کلاس حضوری یوس
چگونه از ایالات متحده به کانادا نقل مکان کنیم – این سؤالی است که بسیاری از مردم به محض اینکه دادگاه عالی ایالات متحده هفته گذشته Roe v. Wade را لغو کرد، با جستجوهای Google برای موضوع “چگونه به کانادا حرکت کنیم” شروع به پرسیدن کردند. عبارت «چگونه شهروند کانادا شویم» نیز در یک ساعت پس از صدور این تصمیم، 550 درصد افزایش یافت. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. در طول انتخابات 2016، بسیاری از آمریکایی ها به دنبال چگونگی خروج از ایالات متحده بودند که وب سایت شهروندی و مهاجرت کانادا از کار افتاد.
جذابیت های کانادا واضح است: طبیعت، شهرهای قابل سکونت، مراقبت های بهداشتی با بودجه عمومی، تنوع، نرخ کمتر جرم و جنایت. همچنین کمک به جلب توجه اخیر: سقط جنین در کانادا قانونی است. اما نکات منفی نیز وجود دارد. هزینه زندگی در کانادا بالاتر از ایالات متحده است. مالیات برای افراد ضعیف: هر چه پول بیشتری به دست آورید، مالیات بر درآمد بیشتری خواهید پرداخت. و از بسیاری از مناطق ایالات متحده سردتر است.
هنوز علاقه مند به مهاجرت از ایالات متحده به کانادا هستید؟ در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه باید بدانید آورده شده است.
بیشتر بخوانید: آیا می خواهید ایالات متحده را ترک کنید؟ نحوه گرفتن پاسپورت دوم
اخیراً علاقه به نحوه نقل مکان به کانادا افزایش یافته است. تصویر اینجا: دریاچه مورین در بانف ملی … [+] پارک در رشته کوه های راکی ​​کانادا.
gettyHow to move to Canada: واجد شرایط بودن خود را در ابتدا بررسی کنید، باید ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر. وب سایت شهروندی و مهاجرت یک ابزار آنلاین مفید دارد که به شما امکان می دهد دریابید که برای چه برنامه های مهاجرتی می توانید درخواست دهید. حدود 10 تا 15 دقیقه برای تکمیل فرم بودجه اختصاص دهید.
MORE FROMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% سپتامبر 2023به‌وسیلهCassidy Horton مشارکت‌کننده چگونه به کانادا برویم: یک برنامه را انتخاب کنید. . اما در اینجا یک عکس فوری از چند برنامه است که ممکن است واجد شرایط آنها باشید:
• اکسپرس انتری: این یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا است که به کارگران ماهر از سراسر جهان اجازه می دهد برای اقامت دائم درخواست دهند.
• ویزای استارت آپ: برنامه ویزای راه اندازی به کارآفرینان اجازه می دهد برای شروع یک کسب و کار جدید به کانادا مهاجرت کنند.
• خوداشتغالی: این برنامه به افراد خلاق و ورزشکاران اجازه می دهد به عنوان مقیم دائم به کانادا مهاجرت کنند. برای واجد شرایط بودن، باید دو سال تجربه در زمینه کاری خود داشته باشید و نشان دهید که قصد دارید در کانادا به صورت آزاد اشتغال داشته باشید.
• مراقب: اگر بتوانید از کودکان، سالمندان یا افرادی که نیازهای پزشکی دارند مراقبت کنید، ممکن است شانسی برای مهاجرت به کانادا داشته باشید.
• آزمایشی کشاورزی-غذایی: بخش کشاورزی-غذایی کانادا برای کارگران با تجربه و غیر فصلی در صنایع و مشاغل خاص هدف قرار می گیرد.
نحوه نقل مکان به کانادا: تصمیم بگیرید کجا زندگی کنید سایت MoveHub اخیراً لیستی از بهترین مکان ها برای مهاجرت در کانادا را بسته به علایق شما منتشر کرده است. اینم دانلودش:
بهترین برای خانواده ها: یکی از شش شهر بزرگ کانادا، اتاوا به دلیل پارک ها، کتابخانه ها، جرم کم و حمل و نقل عالی شناخته شده است.
بهترین ها برای دانش آموزان: مونترال دارای طیف وسیعی از امکانات آموزشی و صحنه های زندگی شبانه پرهیاهو است که برای دانش آموزان جذاب است.
بهترین ها برای مجردها: متنوع و جوان، تورنتو جمعیت زیادی از ساکنان 15 تا 29 ساله دارد و 82 درصد آنها مجرد هستند.
بهترین برای هیپسترها: وقتی صحبت از آبجوسازی‌های کوچک، فروشگاه‌های صرفه‌جویی، رستوران‌های وگان و سالن‌های خالکوبی می‌شود، ونکوور مکان شماست.
بیشتر بخوانید:• چگونه از ایالات متحده خارج شویم (و بهترین مکان ها برای فرار)
• رتبه بندی: 20 کشور شاد دنیا در سال 2022
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. لورا بیگلی بلوم من یک مرجع سفر و سبک زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم. در این ستون، «سفر دگرگون‌کننده»، من به چگونگی تغییر زندگی نگاه می‌کنم. من انجام دهندگان و اخلالگران را نمایه می کنم و روندها و مقاصدی را که برای مسافران مدرن جذاب است پوشش می دهم. من از روزهای اولیه کارم، زمانی که به عنوان سردبیر ماه عسل شروع به کار کردم، درباره سفر می نوشتم، حتی اگر – از قضا – در آن زمان مجرد بودم. از آن زمان، من برای تعدادی از نشریات، از جمله Food & Wine، Wallpaper و New York Times نوشتم. من سردبیر یاهو تراول بوده ام که تحت رهبری من به عنوان برترین مجله آنلاین سفر معرفی شد. قبل از آن من معاون سردبیر Travel & Leisure بودم. در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، من به طور مرتب در تلویزیون ظاهر شده‌ام، از جمله صبح بخیر آمریکا و NBC Today. روزنامه نگاری بخشی از میراث من است: پدربزرگ بزرگ من خبرنگار جنگ داخلی شیکاگو تریبون بود. من را در توییتر (laurabegley@) و اینستاگرام (laurabegleybloom@) دنبال کنید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط