به تازگی تیزری از فصل دوم انیمیشن سریالی Invincible منتشر شده که صداپیشگی ست روگن در نقش آلن را نشان می‌دهد.

سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به تازگی تیزری برای قسمت فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر تازه بازگشت شخصیتی از فصل اول سریال در فصل دوم را نشان می‌دهد.

این تیزر به معرفی شخصیتی با صداپیشگی پیتر کولن می‌پردازد و نشان می‌دهد که شخصیت آلن با صداپیشگی ست روگن چیزهای بسیار زیادی برای بازگو کردن از گشتش در کهکشان دارد که شامل برخوردش با مارک گریسون با صداپیشگی استیو ین می‌شود.

با این حال،‌ حالا که اومنی من با صداپیشگی جی کی سایمونز زمین را ترک کرده، به نظر می‌رسد که امپراتور شرور ویلترومایت قصد دارد تا به جهان یادآوری کند که چرا آن‌ها بر بیشتر جهان حکومت می‌کنند. همین نیز باعث می‌شود تا قهرمانان به دنبال مقابله با ارتش قدرتمند این امپراتور باشند.

این تیزر آلن به تیدوس بزرگ درباره مأموریتی که به او محول کرده، می‌گوید. این مأموریت آلن برای پیدا کردن جاسوس یا جاسوسانی از سمت ویلترومایت در داخل شورا بوده است. در صورتی که واقعا جاسوسی در اینجا حضور داشته باشد، پس همه افراد در خطر قرار دارند و تنها یک نفر است که می‌تواند شروران را متوقف کند.

قسمت‌های جدید فصل دوم انیمیشن سریالی «شکست‌ناپذیر» روزهای جمعه هر هفته پخش می‌شوند.

منبع: collider

source

توسط