تولید محتوا

سامسونگ با افزودن هوش مصنوعی به جدیدترین لوازم خانگی خود، این محصولات را هوشمندتر و کارآمدتر کرده و فروش آن‌ها را بالاتر برده است.

سامسونگ حالا قصد دارد با تکیه بر استقبال خریداران، فروش لوازم خانگی را در بازارهای پررونق اروپا افزایش دهد. این شرکت سهم قابل‌ توجهی در بازار لوازم خانگی کره‌ی جنوبی و همچنین بازارهای دیگری مثل ایالات‌ متحده به‌دست آورده است.

سامسونگ یکی از برندهای پیشرو لوازم خانگی در آمریکا به‌شمار می‌رود و اکنون به‌دنبال تسلط بر کشورهای اروپایی است؛ جایی‌ که بازار لوازم خانگی با ارزش ۲۵ میلیارد دلار، بیش‌ از یک‌سوم بازار جهانی ۶۰ میلیارد دلاری این حوزه را تشکیل می‌دهد.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، سامسونگ با قدرت تمام در نمایشگاه یوروکچینا ۲۰۲۴ که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با لوازم آشپزخانه در جهان محسوب می‌شود، حضور دارد. این شرکت غرفه‌ای به وسعت ۹۶۴ مترمربع در رویداد مذکور برپا کرده است تا جدیدترین لوازم خانگی خود و نحوه‌ی کارکرد آن‌ها با اکوسیستم SmartThings را به‌نمایش بگذارد.

لوازم خانگی جدید برند Bespoke AI سامسونگ در مرکز توجه غرفه‌ی یوروکچینا ۲۰۲۴ این شرکت قرار دارند. سامسونگ همچنین محصولات جدیدی را متناسب با سبک زندگی اروپایی معرفی کرده است که ازجمله می‌توان به یخچال هوش مصنوعی Family Hub با نمایشگر ۳۲ اینچی و اجاق گاز Anyplace با نمایشگر لمسی ۷ اینچی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی سامسونگ Bespoke AI Combo از نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد و اطلاعات مفیدی را نمایش می‌دهد. این صفحه‌نمایش به کاربران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، بدون دخالت دست، تماس تلفنی برقرار کنند.

سامسونگ در بازار اروپا با چالش‌هایی مواجه شده است، زیرا شرکت‌های ریشه‌دار و قدرتمندی مثل بوش، Miele و الکترولوکس در این بازار حضور دارند. شرکت‌های چینی مانند هایر و TCL نیز طی سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی بازارهای اروپایی داشته‌اند و این موضوع کار سامسونگ را برای تسلط بر بازار مذکور سخت‌تر می‌کند.

source

توسط mohtavaclick