی ضد یخ بهران دی می توان گفت که تا دمای 37- و 109 درجه سانتی گراد از یخ زدگی و جوش آمدن جلوگیری می کند.

همچنین خرید ضد یخ بهران بهمن، پاک کنندگی و رسوب زدایی بسیار مناسبی برای تجهیزات مکانیکی دارد. این محصول را هم می توان به عنوان یکی از بهترین ضد یخ های بازار برای حفاظت از خوردگی و زنگ زدگی قطعات معرفی کرد.

میزان ترکیب ضد یخ بهران

ترکیب ضد یخ بهران

در حالت عادی میزان ترکیب ضد یخ بهران دی با آب به شکل 50/50 است که بهتر است در بازه های زمانی یک ساله تعویض گردد. ضد یخ بهران از مواد پایه معدنی ساخته شده و برای محافظت از موتور خودرو کارایی دارد.

گاهی اوقات میزان ترکیب ضد یخ بهران با آب به این صورت است که با بالا رفتن دما بایستی نقطه انجماد را کاهش داد. برای این کار غلظت ضد یخ را نسبت به آب افزایش دهید، به عبارت دیگر، از ضد یخ بیشتر از حد معمول استفاده کنید.

کاربرد ضد یخ در ماشین

خودرو های شما برای نحوه کارکرد درست، نیاز به عنصر مهمی به نام ضد یخ دارند. برای اینکه دمای موتور اتوموبیل در زمستان یا تابستان از حد معمول خارج نشود، بهتر است از محلول ضد جوش و ضد یخ بهران استفاده کنید. از دیگر کاربرد ضد یخ در ماشین یا خودرو های سنگین و نیمه سنگین، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پایدارای شیمیایی عالی
  • خنک کنندگی فوق العاده
  • حفاظت از زنگ زدگی و رسوب

توجه داشته باشید که کاربرد ضد یخ در ماشین های سبک و سنگین متفاوت است، ضد یخ خودرو سبک را نمی توان برای ماشین سنگین به کار برد. همانطور که دانستید انواع ضد یخ بهران برای ماشین آلات سبک و سنگین در حجم های مختلف به شکل بشکه ای و سطلی تولید می گردند.

ضد یخ و ضد جوش از مهمترین محصولات حفاظت از موتور خودرو های سبک و سنگین هستند که با برند های معتبر در شرکت فیدار اویل عرضه می شوند. برای خرید ضد یخ بهران بهمن و ضد یخ بهران دی از fidaroil.com کافیست وارد وبسایت این شرکت شوید و محصول مدنظر را با مشخصات کامل مشاهده نمایید. در صورت انتخاب و راهنمایی بیشتر با شماره های تماس این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

شرکت فیدار اویل یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز جهت خرید روغن های صنعتی، انواع گریس، انواع ضد یخ و سایر محصولات مشابه با برندهای گوناگون داخلی و خارجی است که تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت، با ضمانت کیفیت و اصالت به فروش می رسند.

source

توسط