تولید محتوا

لولای فولادی ریزر جدید هم عملکرد مطمئنی به نمایش می‌گذارد، اما بازوبسته کردن گوشی موتورولا به خوشایندی زد فلیپ ۵ نیست و حس‌وحال چندان جالبی را منتقل نمی‌‌کند. مقاومت این لولا باعث شده باز و بسته کردن دستگاه با یک دست تقریبا غیرممکن باشد، اما می‌توانید گوشی را در زاویه‌های مختلفی تا محدوده ۱۲۰ درجه در حالت دلخواه تنظیم کنید. این ویژگی به خصوص در زمان گرفتن عکس‌های سلفی یا برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک شما خواهند آمد.

نکته‌ی منفی دیگری که در مورد لولا به شدت توی ذوق می‌زند، باز نشدن کامل و ۱۸۰ درجه‌ای نمایشگر در برخی از مواقع است؛ در حدی که ممکن است پیش خودتان فکر کنید که گوشی در حد یک یا دو درجه با حالت کاملا صاف فاصله دارد. البته اگر موقع باز کردن گوشی، بدون نگرانی از شکستن لولا و با صرف انرژی کافی آن را فشار دهید، نمایشگر به حالت صاف در می‌آید.

همچنین موتورولا مکانیزم لولای گوشی را بازطراحی کرده تا علاوه بر افزایش استحکام کلی بدنه، دو لبه گوشی در هنگام بسته شدن کاملا روی همدیگر قرار بگیرند و هیچ فاصله‌ای بین آن‌ها وجود نداشته باشد. به گفته موتورولا، این گوشی از استاندارد IP52 پشتیبانی می‌کند که به معنی مقاومت در برابر پاشش قطرات آب یا باران و ذرات گردوغبار به صورت جزئی است. باوجود استاندارد IPX8 زد فلیپ ۵، موتورولا راه زیادی برای رسیدن به مقاومت گوشی سامسونگ در پیش دارد.

نمایشگر بیرونی یکپارچه، نمایشگر اصلی با کمترین خط تا

صفحه‌نمایش داخلی گوشی تاشوی جدید موتورولا ۶٫۹ اینچی از نوع LTPO با پشتیبانی از +HDR10 و نرخ به‌روزرسانی ۱۶۵ هرتز است که حداکثر روشنایی آن ۱۴۰۰ نیت عنوان می‌شود. استفاده از پنل LTPO‌ برای داشتن نرخ به‌روزرسانی متغیر، به گوشی در بهینه‌تر شدن مصرف باتری کمک خواهد کرد.

source

توسط mohtavaclick