صنعت نفت که از ابتدای سال جدید کار خود را زیر نظر فراز کمالوند دنبال می‌کند، هفته گذشته موفق شد سپاهان را در آبادان شکست بدهد، اما در هفته بیست و سوم و در شرایطی که آبادانی‌ها انتظار داشتند تیم‌شان استقلال خوزستان را هم شکست بدهد، این اتفاق رخ نداد تا صنعت نفت در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند.

یوسف کی‌شمس با اشاره به بازی آینده صنعت نفت برابر پرسپولیس افزود: با این شکست، همه مصمم هستیم که در بازی آینده برابر پرسپولیس جبران کنیم. کسب امتیاز از این بازی دور از دسترس نیست؛ ما توانستیم سپاهان را در زمین خودمان و در حضور تماشاگران ببریم و حالا امیدواریم که بتوانیم با آنالیز و تمرین خوب از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم.

کی‌شمس در ادامه با اشاره به پیروزی برابر سپاهان در هفته گذشته که با گلزنی او هم همراه بود، عنوان کرد: در بازی با سپاهان همه بچه‌ها خوب بودند و تلاش کردند و خدا را شکر من هم توانستم عملکرد مثبتی داشته باشم و خوب کار کنم، اما ما در بازی با استقلال خوزستان خیلی بیشتر از بازی با سپاهان موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. خود من یک تک به تک خراب کردم که شرایط بد زمین تاثیر گذاشت و پله شد و دقیقه آخر زدم و گلرشان گرفت.

source
تولید محتوا

توسط mohtavaclick