استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) اخیراً به توضیح در مورد وضعیت توسعه‌ی عناوین Control 2 و Condor پرداخته است.

رمدی در حال حاضر یکی از پرکارترین استودیوهای صنعت بازی به شمار می‌رود. با وجود آن که عنوان Alan Wake 2 به‌تازگی منتشر شده است، اما این توسعه‌دهنده در حال حاضر تعدادی پروژه‌ در مراحل مختلف توسعه دارد. این استودیو در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود، اطلاعاتی را در خصوص روند ساخت بازی‌های Control 2 و Condor ارائه نموده است.

Condor، بازی چندنفره کواپ محور که در دنیای عنوان Control جریان دارد، در اوایل سال جاری تایید شد که در مرحله اثبات مفهوم قرار دارد و اکنون آماده است تا وارد مرحله‌ی تولید شود. رمدی همچنین می‌گوید دستاوردهای ارزشمندی در مورد توسعه بازی‌های مبتنی بر سرویس به‌دست آورده است.

توضیحات سازندگان در مورد بازی Condor:

Condor به عنوان یک بازی چندنفره کواپ محور، توسعه‌ی آن از مرحله اثبات مفهوم به مرحله آمادگی تولید پیشرفت کرده است. ما دستاوردهای ارزشمندی در مورد توسعه بازی‌های مبتنی بر سرویس به دست آورده‌ایم و اکنون در موقعیت بهتری برای خلق بازی‌هایی هستیم که بازیکنان بتوانند سال‌ها با آن تعامل داشته باشند.

همچنین بازی Control 2 که اواخر سال گذشته‌ی میلادی تایید شد که در دست توسعه قرار دارد، همچنان در مرحله اثبات مفهوم است. رمدی می گوید که انتظار دارد بازی در این مرحله برای چند فصل آینده ادامه یابد.

توضیحات رمدی در خصوص وضعیت ساخت Control 2:

بازی Control 2 در مرحله اثبات مفهوم ادامه دارد. برنامه‌های ما برای این دنباله بلندپروازانه است و پیشرفت خوبی نیز در بخش طراحی و هم در ساخت بازی شاهد بوده‌ایم. ما این مرحله را برای چند فصل آینده ادامه خواهیم داد و پیش از رفتن به مرحله بعدی، بر روی اثبات عناصر کلیدی شناسایی شده و افزایش نفرات تیم تمرکز می‌کنیم.

رمدی همچنین تایید کرده است که ریمیک Max Payne 1 و ۲ نیز مانند عنوان Condor آماده است تا وارد مرحله‌ی تولید شود.

منبع: Gamingbolt

source

توسط