آبان 1402: علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، در نشست خبری این نمایشگاه اعلام کرد سایت جدید برگزاری نمایشگاه اصفهان با اختلاف از بقیه سایت های نمایشگاهی کشور بزرگ تر است. بیش از 11 هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود 40 هزار متر فضای باز در اختیار شرکت های خودرویی قرار گرفته است.

وی توضیح داد 21 شرکت خودروسازی در این نمایشگاه حضور دارند و چند خودرو جدید نیز رونمایی خواهد شد. گروه ایران خودرو با سه زیر مجموعه، گروه بهمن با 5 زیرمجموعه، گروه آرین در دو بخش تجاری و ‌سواری، گروه کرمان با تمامی شرکت های زیرمجموعه و زنجیره تامین قطعات، مدیران خودرو، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیر مجو‌عه، شرکت ایران خودرو دیزل، شرکت شایان دیزل و شرکت کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت ساز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان، با اشاره به این که سایت نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی در حال توسعه است، اظهار کرد در ‌نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از 40 نمایشگاه برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن نمایشگاه خودرو است. با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است، به همین دلیل باید مرکز نمایشگاهی آن هم فضای مناسبی برای ارائه و نمایش فراهم کند. سایت جدید نمایشگاهی اصفهان با سه سالن به هم پیوسته حدود 17 هزار متر فضای مسقف دارد که حدود 11 هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی به حساب می آید. با اینکه این فضا نسبت به بقیه مراکز نمایشگاهی کشور بزرگ تر است، اما این سایت همچنان برنامه های توسعه ای خود را ادامه می دهد. اکنون یک سالن جدید در حال احداث است و توسعه زیر ساخت ها برای استفاده حداکثری از فضای باز هم ادامه دارد.

وی افزود سال گذشته حدود 17 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حاضر شدند که امسال با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که تاکنون انجام شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی، احتمال می رود بازدیدکنندگان امسال به بیش از 25 هزار نفر در طول سه روز برسد.

source

توسط