به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، ظهر پنجشنبه در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مایه افتخار است و نمی شود روز بسیج را به یک هفته خلاصه کرد و هر روز کشور ما روز بسیج است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: شرایط امروز غزه و فلسطین که نسل کشی از سوی صهیونیست ها رخ می دهد، بسیار سخت است و از خداوند می طلبیم که با توجه به وعده نصرت الهی که در قرآن آمده، این امر محقق شود و شاهد پیروزی جبهه مقاومت در تمام دنیا باشیم‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بسیج دارای ظرفیت بسیار بزرگی است که می توان با ظرفیت نیروی بسیجیان و با امکانات و مقدوراتی که در این اختیار این نهاد است تحولی شگرفی در کشور ایجاد کرد.

وی عنوان داشت: بسیج در کنار روحانیت نقش مهمی در راستای امیدآفرینی، دشمن شناسی و بصیرت افزایی در کشور دارد.

امام جمعه قم ابراز داشت: جهاد تبیین یکی از علل مبعوث شدن پیامبران است و امروز باید در این عرصه تلاش کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور در میدان حضور داشتند و بر اساس غیرت دینی و اسلامی به وظیفه خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به برکت حضور نیروهای مسلح و بسیج توانسته ایم در جنگ هشت ساله سربلند بیرون بیاییم و این کار بزرگ بسیج در عرصه جنگ بود که کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز نیز بسیج با همان روحیه در راستای حل مشکلات اقتصادی و خدمت رسانی مردم در کنار جامعه است و سپاه و بسیج در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه دلسوز و خستگی ناپذیر هستند تا مردم به آینده امیدوار باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: بسیج حتی در روستاهای دوردست و مناطق صعب‌العبور برای ارائه خدمات به جامعه تلاش می کنند و این اقدامات در راستای امیدآفرینی به جامعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تمام بوق های تبلیغاتی دشمنان در راستای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم معطوف شده است افزود: حضور بسیج در عرصه های خدمت رسانی موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان می شود و هر چقدر بتوان امیدآفرینی را در جامعه تقویت کرد این امر موجب تقویت کشور خواهد شد و هفته بسیج در حقیقت امید به آینده ایجاد می کند و اعلام آمادگی برای دوستان و دشمنان است.

source

توسط