با نگاهی به نمای جلو این خودرو متوجه می‌شویم که تغییرات اندک اما واضحی روی بخش جلویی کشنده فاو 460 انجام شده است تا نمایی به‌روز و زیباتر داشته باشد. چراغ‌ها به سبک کشنده‌های امروزی دارای دیلایت هستند و کمی بزرگ‌تر شده‌اند. پروژکتورهای داخل سپر نیز با کمی افزایش طول، بزرگ‌تر شده‌اند که باعث ایجاد یک نمای زیباتر در سپر جدید این خودرو شده است.

جلوپنجره نیز با خطوطی متفاوت از قبل و ابعادی بزرگ‌تر، نمایی قلدرتر و زیباتر به خود گرفته است. بادگیر پشت اتاق و بالای سقف نیز در ترکیب با چهره جدید این کشنده، نمای کلی آن را از مدل‌های قدیمی زیباتر کرده است. اما دیگر بخش‌های بیرونی کابین، بدون تغییر باقی مانده‌اند.

(عکس: با کامیون)

داشبورد تغییری نسبت به مدل‌های نیوفیس نکرده است و فقط فرمان کمی تغییرات دارد. اما نسبت به نسل اول این کشنده، به طور کلی تغییر کرده و زیباتر شده است. این داشبورد با پشت آمپر زیبا و همچنین فرمان جدید این خودرو، ترکیبی به روزتر از مدل‌های اولیه ایجاد کرده است. پشت آمپر برخلاف خودروهای امروزی، همچنان آنالوگ و عقربه‌ای است و فقط یک صفحه نمایش کوچک مثل گذشته در وسط آن برای نمایش برخی از اطلاعات دیده می‌شود. البته که بسیاری از رانندگان، طرح‌های قدیمی را به طراحی‌های جدید دیجیتالی شده فعلی، ترجیح می‌دهند.

صندلی‌ها تغییر کرده و در کنار تنظیمات بیشتری که صندلی راننده دارد، کیفیت مواد آن نیز بهتر شده و البته راحت‌تر هستند. در واسط اتاق و روی پالانی موتور یک محفظه خنک کننده قرار داده شده است و یک صفحه نمایش نیز برای کنترل و دیدن دوربین‌های اطراف، روی داشبورد قرار نصب است.
به نظر می‌رسد که عایق بندی اتاق نیز بهتر شده است یا حداقل موتور جدید، کارکرد بی‌صداتر و نرم‌تری دارد. ضمن اینکه کابین نیز کمی نرم‌تر شده و تکان‌های آن در حین حرکت، کمتر شده است.

source

توسط