تولید محتوا

بعد از تکمیل این مرحله سراغ مشخصات فردی بروید، مشخصات فردی خودتان را پر کنید. در مرحله بعد مشخصات فردی و پرواز را بررسی کنید. اگر اطلاعات به‌درستی وارد نشده بود آن را اصلاح کنید. در آخرین مرحله هزینه بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را بپردازید. در پایان رسید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را چاپ کنید.

بلیط چارتر به مقصد اصفهان

بلیط‌های چارتر جزو بلیط‌های پرطرف‌دار هستند که در همه فصل‌های سال طرف‌داران خودش را دارد. برای خرید بلیط چارتر بعد از انتخاب پرواز‌های داخلی و تکمیل اطلاعات سفر (تاریخ رفت _ تاریخ برگشت_ تعداد مسافران) از قسمت فیلد بلیط‌های چارتری را انتخاب کنید، بلیط چارتری کیش اصفهان را بخرید.

میزان بار مجاز در پرواز کیش به اصفهان

میزان بار مجاز در پرواز‌های ایران‌ایر بستگی به نوع پرواز کلاس اکونومی، بیزینسی یا فرست کلاس دارد. اما به طور معمول میزان بار مجاز در پرواز کلاس اکونومی 20 کیلوگرم است.

جریمه اضافه‌بار در پرواز کیش اصفهان

نرخ جریمه بار برای هر کیلوگرم برابر با یک درصد قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا است. مبلغ دقیق آن باتوجه‌به قیمت بلیط، کلاس پرواز حساب می‌شود.

نرخ جریمه استرداد بلیط

قوانین استرداد بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا برای شرکت‌های هواپیمایی متفاوت است. قوانین استرداد ایران ایر برای از زمان صدور بلیط تا 24 ساعت قبل از پرواز 30 % و از 24 ساعت قبل از پرواز به بعد 60% است. البته استرداد بلیط فقط برای بلیط‌های سیستمی است. بلیط‌های چارتری قابل‌استرداد نیستند. به همین خاطر در زمان خرید بلیط چارتری دقت کنید.

source

توسط mohtavaclick